Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Volvo V60 plug-in pristatymas (įspūdžiai, foto, komentarai) | Klubo renginiai | 20 | 2014-05-02, 19:33 |
Slalomas Maišiagaloje (foto, video, komentarai...) | Klubo renginiai | 120 | 2012-12-25, 22:45 |
Naujojo Volvo V40 pristatymas (foto, video, komentarai...) | Klubo renginiai | 25 | 2012-11-24, 02:13 |
Pasodink medį 2012 (Foto, video, komentarai...) | Klubo renginiai | 75 | 2012-09-27, 22:05 |
Kauno autodienos 2012 (foto, įspūdžiai, komentarai) | Renginiai vykstantys Lietuvoje | 3 | 2012-09-24, 11:22 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90
Кто присоединился? 4 Гости
S60 T5 - komentarai?
|
|
Stulpas |
Написано 2012-06-21, 21:21
|
Город: Vilnius Сообщения: 1756 Вступил: 2007-03-14 |
victaras @ 2012-06-21, 20:39 rašė: Na aš lyginu nebent atitinkamus modelius, tų pačių metų, ta pačia dėže, tarkim s60 D5 120kw ir T5 184kw automat, ir tt. Lygint senuką, neaišku kiek gyvų likusių su apynauja mašina nelabai apsimoka Be to taviškis ir tai ne tikras T5, man tie dvilitriai absoliučiai nepatinka, kalbant apie 850, lyginant su 2.3T5, tai daug didesnis turbo lagas, prie žemų apsukų iš viso nevažiuoja, ir sukimo momentas aukščiausias labai siaurose ribose. Tokiam t5 net su geru 2.5TDI būtų ką veikt varžytis. zmones jus biski mastot ka snekat ar ne? 850 sedanas 2.3 T5 (225 Hp)-7.4s 2.5 TDI (140 Hp)-10.1s skirtumas vos ne 3 sekundes o dar sneka kad butu ka veikt snekant apie pojucius ,tdi sukimo momentas daro savo ,atsiranda pojutis kad masina labai gerai traukia, nors realiai spidometras kyla sunkiai pas benza nera to lipimio prie sedynes bet spidometras kyla gerai ----- |
|
|
bezpredelas |
Написано 2012-06-21, 21:28
|
Город: aachen/DE Сообщения: 794 Вступил: 2009-07-19 |
gal net ir daugiau, jei kompas imetes "limp home moda" tai tegausi 0,3bar, jei pas tau 1/4 bako lpg telike, tai prie atviros jushkos gali bishki bezdalu slegio pritrukti, jugsis prie apkrovos i benza biski dantim i vaira galima trinktelt jei neprisiseges gali aishku D5 pavojui esant jungtis i banzyna, ale jei LPG jeu ilgai pavazineta gali bishki pavesti purshkstukai ir slegio reguliatorius
----- V70 97' 2,5T awd mech. ----- suformuota, ligota, asmenybe |
|
|
Stulpas |
Написано 2012-06-21, 21:34
|
Город: Vilnius Сообщения: 1756 Вступил: 2007-03-14 |
bezpredelas @ 2012-06-21, 21:28 rašė: gal net ir daugiau, jei kompas imetes "limp home moda" tai tegausi 0,3bar, jei pas tau 1/4 bako lpg telike, tai prie atviros jushkos gali bishki bezdalu slegio pritrukti, jugsis prie apkrovos i benza biski dantim i vaira galima trinktelt jei neprisiseges gali aishku D5 pavojui esant jungtis i banzyna, ale jei LPG jeu ilgai pavazineta gali bishki pavesti purshkstukai ir slegio reguliatorius tau su galva viskas gerai mode tu as sneku apie normalia tvarkinga masina ,o ne tokia kur tu cia sneki net i masina nepanasu Редагировал Stulpas 2012-06-21, 21:35 ----- |
|
|
bezpredelas |
Написано 2012-06-21, 21:36
|
Город: aachen/DE Сообщения: 794 Вступил: 2009-07-19 |
nu bet cia tik mano ligotu fantaziju padariniai, nusishneku eilini karta
viskas ten bus gerai, des t5 visus i vieta nanana ----- V70 97' 2,5T awd mech. ----- suformuota, ligota, asmenybe |
|
|
ABL |
Написано 2012-06-22, 15:15
|
Город: Vilnius Сообщения: 32 Вступил: 2011-04-18 |
Nu baikit ten su tomis lenktynėmis - jei reiktų lenktyniaut - turiu tam reikalui skarbonkę (atmosferikas, bet kai gaunas ~180hp/t, tai daugumą bimbalų ir taip galima padėt į vietą, manau kad ir daugumai T# nebūtų lengviau).
Man reik auto, su kuria būtų tiesiog patogu važinėtis - nuo sankryžos iki sankryžos nesmaugiant. Kad ten kažkokia T'eškė padės į vietą ar pan. - nu neaktualu ;-) Deja, dabartinis 2.9 i varikliukas šio kriterijaus netenkina... Ar Vilniaus meetuose kas nors lankosi su 2.5T? Atvažiuočiau pakaulyt, kad pravėžintų ir pasisukiotų, nes va šioje temoje girdėjau neblogus atsiliepimus... ;-) P.S. D5, kaip ir sakiau, gaunas smarkiai per brangu - už vienodą pinigų sumą dyzelinis gaunas nu labai jau nudrožtas, reik ~50% pliusan pridėt, kad gaut vienodos kondicijos auto... Tiek bašliaus nėr - gal nebediskutuokim? ----- Volvo S80 T6/2.9 (out) Volvo S80 II 2.5T ----- |
|
|
victaras |
Написано 2012-06-22, 16:03
|
Город: Kaunas Сообщения: 524 Вступил: 2011-09-09 |
Stulpas @ 2012-06-21, 21:21 rašė: victaras @ 2012-06-21, 20:39 rašė: Na aš lyginu nebent atitinkamus modelius, tų pačių metų, ta pačia dėže, tarkim s60 D5 120kw ir T5 184kw automat, ir tt. Lygint senuką, neaišku kiek gyvų likusių su apynauja mašina nelabai apsimoka Be to taviškis ir tai ne tikras T5, man tie dvilitriai absoliučiai nepatinka, kalbant apie 850, lyginant su 2.3T5, tai daug didesnis turbo lagas, prie žemų apsukų iš viso nevažiuoja, ir sukimo momentas aukščiausias labai siaurose ribose. Tokiam t5 net su geru 2.5TDI būtų ką veikt varžytis. zmones jus biski mastot ka snekat ar ne? 850 sedanas 2.3 T5 (225 Hp)-7.4s 2.5 TDI (140 Hp)-10.1s skirtumas vos ne 3 sekundes o dar sneka kad butu ka veikt snekant apie pojucius ,tdi sukimo momentas daro savo ,atsiranda pojutis kad masina labai gerai traukia, nors realiai spidometras kyla sunkiai pas benza nera to lipimio prie sedynes bet spidometras kyla gerai Jei paskaitysi, tai aš apie 850 2.0T5 negyvą šnekėjau. ----- Volvo V40 1.9D daily. Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI ----- Viktoras, 860074081 |
|
|
Stulpas |
Написано 2012-06-22, 17:41
|
Город: Vilnius Сообщения: 1756 Вступил: 2007-03-14 |
ABL @ 2012-06-22, 15:15 rašė: Nu baikit ten su tomis lenktynėmis - jei reiktų lenktyniaut - turiu tam reikalui skarbonkę (atmosferikas, bet kai gaunas ~180hp/t, tai daugumą bimbalų ir taip galima padėt į vietą, manau kad ir daugumai T# nebūtų lengviau). Man reik auto, su kuria būtų tiesiog patogu važinėtis - nuo sankryžos iki sankryžos nesmaugiant. Kad ten kažkokia T'eškė padės į vietą ar pan. - nu neaktualu ;-) Deja, dabartinis 2.9 i varikliukas šio kriterijaus netenkina... Ar Vilniaus meetuose kas nors lankosi su 2.5T? Atvažiuočiau pakaulyt, kad pravėžintų ir pasisukiotų, nes va šioje temoje girdėjau neblogus atsiliepimus... ;-) P.S. D5, kaip ir sakiau, gaunas smarkiai per brangu - už vienodą pinigų sumą dyzelinis gaunas nu labai jau nudrožtas, reik ~50% pliusan pridėt, kad gaut vienodos kondicijos auto... Tiek bašliaus nėr - gal nebediskutuokim? o tu isvis apie kokius pinigus sneki uz kiek gali pirkt nes 2.5T motorai pradejo eit nuo 2003 galo tai ten ir kaina atitinkama masinos buna . ----- |
|
|
zbengs |
Написано 2012-06-22, 17:54
|
Город: Lietuva - Vilnius Сообщения: 6 Вступил: 2012-06-19 |
kuom tie visi varikliai skiriasi apart turio, kalbu apie 2.3T 2.4T 2.5T ? Turbina, kompu?
----- volvo s60 ----- |
|
|
bezpredelas |
Написано 2012-06-22, 18:51
|
Город: aachen/DE Сообщения: 794 Вступил: 2009-07-19 |
lakoniskai kalbant tai jo turbinos dydziu ir kompo programa.... bet jei kalbet technishkai skirasi: skirstymo veleneliu fazes, stumokliai, svaistikliai, cilindru sieneliu storiai, purkstuku nashumai, interkuleriai, pavaru dezes, itariu kad galvos bei voztuvai irgi skirsis.
----- V70 97' 2,5T awd mech. ----- suformuota, ligota, asmenybe |
|
|
ArturasJo |
Написано 2012-06-23, 06:57
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
o darbo principas nesiskiria niekuo
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
zbengs |
Написано 2012-06-23, 08:23
|
Город: Lietuva - Vilnius Сообщения: 6 Вступил: 2012-06-19 |
bezpredelas @ 2012-06-22, 18:51 rašė: lakoniskai kalbant tai jo turbinos dydziu ir kompo programa.... bet jei kalbet technishkai skirasi: skirstymo veleneliu fazes, stumokliai, svaistikliai, cilindru sieneliu storiai, purkstuku nashumai, interkuleriai, pavaru dezes, itariu kad galvos bei voztuvai irgi skirsis. hm.. del pavaru deziu nezinojau, kaip supratau 2.5t variklis naujesnis tai gal pavaru deze patikimesne? neturi tu probleu su ausinimu? ----- volvo s60 ----- |
|
|
ABL |
Написано 2012-06-24, 19:42
|
Город: Vilnius Сообщения: 32 Вступил: 2011-04-18 |
Stulpas @ 2012-06-22, 17:41 rašė: o tu isvis apie kokius pinigus sneki uz kiek gali pirkt nes 2.5T motorai pradejo eit nuo 2003 galo tai ten ir kaina atitinkama masinos buna . Taigi pirmam poste rašiau - iki 20Klt "all included" - t.y. auto, būtini remontai nusipirkus - kitaip sakant, su tokia pinigų suma reik gaut važiuojančią auto, kurios nereikia iškart pult remontuot. ----- Volvo S80 T6/2.9 (out) Volvo S80 II 2.5T ----- |
|
|
atrabotke |
Написано 2012-06-25, 09:44
|
Город: Kaunas Сообщения: 27 Вступил: 2011-03-18 |
Visų pirma, labai keista, kad mašina su 200 AG yra "nevažiuojanti", kažkas netaip yra pas tamstą su ja.
Jeigu nepatinka dyzeliai, tuomet asmeniškai siūlyčiau žiūrėti į 2.5T variklį - turbina įsisuka jau nuo ~2000rpm, trauka labai maloni ir lygi visame apsukų diapazone. Teko važiuoti su S60 T5 ir labai nepatiko turbo duobė - užmini gazą - pauzė, pakyla šiek tiek apsukos ir tuomet jau turba kala, tik spėk vairą laikyt O "valinančių" dyzelių pas Volvo nesu matęs, padoriai važiuojančių - sutinku, yra. P.S, jeigu kam kils klausimų, kas yra "valinantis" dyzelis tegu pavažiuoja kad ir su elementariu BMW E60 530d - visi Volviniai TDI, D3 ir D5 verkia kampe ----- S40, 96m, 2.0 V70, 04m, 2.5T ----- |
|
|
ABL |
Написано 2012-06-25, 20:44
|
Город: Vilnius Сообщения: 32 Вступил: 2011-04-18 |
atrabotke @ 2012-06-25, 09:44 rašė: Visų pirma, labai keista, kad mašina su 200 AG yra "nevažiuojanti", kažkas netaip yra pas tamstą su ja. Aš gi jau sakiau - visi rekomenduoti šiam forume jau apvažiuoti. Nerekomenduotų pora - irgi. Jei ignoruot drastiškus pasiūlymus ir neaiškius komentarus kaip "varikliui pe%da", "keičiam dvižoką", tai aiškiai pasakyt - tas ir anas negerai, susitvarkysi ir valins - nei vienas nesugebėjo. Visokie MAF'ai, oro filtrai ir kitokia fygnia pakeista. Siūlau neplėtot tos temos, nes diagnostikos internetu niekas nepadarys. O va 2.5T tai išmėginsiu, kai tik bus pirma proga ;-) ----- Volvo S80 T6/2.9 (out) Volvo S80 II 2.5T ----- |
|
|
Effect |
Написано 2012-07-22, 00:05
|
Город: Vilnius Сообщения: 10 Вступил: 2012-07-21 |
Renkuosi Volvo S60
Mastau apie 2.5T Automata nuo 2005 metu. Nes keik girdėjau ir perskaičiau forumuose jau bugu kazkeik ištaisyta ir automatines dezes normalios... Kiek girdėjau tai sis variantas pagal galia ir sanaudas optimalus. Mieste ~13 suvalgo, kas mane tenkina. Ta prasme patikimumu ir ekonomija lenkia 2.3 T5. O skirtumas iki 100 vos 0.3s. kiek perskaiciau uzsienio forumu ten labiau visi giria ir renkas 2.5T ,o ne T5 su 2.3 varikliu. Turiu viena varianta is USA, manoji butu 2007-11 men. Idomu ji skirias nuo europos? Kiek pardavejes sako, kad tik spidometras su miliom, toks ir skirtumas. Nors teko viena posta forumuose perskaityt, kad is USA kietesnes važiuokles del kazko. Gal kazkas daugiau zino apie siuos variantus is USA ir apskritai. Gal dalys kazkurios skirias gal dar kazkas? del ko vertetu imt ar neimt masinos is USA. Pakomentuokit. Aprskritai viskas idomu apie siuos modeliukus. Labai dekingas is ansto uz protingus ir idomius komentarus ! nzn ar geras sprendimas mano 2.5T, o ne 2.3 T5 bet pagal statistikas su 2.5T nuo 2.3 T5 tikrai neatsilikciau dar uzmaciau minciu kad turbina gyvesne ir greiciau pasijaucia trauka... ----- Volvo S60 MY2004 2,5T |
|
|
zbengs |
Написано 2012-07-22, 07:28
|
Город: Lietuva - Vilnius Сообщения: 6 Вступил: 2012-06-19 |
Effect @ 2012-07-22, 00:05 rašė: Renkuosi Volvo S60 Mastau apie 2.5T Automata nuo 2005 metu. Nes keik girdėjau ir perskaičiau forumuose jau bugu kazkeik ištaisyta ir automatines dezes normalios... Kiek girdėjau tai sis variantas pagal galia ir sanaudas optimalus. Mieste ~13 suvalgo, kas mane tenkina. Ta prasme patikimumu ir ekonomija lenkia 2.3 T5. O skirtumas iki 100 vos 0.3s. kiek perskaiciau uzsienio forumu ten labiau visi giria ir renkas 2.5T ,o ne T5 su 2.3 varikliu. Turiu viena varianta is USA, manoji butu 2007-11 men. Idomu ji skirias nuo europos? Kiek pardavejes sako, kad tik spidometras su miliom, toks ir skirtumas. Nors teko viena posta forumuose perskaityt, kad is USA kietesnes važiuokles del kazko. Gal kazkas daugiau zino apie siuos variantus is USA ir apskritai. Gal dalys kazkurios skirias gal dar kazkas? del ko vertetu imt ar neimt masinos is USA. Pakomentuokit. Aprskritai viskas idomu apie siuos modeliukus. Labai dekingas is ansto uz protingus ir idomius komentarus ! nzn ar geras sprendimas mano 2.5T, o ne 2.3 T5 bet pagal statistikas su 2.5T nuo 2.3 T5 tikrai neatsilikciau dar uzmaciau minciu kad turbina gyvesne ir greiciau pasijaucia trauka... Sveikas siuo metu pats dairausi i s60 2.5T. Mano manimu tai yra pats optimaliausias variklis atsizvenlgiant i galios-ekonom. santyki. Del pirkimo usa modelio tai jie visiskai niekuom nesiskyria. Kalbant apie deze ju resursas apie 200tukst. awd daug mazesnis. ----- volvo s60 ----- |
|
|
Effect |
Написано 2012-07-22, 12:18
|
Город: Vilnius Сообщения: 10 Вступил: 2012-07-21 |
ta kuria noriu pirkt tai 2007 metu. dar 10k tik pravaziavus. tad 100k man uzteks o tai del vaziuokles nesamone, nes kazkas sake kad kietesne nei EU nors pats nelabai noriu tiket...zodziu viskas vienoda ir jokiu ten faru ar pan keist nereiks paemus USA auto?
----- Volvo S60 MY2004 2,5T |
|
|
Effect |
Написано 2012-07-22, 12:19
|
Город: Vilnius Сообщения: 10 Вступил: 2012-07-21 |
galetu but ir mechanas blogiausiu atveju bet nerandu as su mechanu. ir siaip automato labiau noriu pabirs , tai pabirs... gal mano laikys
----- Volvo S60 MY2004 2,5T |
|
|
Gaisras_Padegimas |
Написано 2012-07-23, 10:37
|
Город: Leeds, UK (laikinai Siauliuose) Сообщения: 670 Вступил: 2007-09-26 |
ABL @ 2012-06-20, 12:33 rašė: Sveiki, kadangi esu gausiai nepatenkintas savo S80'to apsisukimo spinduliu bei netraukimu, tai galvoju rudeniop pasikeist auto. Galvoju paimt kokį S60, 2.5 T5, mechanika. Pasižvalgiau mobile.de - iki 20KLt yra variantų, tai gal koks ir išeitų... (juo labiau, kad visi tie pričindalai, kaip navi, liukai ir pan. - nedomina). Tai, jei kas tokį draivinat - mestelkit komentarų šiais klausimais: - apsisukimo spindulys (praktinis - teorinius skaičiau). Su I6 varikliu S80'tas yra visiškas gaidys - kiemuose ar kt. parkavimo vietose net nerizikuoju bandyt į siauresnes vietas įlysti... Amžinai vairas ties ribotuvu, siurblys dainuoja, sukiojies 10 minučių - o tolko nulis ;-) Girdėjau, kad S60R labai keikė dėl apsisukimo spindulio - bet gal pas T5 paprasčiau (juo labiau, nėra AWD)? - praktiniai vairavimo įspūdžiai? Nesiruošiu kasdien smaugt ir lakstyt, bet - turėjau skarbonkę, 180hp/t, dabar turiu tą nesamonę su 200 kumelių ant popieriaus - nu nesivažiuoja nors tu ką. Malonu sėdėt, malonu lėkt trasoje, bet mieste važinėt vis tiek reikia sukandus dantis, kai taip nevalina. Tai jei 2.5 T5 "traukia" bei "vairuojas" (čia tokios subjektyvios frazės ;-) - tai labai gerai ;-) Su mano ~15KKm per metus visokie dyzeliai neapsimoka, nebent dujos - bet speju visokie tokie turbininiai nelabai myli dujas... Gal dar kokių variantų pasiūlysit (babkės iki 20KLt "all included"? Atsakant i tema, reikia uzduot kelis klausimus: ar bus veziojami keliaiviai gale, ar butinai AT deze? Rakstis siknoj manevruojant po kiemus susidaro ne tik del didelio apsisukimo spindulio, bet ir del masinos gabaritu (kur s60 vos telpa, s80 jau nebetilps). Sitoj vietoj labai padeda parkavimosi sensoriai, ypac parsiradus namo tamsiu paros metu, pilname masinu kieme. Jei gale nebuna keleiviu, arba veziojami mazameciai vaikai, rinkciausi s60 - sportiskesne, kietesne pakaba, geriau stovi ant kelio (R17), lengvesne lyginant su s80. Viena geriausiu masinu, kuria teko turet, tik universalo poreikis priverte parduot. ----- Leeds, Uk Saab 9-5 Aero MY05 Mechanika - Stage 3 LSD Honda Accord MY01 2.0 SE Executive Mechanika RHD Ex S60 D5 SE MY04 RHD Mechanika Ex v70 2.5 TDI MY98 LHD Ex v40 1.9 TD MY97 RHD dawes xc 1.6 dviratis bet XC |
|
|
gedux28 |
Написано 2012-07-23, 11:18
|
Город: Mazeikiai Сообщения: 26 Вступил: 2012-04-10 |
Effect @ 2012-07-22, 14:19 rašė: galetu but ir mechanas blogiausiu atveju bet nerandu as su mechanu. ir siaip automato labiau noriu pabirs , tai pabirs... gal mano laikys Nenoriu pirst, bet gal sudomintu manoji? http://www.autovi.../9440 ----- Volvo S60 MY2004 2,5T benzinas mechanika EX New car S80 MY2008 2,4 dyzelinas automatas ----- |
|
перескочить в форум: |