Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Klausimas del TF80-SC | Variklis | 30 | 2018-01-08, 10:00 |
klausimas del vairo koloneles volvo s 60 D5 | Vairo mechanizmas | 8 | 2017-03-17, 01:42 |
Klausimas dėl vairo stiprintuvo (Volvo S80 II) | Vairo mechanizmas | 19 | 2017-02-09, 17:36 |
Valytuvu klausimas.Kokie geriausi.? | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 10 | 2016-11-07, 11:55 |
Klausimas del AIRBAG (Volvo S80) | Kėbulas/Salonas | 16 | 2015-08-26, 15:55 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo S40/V40 | Elektra
Кто присоединился? 2 Гости
Страница 1 из 2: 1|2
|
Klausimas elektrikams. Generatorius nepilnai krauna akuma
|
|
Donce |
Написано 2011-08-29, 16:41
|
Город: UK/Ukmerge Сообщения: 488 Вступил: 2007-10-20 |
Rytais jau pastebiu, kad sunkokai suka starteris. Pamatavus su testeriu voltaza, teparode 13,3 - 13,4v krovima ant laisvu apsuku neijungus jokio prietaiso. Kas yra per mazai. Ijungus trumpas sviesas, galinio lango sildyma, peciuka ir aparatura - krovimas vos sieke 12,7v. Faktiskai 1v maziau nei turetu buti minimalus 13,7 - 13,8v. Davus apsuku - jokiu pokyciu, krovimas isliko toks pats be svyravimu.
Del viso pikto nutariau isbandyt ant kitos masinos savo akuma, kad reiktu ieskot kuo maziau slieku. Ant kitos masinos krovimas buvo norma - 14,2. Ijungus visus irenginius nukrito iki iki 13,8v. Kad dar maziau ieskot slieku - idejau kitos auto akuma pas save ir rezultai buvo tokie pat kaip su manuoju. Taigi variantas, kad blogas akumas - atkrenta. Kur ieskot slieku? Itariu itampos reguliatorius gal jau grybauja. Neatmestina galimybe, kad sepeteliai susideveje taip pat. Gal dar kokie variantai? Tiesiog nenoriu pirkti, ko galbut nereikia. Buciau dekingas uz nuomones. Редагировал Donce 2011-08-29, 16:44 ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Čiopa |
Написано 2011-08-29, 16:45
|
Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
Akumuliatorius aplamai neturi įtakos krovimo įtampai. Tai generatoriaus problema. Greičiausiai baigiasi įtampos reguliatorius, vadinamas "šokoladas", jis turėtų eiti kartu su šepetėliais. Pasikeisk jį.
Редагировал Čiopa 2011-08-29, 16:45 ----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-08-29, 16:50
|
|
Greiciausiai beda bus kaltas generatorius,akumuliatorius TURI itakos krovimui jei trumpina bent viena is akumuliatoriaus kolbu.Bet pas tave to nepastebeta nes kitoje masinoje problemos nera....
----- |
|
|
Donce |
Написано 2011-08-29, 16:55
|
Город: UK/Ukmerge Сообщения: 488 Вступил: 2007-10-20 |
dekui uz nuomones. nebuvau linkes kart sunis ant akumo, bet prie progos pasitikrinau ir ji. Esu girdejes, kad akumai gali tureti itakos krovimui todel ir tikrinau.
Dabar reguliatoriaus paieska vyksta internetu anglu rinkoje - sunkiai net tam paciam ebay. Pasiulos nera. O i LT pajudu jau uz savaites ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Donce |
Написано 2011-08-29, 16:56
|
Город: UK/Ukmerge Сообщения: 488 Вступил: 2007-10-20 |
Mindaugas @ 2011-08-29, 16:54 rašė: klause elektriku.... Minde, nebuk kandus... ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-08-29, 16:56
|
|
Nereikia but elektriku atsakant i sita klausima.Krovima ir kitus reikalus su akumuliatoriais nusviecia per teorinius mokymus,per pazymejimo isigyjimo procedura.
----- |
|
|
Čiopa |
Написано 2011-08-29, 16:58
|
Город: Mažeikiai Сообщения: 5180 Вступил: 2007-03-12 |
Nesiginčysiu, nu bet nu jau... nu jau...
----- Volvo S80 D5 '03 AW55-50 ex. Volvo S80 2.5D '99 AW50-42 ex. Volvo S80 T5 '99 M56 ex. Saab 9-3 2.2tid '03 ex. Volvo XC70 D5 '02 AW55-50 ex. Volvo S40 1.8 '97 ----- |
|
|
Wolume |
Написано 2011-08-29, 17:06
|
Город: Vilnius Сообщения: 453 Вступил: 2008-11-12 |
Nepamineta kur matavimas atliktas. Taigi dar siulau paziureti ant pacio generatoriaus.
----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-08-29, 17:13
|
|
Donce @ 2011-08-29, 16:55 rašė: dekui uz nuomones. nebuvau linkes kart sunis ant akumo, bet prie progos pasitikrinau ir ji. Esu girdejes, kad akumai gali tureti itakos krovimui todel ir tikrinau. Dabar reguliatoriaus paieska vyksta internetu anglu rinkoje - sunkiai net tam paciam ebay. Pasiulos nera. O i LT pajudu jau uz savaites Gali buti keli variantai,jei bus ilituojamas (dazniausiai Bosch firmos generatoriuose) kaina bus nejuokinga,lietuvoje apie 200-240lt vien "sokoladas" plius darbas apie 50-70lt nu bet nu jau... nu jau... Tuos galejai ir sau pasilaikyt Редагировал 2011-08-29, 17:14 ----- |
|
|
Donce |
Написано 2011-08-29, 17:21
|
Город: UK/Ukmerge Сообщения: 488 Вступил: 2007-10-20 |
Neriuxs @ 2011-08-29, 17:13 rašė: Gali buti keli variantai,jei bus ilituojamas (dazniausiai Bosch firmos generatoriuose) kaina bus nejuokinga,lietuvoje apie 200-240lt vien "sokoladas" plius darbas apie 50-70lt Tuos galejai ir sau pasilaikyt Generatorius Valeo. Ir jam raguliatoriu surast - beda nemaza. Anglu rinka - ne Lietuvos, bet ir cia problema su kai kuriom dalim kai kada. Jau esu nuziurejes imt visa generatoriu (nedaug deveta uz 160lt), nes viariantu kaip ir nera. Darbo sanaudu neskaiciuojam, nes tokius darbus atlieku pats ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Donce |
Написано 2011-08-29, 17:24
|
Город: UK/Ukmerge Сообщения: 488 Вступил: 2007-10-20 |
Wolume @ 2011-08-29, 17:06 rašė: Nepamineta kur matavimas atliktas. Taigi dar siulau paziureti ant pacio generatoriaus. Matavimas atliktas gryname ore saulei svieciant i nugara Prie generatoriaus buciau paziurejes taip pat, bet NERA PRIEJIMO prie gnybtu net ir su testerio antgaliais. Rankos nelenda ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-08-29, 17:27
|
|
Variklis pas tave B4204T? 147 KW?
----- |
|
|
Donce |
Написано 2011-08-29, 17:43
|
Город: UK/Ukmerge Сообщения: 488 Вступил: 2007-10-20 |
Neriuxs @ 2011-08-29, 17:27 rašė: Variklis pas tave B4204T? 147 KW? B4194T - 147KW ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2011-08-29, 18:31
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Donce, varijantus išvardinai pats. Nebent dar apsioksidavę akumuliatoriaus klėmų ir pagrindiniai + ir - kontaktai.
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-08-29, 18:44
|
|
Donce @ 2011-08-29, 17:43 rašė: Neriuxs @ 2011-08-29, 17:27 rašė: Variklis pas tave B4204T? 147 KW? B4194T - 147KW Tas pats variantas,alternatyva nuo 100lt,Bosch 240,vien sepeteliai Bosch 150lt ----- |
|
|
Donce |
Написано 2011-08-29, 23:31
|
Город: UK/Ukmerge Сообщения: 488 Вступил: 2007-10-20 |
ArturasJo @ 2011-08-29, 18:31 rašė: Donce, varijantus išvardinai pats. Nebent dar apsioksidavę akumuliatoriaus klėmų ir pagrindiniai + ir - kontaktai. Iki generatoriaus kontaktu neimanoma prieit - cia didziausia beda. Nei is virsaus nei is apacios. Akumo klemai tai viskas ore. Butu paprasta iki generatoriaus prieit - tai bent papildoma laida nuvesciau kontaktus pravales. Kad prieit, bent jau man, reikia nuimt vairo stipro siurbli, dirzeli ir tada pati generatoriu. Uzsakiau nauja dirzeli, kuris nekeistas aplamai man nupirkus auto (tik pagrindinis), nu ir radau deveta Valeo generatoriu, lygiai toki pat kaip mano. Kazkaip per fuxa ebay uztikau, nors diena dar nebuvo. 80 lietuvisku praso + nemokamas atsiuntimas. Tai as ji ir griebiau nieko negalvodamas, nes daugiau tokios kainos, kaip ir pasirinkimo nera. ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
kmxruu |
Написано 2021-04-14, 19:19
|
Город: Kauno raj. Сообщения: 72 Вступил: 2018-02-06 |
Sveiki, pas mane d5 euro 4. Krovimą rodo 13.6 sujungus viską ukrinta iki 11,8. Reguliatorius pakeistas. Kas dar gali būti
----- volvo v70II ----- |
|
|
Zdarovas |
Написано 2021-04-14, 19:26
|
Город: Anyksciai Сообщения: 252 Вступил: 2016-03-15 |
tai gal geniko sepeteliam jau batai? netikrinai?
----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
kmxruu |
Написано 2021-04-14, 20:09
|
Город: Kauno raj. Сообщения: 72 Вступил: 2018-02-06 |
Zdarovas @ 2021-04-14, 19:26 rašė: tai gal geniko sepeteliam jau batai? netikrinai? Kaip juos tikrinti? Jeigu kalbi apie angliukus, tai jie nauji Редагировал kmxruu 2021-04-14, 20:17 ----- volvo v70II ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2021-04-14, 21:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Greičiausiai arba kokia nors apvija nulėkusi bus, nors neteko apie tokius fokusus girdėti, arba nusidėvėjo šepetėlių kontaktiniai žiedeliai, esantys ant generatoriaus veleno:
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
Страница 1 из 2: 1|2
перескочить в форум: |