AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | AutoVikingai.lt | AutoVikingai | Klubo narių ir forumiečių automobiliai
Кто присоединился? 1 Гости
Eimas [V70 & V70 II 2.5D]
|
|
Eimas |
Написано 2013-02-17, 13:29
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
Dėkui už informaciją. Taip ir maniau, kad bus kažkas su telefonu surišta.
----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
Eimas |
Написано 2013-03-20, 12:55
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
Na ką pasidariau diagnostika. Iš pradžių per kompą pamatė, kad vieno purkštuko signalas bėgioja ir kompas tai mato, dėl to ir dega lemputė. Nuėmęs variklio plastmasę parodė į 4 purkštuką, tą vienintelį kuris su laidu eina. Pasiūlė persižiūrėt laidus, fiškes. Šiandien taip ir padariau, bet nepastebėjau, kad laidas būtų pažeistas ar turėtų kokį blogą sujungimą. Tai ką dabar man su juo daryti? Gal vežti,kad patikrintų jo veikimą? Bet mano manymu jei jis pats nedirbtų kaip priklauso tai ir variklis streikuotu, nes gautųsi taip, kad nedirbtų vienas cilindras, ar klystu? Per pusę metų buvo gal 2 kartus, kad užkūrus mašiną ji pasipurto, lyg ir nedirbtų vienas cilindras, bet per gazuodavau ir viskas susitvarkydavo. Tai ką siūlot daryti su purkštuku? Kokia funkcija atlieka būtent tas laidas kuris ateiną į jį, kodėl būtent ant to purkštuko tik laidas yra, o ant kitų nėra?
Kita problema(arba ne) būtų, kad siurblio diržo įtempėjas šiek tiek "šokinėja", jis pats kaip ir su spyruokle, tai ar tai reiškia, kad reiktų pakeisti siurblio diržą su įtempėjais? Jei taip, tai ar dėl to galėtų kompas fiksuoti klaidą ir dėl to degą variklio lemputė? Diagnostika darė andruna, ir jo patarimas buvo: Pirma pasikeist siurblio diržą su įtempėjais, o tada žiūrėtis purkštuką. ----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
andzeja |
Написано 2013-03-20, 13:30
|
Город: Vilnius Сообщения: 512 Вступил: 2012-07-20 |
Man atrodo šiek tiek ir turi šokinėti, tokia jo paskirtis.. Bet jei stipriau šokinėja, tai reiktų žiūrėti škifą apatinį, kuris yra priklijuotas prie gumos, kuri slopiną vibraciją. Bent jau turėjau tokia problemėlę audinėje su tokiu variklių, gal volvo skiriasi kažkuo..
----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
Čiopa |
Написано 2013-03-20, 13:32
|
Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
Per šitą škyvą eina paskirstymo dirželis, siurblio dirželis yra atskiras ir stovi kitoje pusėje.
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
Eimas |
Написано 2013-03-20, 13:37
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
Čiopa teisus
----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
Eimas |
Написано 2013-03-20, 17:12
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
Dar vienas klausimas, kur to purkštuko laido fiškė? Tas laidas eina žemyn ir po to įlenda į tokį kaip šarvą ir po to jau nebežinau kur jis nueina. Per kurią vietą jis atsijungia?
----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
pulses |
Написано 2013-03-20, 19:26
|
Город: . Сообщения: 691 Вступил: 2010-08-29 |
o ten tokia wredna fiske , reikia nuspausti toki vielini fiksatoriu ir sunkokai nusiima. o beto ir priejimas ten tai neduok dieve.
----- |
|
|
Eimas |
Написано 2013-03-20, 19:41
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
Dėl priėjimo pastebėjau
----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
Eimas |
Написано 2013-03-21, 08:19
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
Šiandien šiek tiek pavažiavus lemputė užgeso, bet įvažiavus į miestą vėl užsidegė,
----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2013-03-21, 09:16
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Jei reikes, turiu purkstuka su laidu.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Audriux |
Написано 2013-03-21, 19:32
|
Город: Sostine Сообщения: 145 Вступил: 2013-02-24 |
Eimas @ 2013-03-20, 12:55 rašė: Na ką pasidariau diagnostika. Iš pradžių per kompą pamatė, kad vieno purkštuko signalas bėgioja ir kompas tai mato, dėl to ir dega lemputė. Nuėmęs variklio plastmasę parodė į 4 purkštuką, tą vienintelį kuris su laidu eina. Pasiūlė persižiūrėt laidus, fiškes. Šiandien taip ir padariau, bet nepastebėjau, kad laidas būtų pažeistas ar turėtų kokį blogą sujungimą. Tai ką dabar man su juo daryti? Gal vežti,kad patikrintų jo veikimą? Bet mano manymu jei jis pats nedirbtų kaip priklauso tai ir variklis streikuotu, nes gautųsi taip, kad nedirbtų vienas cilindras, ar klystu? Per pusę metų buvo gal 2 kartus, kad užkūrus mašiną ji pasipurto, lyg ir nedirbtų vienas cilindras, bet per gazuodavau ir viskas susitvarkydavo. Tai ką siūlot daryti su purkštuku? Kokia funkcija atlieka būtent tas laidas kuris ateiną į jį, kodėl būtent ant to purkštuko tik laidas yra, o ant kitų nėra? Kita problema(arba ne) būtų, kad siurblio diržo įtempėjas šiek tiek "šokinėja", jis pats kaip ir su spyruokle, tai ar tai reiškia, kad reiktų pakeisti siurblio diržą su įtempėjais? Jei taip, tai ar dėl to galėtų kompas fiksuoti klaidą ir dėl to degą variklio lemputė? Diagnostika darė andruna, ir jo patarimas buvo: Pirma pasikeist siurblio diržą su įtempėjais, o tada žiūrėtis purkštuką. To purkstuko paskirtis yra sebeti auto apkrova (pvz. staigiai paspaudus gaza ar kylant i kalna) ir ankstinti degima (elektroniskai). Nors ir visai nukirpus ta laida visi cilindrai dirbs, masina vaziuos kaip vaziavus, tiesiog tokiais abkrovos momentais nebus staigumo ir biski daugiau juodo dumo. Bet lempa aisku degs. ----- ex Volvo 850 2.0 now Volvo V70 2.5 TDI ----- |
|
|
Eimas |
Написано 2013-03-21, 19:47
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
Audriux @ 2013-03-21, 19:32 rašė: Eimas @ 2013-03-20, 12:55 rašė: Na ką pasidariau diagnostika. Iš pradžių per kompą pamatė, kad vieno purkštuko signalas bėgioja ir kompas tai mato, dėl to ir dega lemputė. Nuėmęs variklio plastmasę parodė į 4 purkštuką, tą vienintelį kuris su laidu eina. Pasiūlė persižiūrėt laidus, fiškes. Šiandien taip ir padariau, bet nepastebėjau, kad laidas būtų pažeistas ar turėtų kokį blogą sujungimą. Tai ką dabar man su juo daryti? Gal vežti,kad patikrintų jo veikimą? Bet mano manymu jei jis pats nedirbtų kaip priklauso tai ir variklis streikuotu, nes gautųsi taip, kad nedirbtų vienas cilindras, ar klystu? Per pusę metų buvo gal 2 kartus, kad užkūrus mašiną ji pasipurto, lyg ir nedirbtų vienas cilindras, bet per gazuodavau ir viskas susitvarkydavo. Tai ką siūlot daryti su purkštuku? Kokia funkcija atlieka būtent tas laidas kuris ateiną į jį, kodėl būtent ant to purkštuko tik laidas yra, o ant kitų nėra? Kita problema(arba ne) būtų, kad siurblio diržo įtempėjas šiek tiek "šokinėja", jis pats kaip ir su spyruokle, tai ar tai reiškia, kad reiktų pakeisti siurblio diržą su įtempėjais? Jei taip, tai ar dėl to galėtų kompas fiksuoti klaidą ir dėl to degą variklio lemputė? Diagnostika darė andruna, ir jo patarimas buvo: Pirma pasikeist siurblio diržą su įtempėjais, o tada žiūrėtis purkštuką. To purkstuko paskirtis yra sebeti auto apkrova (pvz. staigiai paspaudus gaza ar kylant i kalna) ir ankstinti degima (elektroniskai). Nors ir visai nukirpus ta laida visi cilindrai dirbs, masina vaziuos kaip vaziavus, tiesiog tokiais abkrovos momentais nebus staigumo ir biski daugiau juodo dumo. Bet lempa aisku degs. Viskas aišku. Greičiausiai jis ir bus kaltas, taip išeina, kad purkštuko neverta vežt tikrint, nes purkštukas veikia normaliai reiškiasi, tame laide bus problema. Bet neaišku ar nuo purkštuko iki fiškės ar nuo fiškės iki nežinau kur ----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
Eimas |
Написано 2013-03-25, 14:19
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
Prisiruošiau apiprausti šiek tiek automobilį, bet po vieno važiavimo šonai vėl balti, bent jau spėjau keletą nuotraukų padaryt.
O štai ir pagaliau įsigytas seno modelio propeleris ir dar su padanga ----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
Eimas |
Написано 2013-04-18, 20:00
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
Užmečiau žieminius ratlankius, kad suvažinėti buvusias vasarines padangas(205/65-15). Mašina truputį aukštesnė dabar mano manymų kietesnė. Nelabai įsivaizduoju kaip taip gali būti, gal tai mano įsitikinimai tik. Niekas niekur kaip ir nieko neliečia.
Pora nuotraukų nepergeriausios kokybės,bet... Mašina plauta prieš kelias dienas O čia dar prastesnė kokybė, bet užfiksuota pagalbininkė keičiant ratus Редагировал Eimas 2013-04-18, 20:01 ----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2013-04-19, 17:52
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Eimas @ 2013-04-18, 22:00 rašė: Užmečiau žieminius ratlankius, kad suvažinėti buvusias vasarines padangas(205/65-15). Mašina truputį aukštesnė dabar mano manymų kietesnė. ... Gal slėgis padangose per didelis? ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Eimas |
Написано 2013-04-19, 19:55
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
ArturasJo @ 2013-04-19, 17:52 rašė: Eimas @ 2013-04-18, 22:00 rašė: Užmečiau žieminius ratlankius, kad suvažinėti buvusias vasarines padangas(205/65-15). Mašina truputį aukštesnė dabar mano manymų kietesnė. ... Gal slėgis padangose per didelis? Būtent, grįždamas iš darbo užsukau "dasipūsti padangų". Pasirodo, kad jas reikia nedapūsti, o atvirkščiai. Buvo įvaryti 4 bar ----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
Eimas |
Написано 2013-06-04, 18:52
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
Vienas žmogus( nenoriu atskleisti kas, nes manau, kad jis pats to nenori, bet jis žino, kad aš jam dėkingas ) pagal VIN man suteikė informacijos apie mano automobilį, pasirodo, kad pas mane buvo nivomatai, o dabar amortikai sachs(jei gerai pavadinimą parašiau) ir paprasti, dėl to greičiausiai galas ir bus susėdęs. Ir dar sužinojau, kad paskutinį kartą rida buvo užfiksuota 2002 metais ir ji buvo 107k. Ką siūlot daryt su galu? Spyruoklės pažymėtos geltonu brūkšniu. Turiu vienas nuo miniveno jos truputį žemesnės, bet kietesnės, jei pavyks atsukti amortiko varžtą bandysiu išimt savo amortikus ir pritaikyt anuos, žiūrėsiu kas gausis
----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2013-06-04, 19:02
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Gal tu nezaisk su spyruoklem nuo kazkokiu minivenu. Nusipirk normalias, nesusedusias spyruokles nuo tokio pacio v70 ir vazinek.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Eimas |
Написано 2013-06-04, 19:08
|
Город: Karmėlava Сообщения: 353 Вступил: 2012-07-25 |
Taigi ne spyruoklėse esmė. Kai išima nivomat ir įdeda paprastus amortikus tada pasėda galas.
----- Volvo v70 I 2.5D '99 Volvo v70 II 2.5D '00 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2013-06-04, 19:19
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Siaip nivomatai keiciami kartu su spyruoklem ir atramom (kitaip paprastu amortiku tiesiog neidesi). Jeigu butu paliktos nivomatu spyruokles (jos buna 2mm plonesnes uz paprastas), tai masinos galas vilktusi zeme...
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
перескочить в форум: |