Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
Dingsta trauka (Volvo v70 D5 2002m.)
|
|
Neshz |
Написано 2016-07-08, 20:04
|
Город: Druskininkai Сообщения: 135 Вступил: 2016-06-18 |
Safe mode nerašo, pas mane rašo SCADENZA TAGLIANDO kaip suprantu čia serviso priminimas.
----- Volvo v70 d5 2003 ----- |
|
|
SPAIKIS |
Написано 2016-07-08, 21:00
|
Город: Kaunas Сообщения: 103 Вступил: 2011-02-23 |
tai gal jau stringa turbinos valdymas?
----- Volvo S60 2,4D 2003 ----- |
|
|
nerkaa |
Написано 2017-01-01, 20:44
|
Город: Ign Сообщения: 13 Вступил: 2012-02-13 |
Daug prikalbeta ta tema, bet kaip suprantu,jeigu kompas rodo klaida, kad per didelis turbinos slėgis, tai vakumo kiaurumo problema atkrenta...ar ne taip? Solenoidus du isbandziau,vieną is ju issiardes buvau,viskas ten graziai atrodo. Slagutes kur eina i turba, gala atjungus nuo solenoido ir patraukus su burna, geometrijos svirtele vaiksto. Kur ieskoti dar problemos, ar jau prie turbinos lysti? Ar gali del egr uzsitersimo buti per didelis slegis? Ar del pasikimsusio interkulerio? Girdimas toks dzergztelejimas(atsidusimas) lyg ir turbinos, kada tarkim is antros i trecia pavara jungiant, atleidziamas gazas. Kokiu dar minciu namu salygomis?
----- XC90 2004 D5 120 ----- |
|
|
Richie |
Написано 2017-01-02, 18:13
|
Город: Vilnius Сообщения: 72 Вступил: 2012-06-03 |
nerkaa @ 2017-01-01, 20:44 rašė: Daug prikalbeta ta tema, bet kaip suprantu,jeigu kompas rodo klaida, kad per didelis turbinos slėgis, tai vakumo kiaurumo problema atkrenta...ar ne taip? Solenoidus du isbandziau,vieną is ju issiardes buvau,viskas ten graziai atrodo. Slagutes kur eina i turba, gala atjungus nuo solenoido ir patraukus su burna, geometrijos svirtele vaiksto. Kur ieskoti dar problemos, ar jau prie turbinos lysti? Ar gali del egr uzsitersimo buti per didelis slegis? Ar del pasikimsusio interkulerio? Girdimas toks dzergztelejimas(atsidusimas) lyg ir turbinos, kada tarkim is antros i trecia pavara jungiant, atleidziamas gazas. Kokiu dar minciu namu salygomis? Gal katalizatorius uzsikishes ir nera kuom kvepuoti? Редагировал Richie 2017-01-03, 18:25 ----- Richie / Vilnius XC70 D5 AWD 2015 Nordic ed XC60 RLine D4 AWD 2011 HD Ultra Limited 2015 |
|
|
Johny |
Написано 2017-01-02, 20:18
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
nerkaa @ 2017-01-01, 20:44 rašė: Daug prikalbeta ta tema, bet kaip suprantu,jeigu kompas rodo klaida, kad per didelis turbinos slėgis, tai vakumo kiaurumo problema atkrenta...ar ne taip? Solenoidus du isbandziau,vieną is ju issiardes buvau,viskas ten graziai atrodo. Slagutes kur eina i turba, gala atjungus nuo solenoido ir patraukus su burna, geometrijos svirtele vaiksto. Kur ieskoti dar problemos, ar jau prie turbinos lysti? Ar gali del egr uzsitersimo buti per didelis slegis? Ar del pasikimsusio interkulerio? Girdimas toks dzergztelejimas(atsidusimas) lyg ir turbinos, kada tarkim is antros i trecia pavara jungiant, atleidziamas gazas. Kokiu dar minciu namu salygomis? Vakumines pagalves sandarios? ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Snake70 |
Написано 2017-01-03, 11:23
|
Город: Ukmergė Сообщения: 2 Вступил: 2017-01-02 |
Sveiki, įkišiu ir aš savo trigrašį. Pas mane VOLVO V50 2007m, 1,6D, užeidavo, kad dingdavo trauka, užkuri, viskas gerai, važiuoji lyg taip pat viskas ok, bet tik reikia staigaus pagreitėjimo, kaip traukos nebėra, dažniausiai tai pasijausdavo trasoj, sunku buvo pakelti greiti daugiau kaip 110 km/h, problema išspręsta. padariau diagnostika, klaidų jokių nebuvo ir niekad nemesdavo, bet meistras pasakė, kad nėra slėgio iš DPF'o, žiūrėk šlangas einančias iš jo, bus arba užsikišus arba kiaura. Iš pažiūros šlangos atrodė kaip naujos, todėl labai daug vilčių tam neteikiau, bet visgi nutariau pasitikrinti ir ką jus manot, tik suėmiau vieną kai ji sutrupėjo rankose. remontas 3,8 EUR ir mašina eina kaip ir priklauso, jokių traukos dingimų.
----- VOLVO V50 1,6 D 2007m. ----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2017-01-03, 20:28
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
tik toje mašinoje nėra DPF
Редагировал Edvakas 2017-01-03, 20:31 ----- ----- |
|
|
nerkaa |
Написано 2017-01-04, 18:57
|
Город: Ign Сообщения: 13 Вступил: 2012-02-13 |
Richie @ 2017-01-02, 18:13 rašė: nerkaa @ 2017-01-01, 20:44 rašė: Daug prikalbeta ta tema, bet kaip suprantu,jeigu kompas rodo klaida, kad per didelis turbinos slėgis, tai vakumo kiaurumo problema atkrenta...ar ne taip? Solenoidus du isbandziau,vieną is ju issiardes buvau,viskas ten graziai atrodo. Slagutes kur eina i turba, gala atjungus nuo solenoido ir patraukus su burna, geometrijos svirtele vaiksto. Kur ieskoti dar problemos, ar jau prie turbinos lysti? Ar gali del egr uzsitersimo buti per didelis slegis? Ar del pasikimsusio interkulerio? Girdimas toks dzergztelejimas(atsidusimas) lyg ir turbinos, kada tarkim is antros i trecia pavara jungiant, atleidziamas gazas. Kokiu dar minciu namu salygomis? Gal katalizatorius uzsikishes ir nera kuom kvepuoti? Varianta. Nepatikrinsi neispjoves? ----- XC90 2004 D5 120 ----- |
|
|
nerkaa |
Написано 2017-01-04, 18:59
|
Город: Ign Сообщения: 13 Вступил: 2012-02-13 |
Johny @ 2017-01-02, 20:18 rašė: nerkaa @ 2017-01-01, 20:44 rašė: Daug prikalbeta ta tema, bet kaip suprantu,jeigu kompas rodo klaida, kad per didelis turbinos slėgis, tai vakumo kiaurumo problema atkrenta...ar ne taip? Solenoidus du isbandziau,vieną is ju issiardes buvau,viskas ten graziai atrodo. Slagutes kur eina i turba, gala atjungus nuo solenoido ir patraukus su burna, geometrijos svirtele vaiksto. Kur ieskoti dar problemos, ar jau prie turbinos lysti? Ar gali del egr uzsitersimo buti per didelis slegis? Ar del pasikimsusio interkulerio? Girdimas toks dzergztelejimas(atsidusimas) lyg ir turbinos, kada tarkim is antros i trecia pavara jungiant, atleidziamas gazas. Kokiu dar minciu namu salygomis? Vakumines pagalves sandarios? Siai dienai vamzdelis i pagalves uzspaustas, bet be pokyciu. Dar toks pastebejimas,kad kai lauke minusine temp. Tai tas kartojasi daug dazniau. Kaip tai galetu buti susije su temp.? ----- XC90 2004 D5 120 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2017-01-04, 19:46
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
nerkaa @ 2017-01-04, 18:59 rašė: Johny @ 2017-01-02, 20:18 rašė: nerkaa @ 2017-01-01, 20:44 rašė: Daug prikalbeta ta tema, bet kaip suprantu,jeigu kompas rodo klaida, kad per didelis turbinos slėgis, tai vakumo kiaurumo problema atkrenta...ar ne taip? Solenoidus du isbandziau,vieną is ju issiardes buvau,viskas ten graziai atrodo. Slagutes kur eina i turba, gala atjungus nuo solenoido ir patraukus su burna, geometrijos svirtele vaiksto. Kur ieskoti dar problemos, ar jau prie turbinos lysti? Ar gali del egr uzsitersimo buti per didelis slegis? Ar del pasikimsusio interkulerio? Girdimas toks dzergztelejimas(atsidusimas) lyg ir turbinos, kada tarkim is antros i trecia pavara jungiant, atleidziamas gazas. Kokiu dar minciu namu salygomis? Vakumines pagalves sandarios? Siai dienai vamzdelis i pagalves uzspaustas, bet be pokyciu. Dar toks pastebejimas,kad kai lauke minusine temp. Tai tas kartojasi daug dazniau. Kaip tai galetu buti susije su temp.? Tai vadinasi iki prasidedant avarinio rezimo isijungimui, pagalves buvo kiauros ir per jas dinginedavo vakumas? ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
nerkaa |
Написано 2017-01-04, 20:39
|
Город: Ign Сообщения: 13 Вступил: 2012-02-13 |
[ tai galetu buti susije su temp.? [/quote]
Tai vadinasi iki prasidedant avarinio rezimo isijungimui, pagalves buvo kiauros ir per jas dinginedavo vakumas? [/quote] Gal taip nesivadina. Siandien pagalves uzspaudziau pasibandymui ar kas pasikeis. Nesikeicia. Bet ar del vakuumo trūkumo gali buti turbo slegis per didelis? ----- XC90 2004 D5 120 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2017-01-05, 10:30
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
nerkaa @ 2017-01-04, 20:39 rašė: [ tai galetu buti susije su temp.? Tai vadinasi iki prasidedant avarinio rezimo isijungimui, pagalves buvo kiauros ir per jas dinginedavo vakumas? Gal taip nesivadina. Siandien pagalves uzspaudziau pasibandymui ar kas pasikeis. Nesikeicia. Bet ar del vakuumo trūkumo gali buti turbo slegis per didelis? Ne tik kad gali, bet butinai bus per didelis, nes turbinos geometrijos valdymo aktuatorius negali tvarkingai dirbti. Dabar jau gali buti per velu uzspaudinet pagalviu zarnele, jeigu turbinos geometrijos zaliuzes pastrigo - net ir su tvarkinga vakumo sistema aktuatorius nesugebes valdyti zaliuziu. Редагировал Johny 2017-01-05, 10:31 ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
nerkaa |
Написано 2017-01-05, 22:10
|
Город: Ign Сообщения: 13 Вступил: 2012-02-13 |
Johny @ 2017-01-05, 10:30 rašė: nerkaa @ 2017-01-04, 20:39 rašė: [ tai galetu buti susije su temp.? Tai vadinasi iki prasidedant avarinio rezimo isijungimui, pagalves buvo kiauros ir per jas dinginedavo vakumas? Gal taip nesivadina. Siandien pagalves uzspaudziau pasibandymui ar kas pasikeis. Nesikeicia. Bet ar del vakuumo trūkumo gali buti turbo slegis per didelis? Ne tik kad gali, bet butinai bus per didelis, nes turbinos geometrijos valdymo aktuatorius negali tvarkingai dirbti. Dabar jau gali buti per velu uzspaudinet pagalviu zarnele, jeigu turbinos geometrijos zaliuzes pastrigo - net ir su tvarkinga vakumo sistema aktuatorius nesugebes valdyti zaliuziu. Bet turbinos geometrijos valdymo ta kojele puikiai vaiksto netgi vakuma darant su burna, negi stringanti ji taip lengvai slankiotu. ----- XC90 2004 D5 120 ----- |
|
|
Richie |
Написано 2017-01-06, 07:43
|
Город: Vilnius Сообщения: 72 Вступил: 2012-06-03 |
Mano atveju, buvo katalizas uzsikishes ir turbina laikui begant nusineshe, teko keisti.
Kai salta - kuro degina daugiau, ismetamuju irgi atitinkamai. Man tai logiskai atrodo ir verta tikrinti. ----- Richie / Vilnius XC70 D5 AWD 2015 Nordic ed XC60 RLine D4 AWD 2011 HD Ultra Limited 2015 |
|
|
arvydas67 |
Написано 2017-01-06, 15:09
|
Город: Vilnius Сообщения: 375 Вступил: 2008-04-11 |
Man buvo, jog geometrijos kojelė vaikščiojo, bet, matyt, ne iki galo ar strigdavo. Dingdavo trauka, po užkūrimo atsirasdavo, vėl dingdavo geriau užgazavus. Nuėmiau turbiną, išvaliau kiek valosi dūmų dalį - naudojau benziną ir karbiuratoriaus valiklį, po to WD-40, bėdos baigėsi. Po to pravažinėjau gal metus, tokią ir pardaviau, problemų nebuvo.
----- VOLVO 850 TDI, VOLVO V70 MK2 D5, dabar - V50 2 D ----- tel.+37068468053 Vilnius |
|
|
nerkaa |
Написано 2017-01-12, 20:41
|
Город: Ign Сообщения: 13 Вступил: 2012-02-13 |
Kol kas nieko daugiau nedariau. Dar patebejimas toks,kad kada auto pilnai apsyla ir dar kazkiek, tai spausk kiek nori ir i avariny nebeismetineja ir nebegirdimas joks pasalinis garsas is turbinos. O atvesus vel tas pats. Kas, susiles, pradeda tinkamai funkcionuoti?
----- XC90 2004 D5 120 ----- |
|
|
dariusm |
Написано 2017-01-13, 09:31
|
Город: vilnius Сообщения: 140 Вступил: 2011-01-11 |
Atrodo, išpręsta ECM2505 low fuel pressure problema Volvo V70 D5 2002. Stipriai užgazavus arba į kalną dingdavo trauka. Du kartus buvo keisti kuro filtrai, valytas sietelis bake, pakeistas kuro slėgio reguliatorius. Niekas nepadėjo, kol prieš porą dienų per šalčius nebeužsivedė. Akumas sukdavo gerai, tačiau neužkabindavo. Buvo oakeistos ir sudėvėtos žvakės , bet kartą nepavyko ir su krokodilais užvesti. Paaiškėjo, kad nebeveikia kuro siurblys bake. Patikrinti paprasta. Nusuki kuro filtrą, įjungi degimą ir pro tą vietą turi pradėti tekėti kuras. Jis netekėjo, o tai rodo, kad kuro siurblys nebeveikia, nors maitinimas ateina. Be to, tyloje įjungus degimą turi girdėtis kaip jis įsijungia.
Naujas siurblys kainavo 160 eur, darbai 70 eur. Visos kalbos, kad kuro siurblys bake neatlieka jokių funkcijų, o tik paskirsto kurą tarp bakų, yra nesąmonė. Prieš man remontuojant, tame pačiame servise su ta pačia problema buvo ir S80. Tris dienas ieškojo šrotuose siurblio, kol surado kas parduoda kartus su visu baku. 2002 metais su V70 buvo dviejų rūšių siurbliai. Prieš perkant reikia tiksliai žinoti kuris tinka. ----- Volvo V70 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-01-13, 09:38
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Aš įtarčiau aukšto kuro siurblio negalėjimą sukelti tinkamo slėgio, o taip pat aukšto kuro slėgio dalies nesandarumą, ko pasekoje po kažkurio laiko kuro vamzdeliuose nelieka dyzelio. Ir pakeitus kuro bake siurbliuką, jis tiesiog pašalina tam tikrą trūkumą - dastumia trūkstamą dyzelį, bet visos problemos neišsprendžia. Bet tai tik mano teorija/spėjimas, paremtas praktika ant savo Volvo
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
apsauginiai |
Написано 2017-01-13, 12:41
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
Pats paprasčiausias būdas patikrinti kūro sistemos darbą- sumažinti galimu problemu sąrašą(Lenkiu galva forumo moderatorium"Edvakas"- nesudėtingai galima degnozuoti aukšto slėgio siurblio, kūro reguliatoriaus,slėgio daviklio veikimą jei problema ne su kuro padavimu iki variklio.
Šiuo bandymo metu galima daryti išvadą ar tvarkingas kūro padavimas iki variklio.. mano atveju buvo klaida "žemas kūro slėgis". Pasiekus didesnius sukius- tiesiog isijungdavo "service" rėžimas, ar net užgęsdavo automobilis ir sunkiai kurdavosi. Siulau vengti "meistrų" pasakymų pradėčiau nuo to, tada keisčiau tą ar aną- vienas paprastesniu degnozės būdu mano minėtasis. Atjungus kūro padavimą į baką ir abratkes šlangutes- paimti vadinamą "bambalį" su kūru, ištraukus kūro pompos saugiklį "33". Daugiau info "Edvakas" temoje: http://www.autovi...10178 ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
dariusm |
Написано 2017-01-17, 19:01
|
Город: vilnius Сообщения: 140 Вступил: 2011-01-11 |
Pilna žopa. Per patį šaltį neužsivedė, servise pakeitė pasenusias žvakes naujomis. Atrodė, kad problema išspręsta, nes pernai kūrėsi ir prie -25C. Užsikūrė, išvažiavau. Kitą rytą vėl neužsiveda. Gal kuro siurblys, nes nebesigirdi, kai įsijungia. Patikrino matitinimą iki jo, ateina, bet siurblys neveikia, nuėmus kuro filtrą ir įjungus degimą, kuras nevarva, išėmus siurblį ir pajungus irgi neveikia. Ok. Pakeitė siurblį nauju. Prieš tai dar patikrino ar kuras iki purkštukų ateina. Ateina,
Dar servise išvažiuojant meistras sako, kad turi užsivest s poloborota, o taip nėra. Šilumoj teko pasukt kokias 5 sekundes. Vakar ryte apie 15 sek. sukau, užkabino, ir tada jau dirba kaip laikrodis. Apsukos niekada nešokinėja, mašina netrūkčioja, prie porą mėnesių per TA dar tikrintojas pasakė, kad variklis pagal išmetamąsias dujas dirba idealiai, kaip naujas. Rida, panašu, kad tikra, 330K km, nes ir Sostenoje yra įrašų. Šiandien prie -3C nebeužsikabino, sukau sukau ir žopa. Akumas jau ir pasėdo. Penktadienį išvažiavus iš serviso, trauka atrodė pagerėjusi. Šeštadienį užsikūrė be problemų, autostradoj jau jaučiu, kad vienu momentu vėl kažkas su trauka, per gazą ir vėl pyst service engine, ta pati senoji ECM2505 low fuel pressure. Bet po to vėl viskas tvarkoj, trauka nebloga, nors lėkti ir nebuvo kur per sniegą. Ir šiandien nusprendžiau jau pasikeist servisą. ----- Volvo V70 ----- |
|
перескочить в форум: |