Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Volvo S80 2.5d 103kw 2000m. eme bevaziuojant ir uzgeso | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 8 | 2023-02-09, 18:38 |
Volvo S80, uzgesta vaziuojant | Įvairios tech. diskusijos | 6 | 2020-09-21, 15:07 |
Važiuojant užgęsta variklis! | Variklis | 65 | 2019-06-28, 20:34 |
Ūžia važiuojant | Pakaba | 6 | 2019-05-23, 18:45 |
Iš ryto nebesikuria S70 | Variklis | 11 | 2018-12-18, 21:53 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Elektra
Кто присоединился? 2 Гости
V70 D5 Važiuojant užgęso, nebesikuria
|
|
apsauginiai |
Написано 2017-01-05, 14:42
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
Sveiki,
Tikiuosi išgirsti minčių, ką daugiau reikėtu žiūrėti... Situacija tokia (šiandien prie -14 laipsnių) užsivedžiau kuo puikiausiai, pravažiavus +/- 20km, tiesiog važiuojant užgęso ir nebeužsikuria. Aną dien degnostika pardodė (Aukšta/žema kuro slėgį). Nes prie didesnių apsuku imęsdavo į service rėžimą Siurblys ir šiaip neveikia, bet važinėju su puse ir daugiau bako kuro, kaip ir nebūtina jį keisti. Vakar servise valė kuro slėgio reguliatorių, tačiau degnostika parodė, tą pačia klaidą (Per aukštas/žemas slėgis). Vakar matuotos abratkes, 2 purkšukus reikėtu pasikeisti, bet ar dėl purkštuku galėtu važiuojant užgęsti variklis ir neužsivesti, net boksiruojant? Pripyliau arktinio dyzelio (prieš tai taip pat buvo žieminis), dabar kone pilnas bakas, bet taip pat nesikuria... Ačiū už bet kokias mintis.... ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
Snake70 |
Написано 2017-01-05, 14:52
|
Город: Ukmergė Сообщения: 2 Вступил: 2017-01-02 |
apsauginiai @ 2017-01-05, 14:42 rašė: Sveiki, Tikiuosi išgirsti minčių, ką daugiau reikėtu žiūrėti... Situacija tokia (šiandien prie -14 laipsnių) užsivedžiau kuo puikiausiai, pravažiavus +/- 20km, tiesiog važiuojant užgęso ir nebeužsikuria. Aną dien degnostika pardodė (Aukšta/žema kuro slėgį). Nes prie didesnių apsuku imęsdavo į service rėžimą Siurblys ir šiaip neveikia, bet važinėju su puse ir daugiau bako kuro, kaip ir nebūtina jį keisti. Vakar servise valė kuro slėgio reguliatorių, tačiau degnostika parodė, tą pačia klaidą (Per aukštas/žemas slėgis). Vakar matuotos abratkes, 2 purkšukus reikėtu pasikeisti, bet ar dėl purkštuku galėtu važiuojant užgęsti variklis ir neužsivesti, net boksiruojant? Pripyliau arktinio dyzelio (prieš tai taip pat buvo žieminis), dabar kone pilnas bakas, bet taip pat nesikuria... Ačiū už bet kokias mintis.... Nežinau kaip dėl VOLVO, bet pas draugelį BMW X5 2008m tikrai dėl to užgesdavo, nedirbo 2 purkštukai, įmesdavo į avarinį režimą o paskui visai užgesdavo. Prakeitė krūvą detalių, nes po diagnostikos nuvežus purkštukus patikrinti ant stendo šudarankiai pasakė, kad jie geri, kol jų nepakeitė taip ir stovėjo bimbalas mėnesį laiko, pakeitė ir visos problėmos dingo. ----- VOLVO V50 1,6 D 2007m. ----- |
|
|
iozhikas |
Написано 2017-01-05, 18:34
|
Город: klaipeda ) dabar u.k ) Сообщения: 885 Вступил: 2012-01-24 |
Gal visgi tas siurblys nuduso galutinai. Jai is bako negauna signalo kad kuras paduodamas tai nors tu ka... Man taip buvo kai Valiau purkshtukus atjunges siurbli gale.
----- volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto ----- VOLVO for life |
|
|
Ryccka |
Написано 2017-01-05, 20:28
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
Del purkstuku jai pries tai nebuvo jokiu vibraciju dideliu kuro normu ar blogo kurimosi atmesciau.
Jai siurblys bake butu mires pripylus pilna baka turetu kurtis masina. Bet pradziai elementarus klausimas kaip su kuro filtru geras jis? Редагировал Ryccka 2017-01-05, 20:29 ----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-01-05, 20:57
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Pritarsiu Rycckai. Pirma pirmi dalykai: kuro filtras. Kada keistas? Prieš kiek Km?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
apsauginiai |
Написано 2017-01-05, 21:22
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
Gruodžio mėn kaip priklauso keičiau: tepalus,filtrus, žvakes.
Kitas klausimas, kaip dėl pačio kuro slėgio daviklio? tarkim jei jis užstrigtu ar pan kokie simtomai, ar galėtu tai įtakoti? Vakar jį valė, bet jokio efekto, kokie simptomai jam visam numirus? Nes degnostika parodė tą pačia bėda (aukštas/žemas slėgis). Šiandienos kelionės tikslas ir buvo- kitas miestas, sutares buvau išbandyti keleta kuro slėgio davikliu naudotu. Tempiant ant " boksiro" mašina kaip ir užsikuria kol ijungtas bėgis tempimo metu, vos iminus sankaba momentaliai užgęsta ir tiek žinių. Dekoju už betkokia info. Редагировал apsauginiai 2017-01-05, 21:24 ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
andzeja |
Написано 2017-01-05, 22:22
|
Город: Vilnius Сообщения: 512 Вступил: 2012-07-20 |
Man gesdavo, kai buvo blogas kuro slėgio reguliatorius kuris prisuktas 3-mis varžtais prie aukšto slėgio siurblio. Dar gali būti užsinešęs sietelis kuro bake.
----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
apsauginiai |
Написано 2017-01-05, 22:38
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
andzeja @ 2017-01-05, 22:22 rašė: Man gesdavo, kai buvo blogas kuro slėgio reguliatorius kuris prisuktas 3-mis varžtais prie aukšto slėgio siurblio. Dar gali būti užsinešęs sietelis kuro bake. Būtent slėgio reguliatorių vakar servise ir valė, po valymo degnostika parodė, tą pačia klaidą (aukštas/žemas slėgis), išvada- valymas nepadėjo, todėl šiandien važiavau į Jonava žiūrėti kito daviklio, nes šiai dienai niekas Ukmergėje atliekamo neturi. Klausimas- kokie simptomai visiškai numirus šiam davikliui? Ar dėl šio daviklio gedimo neužsikurtu automobilis? Dėl sietelio...Ar kiemo salygomis sudėtinga keitimo procedūra? ir ęsant pilnam kuro bakui? ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
andzeja |
Написано 2017-01-05, 23:02
|
Город: Vilnius Сообщения: 512 Вступил: 2012-07-20 |
Nuimk šią žarną ir įjunk diegimą, turi gerai varyti spaudimą. Kai jungi diegimą, girdi sudirbant siurblį bake?
Reikia nupilti dyzelį, darbas ne iš lengvųjų. Reik šilto garažo tokiais orais. ----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2017-01-05, 23:41
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Vargu ar kuro bako siurblys daro tokią įtaką, juolab, kad autorius rašė, jog dabar turi sklidiną baką kuro. Tad aukšto slėgio siurblys pasiima pats. Aš tai dar į problemų sąrašą įtraukčiau kuro štangos slėgio daviklį. O gal net ir abartkės vožtuvą. Lieka nedaug. Jeigu aukšto slėgio siurblys sukelia pakankamą slėgį, tai lieka viskas, kas už jo:
* siurblio atgalinis vožtuvas (bet ne slėgio reguliatorius); * siurblio slėgio reguliatorius; * kuro štangos slėgio daviklis; * kuro štangos abratkės vožtuvas; * purkštukai; Slėgio reguliatorius keičiasi super paprastai, tad jeigu atsirastų koks geras dėdė su panašia Volvo, tai pasitikrinti per savaitgalį nebūtų problemos. Siurblio atgalinis vožtuvas išsisuka dar paprasčiau, tad čia problemų pačiam pažaisti nebūtų. Su kuro štangos vožtuvu bei davikliu gali tekti paprakaituoti... ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
apsauginiai |
Написано 2017-01-09, 18:00
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
Naujienos ir bandymai tokie:
Šiandien ryte kurta (-4 laipsniai), 10 sekundžiu sukant užsikurė, bet po puse minutės užgęso. Taip kelis sykius bandyta, palaikant apsuku apie 1k po puse minutės taip pat užgęsdavo. Su kolega nulėkėm iki Jonavos, nupirkau naudota kuro slėgio reguliatoriu. Pakeitėm, užsikurė negražiai ( kelias minutės padirbo kol nusiorino sistema), bet reziumė automobilis neužgęsta, dirba tolygiai. Pastebėtas "klioksėjimas" kol šaltas variklis, vos užvedus, vėliau viskas susinormalizuoja. Ar tai ne purkštuku klioksėjimas? o gal kompensatoriai? (Valve lifters- Angliškai)? Bandyta "spusteltii" virš 2,5k apsuku, imeta taip pat į service rėžima, bet pats auto neužgęsta. Ryt vėl bandysiu davažiuoti pasidaryti degnostikos, nes ne faktas, kad reguliatorius veikiantis ir tt, nors ir jį pakeitus automobilis negęsta. Dar klausimas dėl Turbinos geometrijos.... Tarkim jeigu striginėtu, ar užspaudus apsuku, ar nemęstu daugiau dūmo ar pan? Pridedamas video: [youtube][/youtube] ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
iozhikas |
Написано 2017-01-09, 18:16
|
Город: klaipeda ) dabar u.k ) Сообщения: 885 Вступил: 2012-01-24 |
apsauginiai @ 2017-01-09, 18:00 rašė: neduoda video ziuret, rasho privatus. Zhiurek youtube akount nustatymus.Naujienos ir bandymai tokie: Šiandien ryte kurta (-4 laipsniai), 10 sekundžiu sukant užsikurė, bet po puse minutės užgęso. Taip kelis sykius bandyta, palaikant apsuku apie 1k po puse minutės taip pat užgęsdavo. Su kolega nulėkėm iki Jonavos, nupirkau naudota kuro slėgio reguliatoriu. Pakeitėm, užsikurė negražiai ( kelias minutės padirbo kol nusiorino sistema), bet reziumė automobilis neužgęsta, dirba tolygiai. Pastebėtas "klioksėjimas" kol šaltas variklis, vos užvedus, vėliau viskas susinormalizuoja. Ar tai ne purkštuku klioksėjimas? o gal kompensatoriai? (Valve lifters- Angliškai)? Bandyta "spusteltii" virš 2,5k apsuku, imeta taip pat į service rėžima, bet pats auto neužgęsta. Ryt vėl bandysiu davažiuoti pasidaryti degnostikos, nes ne faktas, kad reguliatorius veikiantis ir tt, nors ir jį pakeitus automobilis negęsta. Dar klausimas dėl Turbinos geometrijos.... Tarkim jeigu striginėtu, ar užspaudus apsuku, ar nemęstu daugiau dūmo ar pan? Pridedamas video: [youtube][/youtube] Bet kazhi ar del purkstuku taip gestu, reguliatorius panasiau. ----- volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto ----- VOLVO for life |
|
|
apsauginiai |
Написано 2017-01-10, 12:43
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
Šiandien išlindo ta pati problema,kad užsidegus service rėžimui- auto užgęsta, ilgai sukant starteri užsiveda, bet po keletos šimtų metrų vėl gęsta... pradžiai bus pakeisti 2 blogi purkštukai (dėl blogo kurimosi), jei ir tai nepadės dėl service rėžimo, nes degnostika rodo tą pačia klaidą (Aukštas, per žemas slėgis)- bus keičiamas/valomas siurblys bake.
Klausimas, ar tai ne purkštuku kalenimas? Prieš užgęstant pasigirsdavo lengvi "permušimai" ----- 01 V70 D5 ----- |
|
|
Zdarovas |
Написано 2017-01-13, 11:27
|
Город: Anyksciai Сообщения: 252 Вступил: 2016-03-15 |
apsauginiai @ 2017-01-10, 12:43 rašė: Šiandien išlindo ta pati problema,kad užsidegus service rėžimui- auto užgęsta, ilgai sukant starteri užsiveda, bet po keletos šimtų metrų vėl gęsta... pradžiai bus pakeisti 2 blogi purkštukai (dėl blogo kurimosi), jei ir tai nepadės dėl service rėžimo, nes degnostika rodo tą pačia klaidą (Aukštas, per žemas slėgis)- bus keičiamas/valomas siurblys bake. Klausimas, ar tai ne purkštuku kalenimas? Prieš užgęstant pasigirsdavo lengvi "permušimai" numetus gaza labiau sakyciau kalenimas kaip smagracio O siaip kitokios temos ieskojau,bet prie to pacio irgi prisidesiu del uzgesimo matoro. nepirmas kartas buna kad net negreziant matoro uzgesta masina, bet iskarta uzvedi ir vel gali vaziuot, karta buvo kad per pora val 8 kartus uzgeso, paskui kelis men vel negeso... diagnostika dare, savo akim maciau kad sistemoj kuro slegis sokineja, netolygus, o problemos ieskot nuo kuro siurbliuko bake iki pat purkstuku gali... Редагировал Edvakas 2017-01-13, 12:04 ----- Volvo V70 D5 01 120kw- 138kw 483Nm ----- |
|
|
apsauginiai |
Написано 2017-01-13, 12:57
|
Город: Ukmerge Сообщения: 43 Вступил: 2013-09-29 |
Pats paprasčiausias būdas patikrinti kūro sistemos darbą- sumažinti galimu problemu sąrašą(Lenkiu galva forumo moderatorium"Edvakas"- nesudėtingai galima degnozuoti aukšto slėgio siurblio, kūro reguliatoriaus,slėgio daviklio veikimą jei problema ne su kuro padavimu iki variklio.
Šiuo bandymo metu galima daryti išvadą ar tvarkingas kūro padavimas iki variklio.. mano atveju buvo klaida "žemas kūro slėgis". Pasiekus didesnius sukius- tiesiog isijungdavo "service" rėžimas, ar net užgęsdavo automobilis ir sunkiai kurdavosi. Siulau vengti "meistrų" pasakymų pradėčiau nuo to, tada keisčiau tą ar aną- vienas paprastesniu degnozės būdu mano minėtasis. Atjungus kūro padavimą į baką ir abratkes šlangutes- paimti vadinamą "bambalį" su kuru, ištraukus kuro pompos saugiklį "33". Daugiau info "Edvakas" temoje: http://www.autovi...10178 ----- 01 V70 D5 ----- |
|
перескочить в форум: |