Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Kaip patirinti pavaru dėžės tepalo lygi? | Transmisija | 15 | 2023-03-18, 20:35 |
APD tepalo keitimas | Transmisija | 1 | 2021-08-21, 20:23 |
S80 3.2 AWD 2007 ar gali sugesti tepalo lygio matavimas? | Variklis | 7 | 2020-12-14, 08:59 |
Volvo S80, 2000 m. 2,4 b/d užsidega/neužgęsta ABS lemputė | Elektra | 3 | 2020-06-10, 08:46 |
V40 2016 88kv D2 Dėl tepalo | Įvairios tech. diskusijos | 10 | 2019-11-21, 19:57 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 2 Гости
Страница 1 из 2: 1|2
|
mirksi tepalo lemputė
|
|
mirikas |
Написано 2019-11-26, 20:08
|
Город: Ignalina Сообщения: 134 Вступил: 2012-02-04 |
Sveiki. Mistika. Temperatūrai nukritus iki minuso tepalo lemputė mirksi kaip pašėlusi. jeigu temperatūra nors kiek teigiama viskas gerai. kame reikalas. Užkūrus ryte mirksėjimas labai dažnas, sušilus varikliui mirksi tik kartais. daviklis pakeistas nauju.
----- Volvo V70 II, 2,4 euro 4 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-26, 20:25
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
O kaip su alyva reikalai? Senai keista? Į kokią keista? Alyvos filtras? Alyvos lygis - neperpilta/nedapilta?
Редагировал rimcius 2019-11-26, 20:25 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
mirikas |
Написано 2019-11-26, 20:29
|
Город: Ignalina Сообщения: 134 Вступил: 2012-02-04 |
tepalas su filtru keistas prieš mėnesį, tepalas sintetika, lygis ok. bet kas įdomiausia kad ir šiandien ir ryte ir visą dieną ok. kai tik daugiau šaltuko tada diskoteka.
----- Volvo V70 II, 2,4 euro 4 ----- |
|
|
mirikas |
Написано 2019-11-26, 20:31
|
Город: Ignalina Сообщения: 134 Вступил: 2012-02-04 |
man jau po žiemos link pavasario šiemet taip buvo. bet tada po kelių dienų mirė daviklis. pakeičiau, atšilo oras ir bėdos nebuvo iki šiol.
----- Volvo V70 II, 2,4 euro 4 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-26, 23:01
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Na... Matuoti alyvos slėgį ir žiūrėti kas vyksta. Nes daviklio toks darbas. Nebent kažkoks kontiuperis kažką ne taip interpretuoja...
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
mirikas |
Написано 2019-11-27, 06:29
|
Город: Ignalina Сообщения: 134 Вступил: 2012-02-04 |
Klausimas tik kodėl tai vyksta kai minusas? Elektriko atsakymas kad kaltas 100 proc. daviklis nors ir naujas. Jeigu būtų dėl tepalo slėgio seniai būtų papiltas variklis.
----- Volvo V70 II, 2,4 euro 4 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-27, 09:26
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Jeigu jis žino priežastį, tai kodėl iki šiol neišspręsta? Ir ką tu veiki čia? Nesakau, kad jis neteisus ar teisus aš. Tiesiog jeigu yra tokių šimtaprocentinių įsitikinimų, tai nelabai suprantu kam gaišti forume laiką
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
mirikas |
Написано 2019-11-27, 12:21
|
Город: Ignalina Сообщения: 134 Вступил: 2012-02-04 |
Dėkui už pastangas bet jeigu mano postas pačiam sukelia nepatogumų tiesiog apeik. Pamokslauti man nereikia.
Редагировал mirikas 2019-11-27, 13:10 ----- Volvo V70 II, 2,4 euro 4 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-27, 18:49
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Principe tai net ir ne pamokslas. Juolab, ne tamstai tai skirta. Akmuo į elektriko ir kiekvieno, kuris daugiau iš piršto laužo kalbėdamas nei darydamas su atitinkamai teigiamu rezultatu. Nes šičia daugiau tokių, kurie susidūrę su kraivarankiais ir po daug kartų, nei tų, kuriems visada sekasi rasti kompetetingus meistrus.
Редагировал rimcius 2019-11-27, 18:50 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
mirikas |
Написано 2019-11-27, 19:02
|
Город: Ignalina Сообщения: 134 Вступил: 2012-02-04 |
Matai kai servisų lygis yra toks, kad net tepalo spaudimo negali pamatuoti tai...belieka liaudies klausti. Šiandien pvz. Net nesumirksėjo. Savaitgalį bandysiu slėgį matuoti, karterį nuiminėsiu. Būtinai informuosiu kas ir kaip.
----- Volvo V70 II, 2,4 euro 4 ----- |
|
|
gosaB |
Написано 2019-11-27, 23:39
|
Город: Siauliai Сообщения: 168 Вступил: 2011-04-11 |
mirikas @ 2019-11-27, 19:02 rašė: O kam karteri nuimineti??? Man rodos pigiau iskarta davikli pakeisti, o ne pirkti manometra, gaminti adapteri ... bandysiu slėgį matuoti, karterį nuiminėsiu. Nors priezastis gali buti kitur, bet daviklis 3,50eur https://www.eolta...legio , gal ir piagiau yra. Редагировал gosaB 2019-11-27, 23:42 ----- V70 2,4D 2004' ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-28, 00:54
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Manau žmogus išdėstė nuosekliai ką ketina daryti, jeigu, tarkim alyvos slėgio matavimas duotų neigiamą rezultatą. Nes daviklį jau keitė, o yra tikimybė, kad alyvos paėmimo iš karterio tinklelis velniais užsikimšęs...
Bet palaukim autoriaus atčioto, nes tikrai įdomu kokie gremlinai neduoda ramybės. Редагировал rimcius 2019-11-28, 00:55 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
mirikas |
Написано 2019-11-29, 13:08
|
Город: Ignalina Сообщения: 134 Вступил: 2012-02-04 |
tai vat išlindo pirma galima priežastis. Šiandien po pietų įjungus degimą pamačiau, kad nedega tepalo lemputė, nors ryte tikrai viskas buvo ok. Staigiai užsakiau dar vieną tepalo daviklį. gavau ir tepalo slėgio matuoklį tai bet kokiu atveju savaitgalį tikrinsiu slėgį. kažin Vida dice rodytų kokias klaidas dėl blogo tepalo slėgio ar daviklio?
----- Volvo V70 II, 2,4 euro 4 ----- |
|
|
zydriusjur |
Написано 2019-11-29, 18:48
|
Город: Klaipėda Сообщения: 140 Вступил: 2012-03-23 |
Sveiki. Nežinau, padės ar ne, bet.. Panašiai buvo. Mirksėjo, plius cypimas buvo atsiradęs, priežastį nustatinėjo ne vienas servisas. Nieko nenustatė. Vienas senas diedas, garažinis, pasakė, pasikeisk tepalo filtrą. Ir ką galvojat...Aleliuja. Ten pasirodo kažkoks vožtuvas pastringa, ar grybauja. Žodžiu, pasikeičiau tepalus, filtrą ir iki šiol viskas ok.
----- EX XC 70, 2001 2,4 T EX 850 T5 EX S70 2,3 T5 S80, 2,4 XC60 T6 ----- |
|
|
mirikas |
Написано 2019-11-29, 19:11
|
Город: Ignalina Сообщения: 134 Вступил: 2012-02-04 |
Jau minėjau, kad tepalai ir filtras keisti prieš mėnesį. tepalo norma. nedingsta, šiandien po pietų jungiant degimą tepalo lemputė išvis neužsidegė- išvada mirė daviklis. daviklį jau turiu kitą, turiu tepalo slėgio matuoklį, bet kokių atvejų matuosiu slėgį ir keisiu daviklį. tik daviklių kainos juokingos. gal kas žino kur gauti originalą? turiu Vida tik nežinau ar su ją galima kažką šitoje situacijoje patikrinti( netriu patirties dirbant su Vida), buvo nuskaitytos klaidos bet nieko kas būtų susiję su minėta problema - nebuvo.
----- Volvo V70 II, 2,4 euro 4 ----- |
|
|
mirikas |
Написано 2019-11-30, 17:26
|
Город: Ignalina Сообщения: 134 Вступил: 2012-02-04 |
Pirmas patikros etapas baigtas.
1. išsukus tepalo daviklį paaiškėjo, kad pro jį sunkiasi tepalas. kaip minėjau jau penktadienį po pietų įjungus degimą tepalo lemputė nedegė išvis. 2. pamatuotas tepalo slėgis - 1,8 ant laisvų apsukų. variklis šiltas. 3. įdėtas naujas daviklis už 3 eur. Tepalo lemputė įjungus degimą įsijungia, užkurus tvarkingai užgesta. važiuojant mirkčiojimų nebuvo. 4. kolkas, bendru susitarimu, karteris nuimamas nebuvo. laukiu šalčio, žiūrėsiu ar nebus mirksėjimo. 5. apžiūros metu buvo nustatyta, kad karteris stovi ant hermetiko tai galimybė, kad hermetiko bus karteryje išlieka. 6. niekur nerandu koks turi būti normalus tepalo slėgis ant laisvų, ant apsukų? gal kas žino? Редагировал mirikas 2019-11-30, 22:49 ----- Volvo V70 II, 2,4 euro 4 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-30, 22:49
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Bet nedasuktas daviklis tikrai nelabai gali įtakoti visišką neveikimą. Tikriausiai sutapimas... Čia kai antifrizas pasiekęs darbinę, temp? Nes alyva tokiu oru sušyla ženkliai lėčiau
Bet 1,8bar tikrai geras rodiklis, imant kad pas D5tuką prie 90C alyvos turi būti ne mažiau 1bar ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
mirikas |
Написано 2019-11-30, 22:50
|
Город: Ignalina Сообщения: 134 Вступил: 2012-02-04 |
gal žinai kokie turi būti parametrai slėgio? dabar kankina mintis kodėl neatlaikė daviklis slėgio? ar kokybė ar vėl klausimas gal per didelis slėgis?
Редагировал mirikas 2019-11-30, 22:52 ----- Volvo V70 II, 2,4 euro 4 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-30, 23:00
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Tiksliai tavo motorui nepasakysiu, bet kiek forumuose radau info, tai net ir benzams eina tie patys parametrai:
Min 750 RPM 0.10 MPA Max 4000 RPM 0.35 MPA Reduction valve opens at 0.60 MPA Max oil pressure 0.70 MPA Jeigu kas turi Vida po ranka, ten turi būti parašyta Pas mane kuriant šaltą variklį prie minusinės temp būna apie 6bar slėgis, kas tikrai normalu, net ir laiku keičiant kokybišką alyvą. Pagal dabartinį orą, panašiai apie 4,5bar po nakties... ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
mirikas |
Написано 2019-11-30, 23:02
|
Город: Ignalina Сообщения: 134 Вступил: 2012-02-04 |
vida turiu savo, reikės paieškoti. sukomplektavau, nes mūsų kaime klaidų niekas nuskaityti negali.
Редагировал mirikas 2019-11-30, 23:05 ----- Volvo V70 II, 2,4 euro 4 ----- |
|
Страница 1 из 2: 1|2
перескочить в форум: |