Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
Volvo XC90 2007 trata | Pakaba | 2 | 2024-05-29, 20:07 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Transmisija
Кто присоединился? 1 Гости
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70)
|
|
apsauginiai |
Написано 2015-02-20, 21:50
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
Sveiki,
Pirmiausia atsiprasau ji ne i ta skiltirasau. Reikalingi tokie paaiskinimai: Zodziu pries kokius 3men numire pavaru deze vaziuojant (smugis pacioje dezeje ir pasipyle klanas tepalu).... Taip ir nekliudziau per ziema masinos.... Sugalvojau pirmiausia susirasti pavaru deze, tad klausiu kaip atskirti ir zinoti kokia tinkama mano senoliui? Kaip pavadinime rasoma, tai: 2001.12 men v70 d5, mechanine,, paprasciausia,bet klausimas....Draugas turi tu paciu metu s60 d5, bet pas ji mechanine, o pati svirtis primena"bumbula" kaip nesuklysti? Kitas klausimas..... Kas be pacios dezes galejo "numirti"? Neseniai keiciau nauja smagrati, isminamaji guoli, kazin ar jie nepasizeidesmugio metu? Labai dekoju uz atsakymus Редагировал AutoVikingas 2015-02-22, 19:57 ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2015-02-20, 22:28
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Pavaru deze reik parinkineti ne pagal bumbula esanti salone, o pagal pavaru dezes koda esanti ant dezes. Kas liecia smagrati ir kitus mazgus - suzinosi tik isardes, cia ekstrasensai nesirenka kiek zinau
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Zdarovas |
Написано 2019-09-26, 21:52
|
Город: Anyksciai Сообщения: 252 Вступил: 2016-03-15 |
Prikeliant tema. Vaziuojant vienu momentu is niekur nieko pradejo sunkiai junktis 3 begis, junginejant sankaba ir biski stipriau grudant isijungdavo, paskui normaliai jungdavosi, po kokiu 20-30km pradejo ir 4-tan sunkiai jungtis. kas cia gali kaprizus rodyt? ar kokia sakute knisa prota, ar tepala pasikeist, gal jo mazoka. 01 d5 mechanas.
----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-09-26, 22:55
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Aš įtarčiau trosus arba su jais susijusius mechanizmus.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Zdarovas |
Написано 2019-09-27, 15:25
|
Город: Anyksciai Сообщения: 252 Вступил: 2016-03-15 |
Trosus ziurejau, viskas vietoj, laisvumo tai tik prie dezes, tokio menko, jog gamikliskai speju jis toks buna. tepalo dezei kiek reikia tiek ir yra, netgi palyginus sviesus . kolkas kas kiek vaziavau nebepasitaike jokiu nesklandumu...
Aisku yra prasideje jau pajudant dauzimaisi is smagracio, kaip 100000km su kalanciu pravaziuota tai manau jau normalu, bet pries kelias sav buvo sumazeje skyscio DOT 4, pedalas kartais pasidarydavo ir kietesnis, bet maziau ir nemazeja, dapiliu pora cm nukrenta ir laikosi, niekur neteka, matyt viskas puslen eina... mintis buvo gal oro pagavo sankabos cilindriukas, bet cia tik "tos greitos mintys" )) Редагировал Zdarovas 2019-09-27, 15:27 ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
Zdarovas |
Написано 2024-08-14, 09:06
|
Город: Anyksciai Сообщения: 252 Вступил: 2016-03-15 |
Prikeliam tema. pries pora sav, po autostrados lekimo isgirdau jog pradejo deze sneket, 2,3,4 begiai girdisi jog dantraciai be tepalo dirbtu. tepalo pakankamai, ar ieskotis kitos dezes? ar cia ant tiek tepalas atidirbt galejo? PS cipuota pries 3metus, Niutonai suvalgyt galejo? pasidalinkim nuomonem
----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2024-08-14, 21:58
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Pradėčiau nuo tepalų naujinimo pagal reglamentą. Kadaise teko netinkamos alyvos įpilti, tai atvėsus orams, ant šalto - labai pasigirdo.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
ArturasJo |
Написано 2024-08-20, 20:48
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Zdarovas @ 2024-08-14, 11:06 rašė: Prikeliam tema. pries pora sav, po autostrados lekimo isgirdau jog pradejo deze sneket, 2,3,4 begiai girdisi jog dantraciai be tepalo dirbtu. tepalo pakankamai, ar ieskotis kitos dezes? ar cia ant tiek tepalas atidirbt galejo? PS cipuota pries 3metus, Niutonai suvalgyt galejo? pasidalinkim nuomonem Pasitikrinti alyvos lygį ir būklę. Jei metalo nepridrožta, bandyt pasikeisti alyvą. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Zdarovas |
Написано 2024-08-29, 10:28
|
Город: Anyksciai Сообщения: 252 Вступил: 2016-03-15 |
Tai va reziume, pasikeiciau tepala, bet daliu parduotuvej pasiule panaudot kokio tai birzgalo del visokiu garsu dezej (200ml), supyliau ir ji, tai pasikeite garsas, bet kazkiek vistiek girdisi. PS metalo visai neiziurejau kad butu.
----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2024-08-29, 16:46
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Reziumė: dėžės nejaunėja ir ateina joms laikas būti pakeistoms. Ypatingai jeigu automobilis čipuotas ir/ar turi vienmasį smagratį.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Zdarovas |
Написано 2024-09-02, 18:50
|
Город: Anyksciai Сообщения: 252 Вступил: 2016-03-15 |
rimcius @ 2024-08-29, 16:46 rašė: Reziumė: dėžės nejaunėja ir ateina joms laikas būti pakeistoms. Ypatingai jeigu automobilis čipuotas ir/ar turi vienmasį smagratį. Vis del to ilgiau pavazinejus, same shit. O del to, kad nejauneja tai faktas, 3 metai chipuota ir jos tikrai netaupiau. PS 6 begio baisiai truksta ;D ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2024-09-03, 06:56
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Laikas konversijai
Pats planuoju tokią, nes antros pavaros sinchronizatoriai pavargę + M66 tvirtesnės. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Zdarovas |
Написано 2024-09-08, 19:31
|
Город: Anyksciai Сообщения: 252 Вступил: 2016-03-15 |
rimcius @ 2024-09-03, 06:56 rašė: Laikas konversijai Pats planuoju tokią, nes antros pavaros sinchronizatoriai pavargę + M66 tvirtesnės. o kaip su 6bege? ar slicai skiriasi, ar pati deze skiriasi? prisukimai ir t.t.? ar ten uztektu tik sankabos diska koki pakeist? neuzsimu darbais tokiais, cia tik mano teoriniai mastymai. Редагировал Zdarovas 2024-09-08, 19:39 ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
Zdarovas |
Написано 2024-09-08, 20:03
|
Город: Anyksciai Сообщения: 252 Вступил: 2016-03-15 |
O 5begiu deziu buvo skirtingu perdavimu? Nes reiks ieskot kitos, o ziuriu skirtingais kodais deziu yra.Gal kas koki linka, kur apie dezes daugiau pasiskaityt, butu idomu.
Редагировал Zdarovas 2024-09-08, 20:04 ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2024-09-09, 20:13
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
M66 P2 kartos (S60 iki 2009 ir V70 iki 2007 berods) pilnai tinka mūsų varikliams tiek pagal varžtų tvirtinimą, tiek pagal pagrindinio veleno šlicus. Principe net sankabos bei diskatoriaus nereikia keisti. Išminimo guolis tik kitas ir kitokia galinės pagalvės atrama. Pusašiai taip pat lieka. Toliau jau trosai ir kulisė kita. Su kulise šiek tiek įdomiau, nes galinė pavara stovi ant 6tos pavaros veleno ir įjungimas visiškai šalia 6tos pavaros, tai arba programiškai keisti komplektaciją CEM'e, kad kompas deaktyvuotų elektromagnetą reikiamu metu atbulinės pavaros įjungimui, arba kažką burti savo, kad neprisicirkinti
M56 dyzelio dėžė su 3,77 perdavimo santykiu (turi būti lipdukas ant dėžės korpuso), kad turėti adekvačias apsukas 5tu bėgiu važiuojant plentu. Su 4,00 benzininiu santykiu geriau važinėti tik po miestą. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Zdarovas |
Написано 2024-09-18, 20:20
|
Город: Anyksciai Сообщения: 252 Вступил: 2016-03-15 |
na teks keist deze, tai vat ieskau ieskau, pas mane m56l2k 3.77, 5begis kiek maciau 0.7, bet maciau jog kazkokia yra su 3.57 ir 5begiu 0.65. ar tikrai yra, ar ieskot tokia kokia db yra?
----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2024-09-20, 23:45
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Jeigu rasi gyvą 3,57 - tikrai imk. Kitu atveju - dėkis kokia yra dabar.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
перескочить в форум: |