Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
'Diagnostika" ir tikra diagnostika | Įvairios tech. diskusijos | 44 | 2023-09-27, 13:16 |
XC90 2,4D AWD kuro sistemos problemos | Įvairios tech. diskusijos | 12 | 2021-01-13, 09:17 |
Volvo life "hacks" | Pasidaryk pats (Volvo remontas) | 40 | 2020-01-09, 16:10 |
Volvo v70 pakelimas "papigiai" | Pakaba | 5 | 2018-11-24, 20:22 |
"Plaukioja" apsukos (Volvo S60 2.4) | Variklis | 19 | 2018-09-16, 13:03 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Bendros sistemos | Kondicionierius / klimato kontrolė
Кто присоединился? 1 Гости
"Sniegas" iš kondicionavimo sistemos
|
|
Apeiron |
Написано 2011-06-13, 09:17
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 7120 Вступил: 2007-05-20 |
Sveiki,
Toks dalykas pas mane darosi, kondicionierius kaip ir šaldo normaliai, bet... Važiuojant ilgesnį laiką su įjungtu kondicionieriumi, šaldymas vis silpnėja ir silpnėja, kol galų gale įjungus maksimalų pūtimą su žemiausia temperatūra oro srautas pro ortakius vos vos juda, nors girdisi kaip ventiliatorius intensyviai dirba, bet pūtimo nėra. Tada, išjungus kondicionierių ir pavažiavus kokias 5 - 10 min. ir vėl jį įjungus, pūtimas ir šaldymas grįžta į senas vežias kažkuriam laikui... Bet norint šaldytis kelionės metu, tenka kartoti išjngimo-įjungimo ciklus. Beje kas įdomu, po kondicioneriaus išjungimo ir po to vėl įjungimo pro ortakius kurį laiką pučia tokį kaip sniegą (jei taip gali būti) ir kondensatą. ----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Levas |
Написано 2011-06-13, 09:42
|
Город: Vilnius Сообщения: 1192 Вступил: 2009-07-07 |
tai gal užšąla kas ir kaip šerkšną išpučia po to tau
----- --- ----- Vilnius |
|
|
Johny |
Написано 2011-06-13, 09:47
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Salono filtra pasiziurek.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
ArturasJo |
Написано 2011-06-14, 19:15
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Užšąla greičiausiai dėl to, kad nepakankamas oro srautas pro kondicionieriaus radijatorių praeina ir neatvėsina salono. AC smegenys supranta, kad reikia šaldyti intensyviau ir dar dadeda šalčio.
Kaip Johny sakė - pirmiausia salono filtras. Ir temperatūrą nusistatyk 21-23, o ne 17 laipsnių - vėsins efektyviau. ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Marakis |
Написано 2011-06-14, 21:54
|
Город: Vilkaviskis Сообщения: 13 Вступил: 2010-10-27 |
Ta pati situacija buvo pernai,blogybe-mazas pralaidumas salono filtro.
----- 96m.volvo 850 estate 2.5tdi Emerald green metalic ----- |
|
|
Chuvak |
Написано 2011-06-14, 23:53
|
Город: Vilnius Сообщения: 14 Вступил: 2010-08-13 |
Ten ant radiatoriaus,ira apsalimo daviklis, greiciausia jis gatavas. Gali but filtras,bet ir pustu labai silpnai.As keiciau abu.Po daviklio pakeitimo,viskas susitvarke.
----- volvo 850T-5 Ford windstar ----- |
|
|
Apeiron |
Написано 2011-06-15, 07:03
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 7120 Вступил: 2007-05-20 |
o kokia galėtų būti daviklio kaina?
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-06-15, 11:29
|
|
Viskas labai paprasta: issiimk salono oro filtra ir pasivazinek kelias dienas.Jeigu situacija nesikeis,keisk tikrinkis davikli paneleje ant ausintuvo.Logiskai mastant tai bus kaltas del sio reikalo daviklis,nes jis tam ir yra kad pagal salcio nuemima galetu reguliuot siurblio darba.Kitu atveju ausintuvas apsala,o po pertraukos ijungus "ismetamas sniegas"
Редагировал 2011-06-15, 11:31 ----- |
|
|
Nitro |
Написано 2011-06-15, 13:41
|
Город: Vilnius Сообщения: 1418 Вступил: 2008-10-27 |
Oro filtra galima is karto atmesti, jei beda kartojasi ijungus recirkuliacija
----- WRX ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-06-15, 22:38
|
|
Nitro @ 2011-06-15, 13:41 rašė: Oro filtra galima is karto atmesti, jei beda kartojasi ijungus recirkuliacija Nemaisom S-V modeliu S modeliui ventiliatorius stovi pries oro filtra,ko pasekoje recirkuliacija oro srauta nukreipia per filtra bet kokiu atveju.... http://volvospeed....html Ir temperatūrą nusistatyk 21-23, o ne 17 laipsnių - vėsins efektyviau. Kondicionieriaus siurblys dirba tuo paciu rezimu (ji reguliuoja spaudiminis arba temperaturinis daviklis) temperatura garintuvo kinta keliais laipsniais priklausomai nuo "pauziu" (darbo-nedarbo) temperatura galima statyti belekokia,ja reguliuoja ventiliatoriaus apsukos ir sklende (siltas-saltas) pakeitus reguliatoriaus temperatura i aukstesne nieko nepakeisi garintuvo darbo specifikoje.... Savo ruoztu galeciau pritarti keletui issakytu minciu,NE salono filtras ir ne kas kitas reguliuoja kondicionieriaus darba,o davikliu rodmenu pagalba tai atlierka elektronika....Oro srautas gali skirtis nuo 1 greicio iki tarkim 5 (tokiu atveju skiriasi oro pratekejimas per garintuva,bet tai nereiskia kad garintuvas uzsals prie 1 greicio) Turiu siektiek patirties tame tai mano verdiktas butu "temperaturos" daviklis atsakingas uz garintuvo apsalima.... Aciu uz demesi... P.S Efka pataisys jei klystu ----- |
|
|
Apeiron |
Написано 2011-06-15, 22:47
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 7120 Вступил: 2007-05-20 |
tai man reiktų ką dabar padaryti? Beje labai sunku mieste važinėjant pasiekti sistemos "užšalimą", bet negi dėl "užšalimo" važinėsiu iki Kauno
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
svirdulis |
Написано 2011-06-15, 22:49
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 1151 Вступил: 2009-03-01 |
apeironai, duok volvaką, ryt sulakstysiu iki kauno ir atgal
----- SAAB 9-3 '99 VOLVO S60 2.5T AWD '07 ----- =FORUMO ADMINISTRATORIUS= Palmė airlines |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-06-15, 22:52
|
|
Apeiron @ 2011-06-15, 22:47 rašė: tai man reiktų ką dabar padaryti? Beje labai sunku mieste važinėjant pasiekti sistemos "užšalimą", bet negi dėl "užšalimo" važinėsiu iki Kauno Uzsalimo laikas siuo atveju priklauso nuo "daviklio melavimo" dydzio,jei paklaida nera didele,tada reikia ilgesnio laiko tarpo kol uzsals garintuvas....Gali buti net taip kad jis kazkokiutai budu pakeite savo "dislokacijos vieta" ko pasekoje pakito jo rodmenys.... ----- |
|
|
Apeiron |
Написано 2011-06-15, 22:55
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 7120 Вступил: 2007-05-20 |
tai man tada bandyti gerokai pašaldyti ir tikėtis, kad užšals?
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-06-15, 23:00
|
|
Tiesiog reiktu ijingci A/C,padaryti minimalia oro cirkuliacija per garintuva (nenaudojant kazkokiu papildomu priemoniu) ir jis turetu uzsalti greiciau....
----- |
|
|
Apeiron |
Написано 2011-06-15, 23:02
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 7120 Вступил: 2007-05-20 |
ta prasme pūtimą "ant minimumo"? o temperatūtą "ant šalčiausio"?
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-06-15, 23:05
|
|
putima padaryti ant minimumo,o temperartura nera taip svarbu,svarbu ijungti A/C kompresoriu
----- |
|
|
Apeiron |
Написано 2011-06-15, 23:22
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 7120 Вступил: 2007-05-20 |
ok, pasiekiu tą "užšalimą" ir ką toliau?
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
|
Neegzistuojantis vartotojas |
Написано 2011-06-15, 23:24
|
|
Klausi del remonto ar del uztikrintumo?Ligos?
----- |
|
|
Apeiron |
Написано 2011-06-15, 23:25
|
Klubo narys Город: Vilnius Сообщения: 7120 Вступил: 2007-05-20 |
dėl visko...
----- Volvo S80 2.4 ----- |
|
перескочить в форум: |