AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | AutoVikingai.lt | AutoVikingai | Klubo narių ir forumiečių automobiliai
Кто присоединился? 1 Гости
rimciaus VolWanas
|
|
romasis |
Написано 2019-10-24, 21:47
|
Город: Vilnius Сообщения: 143 Вступил: 2011-10-11 |
Rezultatai Kokie?
----- exV70 I. 2.5 -10 AT V70 II. 2.5 AT ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-10-24, 23:45
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Puikūs
Į 12m2 galima daug ką sutalpinti. Reikalui esant polius galima pernešti, pamažinant stogo plotą ir suformuojant priekinį "kazyrioką": Taip pat ir šoninė difuzinė "užlaida" labai gerai mažina saulės šviesą bei nemažina oro srauto: ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2019-10-28, 00:01
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Tęsiant temą 78 poste...
Kadangi taip sutapo, jog gale planavau keisti diskus su kaladėmis ir tuo pačiu susitvarkyti rankinio nuplėšta atramą, tai viską išardęs radau analogišką situaciją ir kairiajame rate, o tiksliau: nuėmęs diską į saują pagavau jau nuplėštą atramą su varžtų galvomis Reziume tokia: visi šitie prevenciniai naborai su M6 grūdintais varžtais yra totalus šlamštas. Gal būt Skandix'e parduodamas su M8 varžtais ir laikytų (http://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/handbrake/repair-kit-hand-brake-counter-bearing-handbrake-shoe-heavy-duty/1067079/), todėl naudojantis "proga" išgręžiau nulaužtus varžtus, persriegiau į M8 x 1,25 ir pamažinęs varžto kepurėlę, kad nereiktų per daug nugręžti mėsos kaladžių atramos skylėse atstatant konusą, pritvirtinau per naują: Ar laikys - laikas parodys. Nors nesu iš didelių "rankinio" mėgėjų, nes niekad pas mane jis taip konkrečiai ir negriebdavo... Ir prie to paties sudėti nauji galiniai diskai su standartinėm rankinio bei pagrindinio stabdžio ATE kaladėm: ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2019-10-28, 00:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Prie to paties "gydžiau" beldžiantį galinį stabilizatorių, kuriame kadaise dėjau TEDGUM įvores, ir dabar sumontavau Duraflex poliuretaną:
Ir, kad visas šitas reikalas neslidinėtų į šonus, prisukau veleno fiksavimo žiedus: Редагировал rimcius 2019-10-28, 00:11 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-14, 11:33
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Naujos Corteco pagalvės. Su priekine pasisekė labai, nes tipinis Volvo originalas, tiesiog nudrožtas VOLVO užrašas, kartu su part number'iu (kairė). O vat galinė... Čia jau nežinia iš kokios Fantomų operos...
Bet sprendžiant iš šito posto (https://www.drive2.ru/l/496657649677369611/), tokių "laimingųjų" bus ir daugiau, nepriklausomai kokią "dėžutę" pirksite. Редагировал rimcius 2019-11-14, 11:35 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Написано 2019-11-15, 16:46
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Facebooke čia buvo labai didelė diskusija ar jos išvis skiriasi. Mūsų garsusis muzikantas-dalių pardavėjas įrodinėjo kad deda abi vienodas ir į priekį ir į galą ir viskas OK, bet kiti meistrai sakė kad reikia dėti skirtingas. Tai vat kiek žmonių tiek nuomonių.
----- ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-16, 09:21
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Kažkur ir aš skaičiau, kad dedamos abi galinės. Bet mano atveju gautųsi, jog abi būtų neoriginalios, kažkokios neaišku kokios
Vizualiai jos tikrai nesiskiria, tačiau žvelgiant į originalių pagalvių apatinę dalį - konusai skiriasi. Nors vargu ar tai ką nors keičia montavimo/eksploatavimo eigoje. O ir kainos tiek galinės, tiek priekinės - mažai skiriasi. Tačiau pasikeitus abi, variklis šiek tiek pakilo. Jaučiasi tolygesnis variklio darbas, šiek tiek stabilesnė vibracija (dėl poliuretaninių įvorių neišvengiama), ne taip drastiškai jaučiasi kai įsijungia kondiškės siurblys, gražiau užsigesina. Sekanti probleminė vieta - vairo kolonėlė Netekanti, neūžianti, bet konkrečiai išsidėvėjusi ties nuline/pradine padėtimi, dėl ko stabdant didesniais greičiais jaučiasi rimta vibracija. 1dienį nusimato defektavimas bei galutinės išvados ką daryti toliau. Редагировал rimcius 2019-11-16, 09:37 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2020-03-03, 21:47
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Panašu, kad išspręsta ilgametė problema su kuro užsipylimu degalinėse (būtent šaltuoju metu laiku), kai putojantis kuras lipa lauk ir to pasekoje "iššauna" pistoletas. Kadangi prasiardžius nerasta jokių anomalijų tiek užpylimo vamzdyje, tiek alsuoklyje, nuspręsta pašalinti "švilpuką" (9141490), pažymėta 13tu numeriu:
Iškart pamėginta Nestėje užsipilti kuro automatiniame režime ir jokių putų ar kuro lipimo lauk. P.s. "švilpukas" montuojasi į mėlynos spalvos vamzduką, kyšantį iš kuro bako: Редагировал rimcius 2020-03-03, 22:33 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Написано 2020-03-03, 23:20
|
Город: Panevezys Сообщения: 190 Вступил: 2012-09-16 |
rimcius @ 2020-03-03, 21:47 rašė: Panašu, kad išspręsta ilgametė problema su kuro užsipylimu degalinėse (būtent šaltuoju metu laiku), kai putojantis kuras lipa lauk ir to pasekoje "iššauna" pistoletas. Kadangi prasiardžius nerasta jokių anomalijų tiek užpylimo vamzdyje, tiek alsuoklyje, nuspręsta pašalinti "švilpuką" (9141490), pažymėta 13tu numeriu: Iškart pamėginta Nestėje užsipilti kuro automatiniame režime ir jokių putų ar kuro lipimo lauk. P.s. "švilpukas" montuojasi į mėlynos spalvos vamzduką, kyšantį iš kuro bako: Vo čia tai aktualu Pats prieš geras dvi savaites bandžiau ieškot galų. Kišau vielos gabalą į alsuoklį pro užpilymo garlavina. NIeko neradau. Tai passilikau šiltesniem oram. Kas ten per švilpukas? Tai jį išėmus nesigauna anga į baką ir, kad pradės ten bėgt po to? ----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-03-03, 23:34
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Alsuoklio guminė dalis maunasi ant mėlyno vamzduko, kyšančio iš bako, o tas "švilpukas" dedasi į mėlyną vamzduką. Fotkėje matosi dvi išėmos melynam vamzduke, kurių dėka pirštais išsitraukia tas švilpukas iš vidaus. Tik vien nuimti ratą nepakaks, nes ranka nepralįs. Reik galinį traversą nusileisti. Nebent rankos ilgais ateivio pirštais
Редагировал rimcius 2020-03-03, 23:36 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Написано 2020-03-04, 12:21
|
Город: Panevezys Сообщения: 190 Вступил: 2012-09-16 |
Ai ten kaip restriktorius kažkoks tam alsuoklyje? Tai matyt teks toliau putot jei priėjimas prastas Bet švilpukas tas buvo užsikišęs kažkiek?
----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-03-04, 17:07
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Jo, labai panašu į kažkokį srauto ribotuvą. Ne, pas mane viskas švaru, gražu ir nebuvo prie ko prikibti. Tai nusprendžiau jį išimti
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2020-03-05, 22:34
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Kai 2bar slėgis padaro šitaip (nauja originali žarna atlaikė net 6k Km):
Tenka improvizuoti šitaip: P.s. dėkui Automanui Tomui už operatyvumą detalių bei pagerintų sąvaržų tiekime Редагировал rimcius 2020-03-05, 22:36 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Zdarovas |
Написано 2020-03-06, 10:16
|
Город: Anyksciai Сообщения: 252 Вступил: 2016-03-15 |
rimcius @ 2020-03-05, 22:34 rašė: Kai 2bar slėgis padaro šitaip (nauja originali žarna atlaikė net 6k Km): Tenka improvizuoti šitaip: P.s. dėkui Automanui Tomui už operatyvumą detalių bei pagerintų sąvaržų tiekime Ir kiek kainavo? ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-03-06, 11:51
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Dalys/medžiagos apie 50€
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
760Turbo |
Написано 2020-03-06, 16:22
|
Город: Šiauliai Сообщения: 105 Вступил: 2015-05-12 |
laikys puikiai ir bus ramybe
----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-07-04, 20:40
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Tapkė - dugnas. Ir tik NIAM - sėdim:
https://youtu.be/... ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Написано 2020-07-05, 13:58
|
Город: Panevezys Сообщения: 190 Вступил: 2012-09-16 |
Nu įdomiai čia. Gal variklis labai vartosi ant apkrovų ar išmetimas kažkaip įveržtas ant tvirtinimų. Toks vaizdas čia nuo vibracijų viskas
----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-07-19, 11:26
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Ate ate plyštančioms šlangoms:
Reikėjo abu galus patrumpinti ~15mm, tačiau visumoje viskas ok. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
diawollo |
Написано 2020-07-19, 21:11
|
Город: Panevezys Сообщения: 190 Вступил: 2012-09-16 |
Dėl kuro bako alsavimo Šiandien ratus vietom keičiau ir gale bečiupinėdamas kaip ten būklė gumų pakaboj netyčia kažką užčiuopiau. Išpradžių pagalvojau negyvas pacas O ten kažkoks raitytas šlangos galiukas (pagal brėžinį 27nr. turbūt). Visas apaugęs purvais buvo. Nudaužiau suakmenėjusį purvą, tai ten kokį 20-30 sluoksnių matėsi. Kaip medžio rievės. Įtariu kiek metų ten augo Tai viską išvalius pasimatė, kad ten iš galo toks kaip kamštis su skylėm šonuose. Įtariu čia irgi alsuoklis. Toks kaip namie ant radiatorių būna išleist orą automatiškai. Žiūrėsim kaip pasijaus kolonėlėj.
P.S. vairuotojo pusėj Редагировал diawollo 2020-07-19, 21:13 ----- s60 d5 2003 ----- |
|
перескочить в форум: |