Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
Krenta apsukos "išmetus bėgį" (Volvo S80)
|
|
Apeiron |
Написано 2015-01-04, 17:04
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 7120 Вступил: 2007-05-20 |
Sveiki visi,
Paburkime iš kavos tirščių... Žodžiu, kvaliojo mano sklendė (ETM), mėtė klaidas, na aš ją pakeičiau ir įsidėjau kitą dėvėtą (adaptacijos nedariau), viskas lyg ir ok, tik "išmetus bėgį", pvz prieš stojant prie šviesoforo, nukrenta apusko iki 500-600 (kai normaliai laikosi apie 900) ir po to vėl stabilizuojasi ir taip laikosi (plaukiojimo nėra). Gal kas turi kokių pamąstymų, kodėl yra tas kritimas, o gal tai normalu? DJ dėkingas. Variklis - 2,4 benzinas (yra dujos, bet kol kas bandau spręsti problemą važinėjant su benzinu). P.S. tas kritimas pasikartoja ne visada. Pastebėjau, kad esant drėgnam orui, ši "liga" tampa akivaizdesnė. P.S.S. Klaidų jokių nemeta (patikrinta su diagnostine įranga), bent kol kas... P.S.S.S. Panašiai "elgėsi" ir senoji sklendė, gal tiksliau sakant ir tada kai buvo senoji sklendė. Редагировал Apeiron 2015-01-04, 17:14 ----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
zydriusjur |
Написано 2015-01-04, 20:15
|
Город: Klaipėda Сообщения: 141 Вступил: 2012-03-23 |
Problema vienas prie vieno. Man gal kiek labiau apsuku kritimas jauciasi stabdant o ne isjungus pavara. Sklende pas mane perdaryta, jokiu klaidu nemeta. Esu girdejes nuomone, kad sios bedos sprendimo reikia pradeti ieskoti nuo vakuumo kokybes, tipo viso to beda yra vakuumas. Pats nebandziau, orai dabar ne kokie, garazo ner. Butu gerai suzinojus viso to priezastis.
----- EX XC 70, 2001 2,4 T EX 850 T5 S80, 2000 2,4 S70 2,3 T5 ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2015-01-04, 22:16
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Su vakuumais yra racijos - jei orą "gaudo" papildomai tarpe tar oro srauto matuoklės ir cilindrų, kompas šio oro nesuskaičiuoja ir staigiai sumažinus kuro padavimą klaidingai "sureguliuoja" mišinį. kai apsūkos krenta žemiau normalių 900-1100, tuomet pradeda reguliuoti kuro padavimą, kad variklis neužgestų.
Reiktų įsitikinti, kad per visus įsiurbimo trakto sujungimus ir vakuumines žarneles nėra "papildomo oro pasiurbimo". tuščios eigos vožtuvo šie varikliai neturi. Nebent šį oro paskirstymo vožtuvą, galima būtų taip pavadinti: (buvo montuojamas 1999-2000 automobiliuose). Jis gali įtakoti tuščios eigos darbą' Редагировал ArturasJo 2015-01-04, 22:27 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Apeiron |
Написано 2015-01-04, 23:03
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 7120 Вступил: 2007-05-20 |
Tai šlangų apžiūrą atlikti?
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
zydriusjur |
Написано 2015-01-05, 09:46
|
Город: Klaipėda Сообщения: 141 Вступил: 2012-03-23 |
Pas mane 2000 metų. Kazko sio stebuklo pas mane nesimato. Kur reikia ieskoti?
----- EX XC 70, 2001 2,4 T EX 850 T5 S80, 2000 2,4 S70 2,3 T5 ----- |
|
|
Apeiron |
Написано 2015-01-05, 10:22
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 7120 Вступил: 2007-05-20 |
Jo jo, gal kokia schemutę, kur ten kokie šlangai ir šlangiukai eina
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2015-01-05, 20:23
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Apžiūros nepakaks - reikia tikrinti su slėgiu 0,3 bar ir ieškoti pro kur švilpia. dar vienas būdas po vieną atjunginėti vakuumines žarneles, vietoje jų uždėti aklę ir eksperimentuoti. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
mantinijo |
Написано 2015-03-18, 23:11
|
Город: Kelmė Сообщения: 65 Вступил: 2013-07-27 |
Nu as irgi prisijungsiu. Man lygiai kaip Apeiros. Sklende mano jau be tos schemos trinamos ir plauta, bet niekas nepasikeite.Dujininkai atsistojo prie variklio ir sako turbut sklende reikia keisti. Meta klaidas p2227 barometric pressure (baro) sensor circuit range/performance problem ir p0106 powertrain manifold absolute pressure/ barometric pressure circuit range/ performance problem. Skanavau su pigiu obdII eml 327. Man kol saltas ir nebuna 90 tol apsukos krenta bekelaip. Benzinu dar galima vaziuoti, dujom ne, nes imetus laisva, apsukos pora kartu pasokineja ir gesta. Metant begius jauciaci, kad variklis kaip ir uzgesta, nes musimas jauciasi, kaip kuriant ant begio. Praploviau sklende ir osm(maf). Pastarojo daviklio viena puse buvo labai uzsinesusi, nupurskiau, nusivale, bet skirtumo nepajutau. Eksperimentavau ir atjinginejau osm saltam. Atjungus, masina nebegesta ant laisvu, bet bukesne tapo ir plaukioja apsukos, tik uzmaunu fyske, iskarto dar zemiau krenta apsukos, pulsuoja ir gesta ant duju, numovus fyske, masina nebegesta. Atjungineju uzgesintai. Bandysiu is kur nors gauti ir kita osm isideti ir ziureti saltai. Man dar keista, kai uzkuri ryta, apsukos laikosi 1800-2000 apie 10sekundziu. Kiek skaitinejau, neradau, kas butu issprendes sita problema
Редагировал mantinijo 2015-03-18, 23:13 ----- volvo s60 2.4 benzinas 140 arkliu ----- |
|
перескочить в форум: |