Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
ausinimo sisema | Variklis | 1 | 2023-02-17, 17:00 |
Nesuka variklio | Elektra | 2 | 2022-04-26, 18:55 |
Aušinimo skysčio NEcirkuliacija | Variklis | 41 | 2021-11-22, 22:01 |
Keistas D5 variklio garsas (caksėjimas) | Variklis | 88 | 2021-10-17, 18:09 |
Volvo V50 2.0d 100kw variklio kaitimas | Volvo S40 II/V50, C30 | 2 | 2021-09-24, 16:04 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 8 Гости
Variklio aušinimo sistemos šlangų kietėjimas, pūtimas
|
|
rimcius |
Написано 2016-01-08, 11:33
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Tai galima patikrinti nusiėmus šildytuvą, užkimšti visas angas ir per viena paduoti slėgio. Dėl objektyvumo - panardinti viską į talpą su vandeniu ir stebėti ar per kur nors burbuliuoja. Taip dariau su saviškiu, kai įtariau, kad trukęs/pradegęs kai mažėdavo aušinimo skystis.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
snukeris |
Написано 2016-01-08, 12:22
|
Город: Visaginas Сообщения: 13 Вступил: 2016-01-07 |
Truputėli atšils ,reiks mėginti traukti šildytuvo saugyklį ir stebėti kas darysis su aušinimo sistema. Per tokius šalčius tikrai nesinori jo atsisakyti O yra kažkokia grėsmė pažeisti kokį mazgą ar detalę dėl pastoviai užkylančio slėgio??
----- Volvo S60 D5 2002m ----- |
|
|
Nokeshas |
Написано 2016-01-08, 12:30
|
Город: Utena - Vilnius Сообщения: 116 Вступил: 2012-09-17 |
snukeris @ 2016-01-08, 12:22 rašė: Truputėli atšils ,reiks mėginti traukti šildytuvo saugyklį ir stebėti kas darysis su aušinimo sistema. Per tokius šalčius tikrai nesinori jo atsisakyti O yra kažkokia grėsmė pažeisti kokį mazgą ar detalę dėl pastoviai užkylančio slėgio?? Na dėl slėgio, tai bent pas mane nėra jis toks labai baisus, šlangos kol įsispaudžia bent kiek, tai dar gerai, šiaip be autonominio važinėjant po biški nusiorina sistema... kaip sako: kol pučia į saloną šiltą orą, tol bėdos nėra, bet jei važiuojant pradės šaltą pūsti (sustos aušinimo cirkuliacija), tada jau reikia gesini mašiną ir į servisą nusiorint normaliai. ----- Volvo S60 D5 2002m. ----- |
|
|
snukeris |
Написано 2016-01-08, 12:35
|
Город: Visaginas Сообщения: 13 Вступил: 2016-01-07 |
Na pas mane ,kaip minėjau, meta raudona šauktuką net,kad patikrinti tą antifrizą, nes fakte jo nėra bokelyje "grįžta" atsukus kamštelį
----- Volvo S60 D5 2002m ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2016-01-08, 13:20
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Kadangi nesu su tuo susidūręs, tai į mano komentarą rimtai nežiūrėkit. Bet mano nuomone, turėtų labai stipriai įtraukti oro, kad taip stipriai užsiorintu, nes šie varikliai labai gerai savaime nusiorina. Manau tiesiog reikia stebėti aušinimo skysčio lygį ir dapilinėt kai trūksta. O radus progą - būtinai prasitestuoti/susitvarkyti
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
snukeris |
Написано 2016-01-08, 14:12
|
Город: Visaginas Сообщения: 13 Вступил: 2016-01-07 |
Aišku,bandysiu aiškintis po truputi. Jei pavyks išsopręsti šią mįsle,bandysiu pasufleruoti atsakymą
----- Volvo S60 D5 2002m ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2016-01-08, 14:17
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Puiku
Sėkmės ieškant priežasčių ir lauksim atnaujinimų P.s. jeigu netyčia degimo kamera neprakiurusi, būtinai pažiūrėkit ar gerai ir sandariai uždaro temperatūros daviklis, nes jo tvirtinimas juokingas, o manžetas gali būti ir susispaudęs per tiek laiko. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Nokeshas |
Написано 2016-01-08, 16:26
|
Город: Utena - Vilnius Сообщения: 116 Вступил: 2012-09-17 |
rimcius @ 2016-01-08, 14:17 rašė: Puiku Sėkmės ieškant priežasčių ir lauksim atnaujinimų P.s. jeigu netyčia degimo kamera neprakiurusi, būtinai pažiūrėkit ar gerai ir sandariai uždaro temperatūros daviklis, nes jo tvirtinimas juokingas, o manžetas gali būti ir susispaudęs per tiek laiko. Parašiau tam veikėjui, kurio video buvau įdėjęs Jis sako, nieko nedarė tik pakeitė visą Ardic'ą ir problemos nebeliko Aš užklausiau dar tai kur bėda buvo, tai atsakymas buvo toks: pas mus niekas nenusimano ir maždaug niekas netvarko tų Ardic'ų Sakyčiau labai informatyvu reikia tik pasikeist visą pečių ir viskas bus gerai Vis tik aš kažkaip lieku prie to nelemto cirkuliacinio siurbliuko. Kitas kolega, kuriam tokia bėda irgi, tai keitė temp daviklio manžetą ir prispaudė gerai, bet vis tiek tas pats, tik dar nelindo prie cirkuliacinio pro jį skysčio gal ir nepramuša bet orą kažkaip pasigauna.... Čia jau faktas aiškus tas, kad be eksperimentų nieko nebus.... ----- Volvo S60 D5 2002m. ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2016-01-08, 16:36
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Siurbliuką pakeisti tikrai super paprasta. Originalų Bosch'a ėmiau iš Eolto. Tuomet mokėjau ~120Lt, kai Detauta pasiūlė už 120€
Kodas: 0392020034 http://www.autodi...20034 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Nokeshas |
Написано 2016-01-08, 16:52
|
Город: Utena - Vilnius Сообщения: 116 Вступил: 2012-09-17 |
rimcius @ 2016-01-08, 16:36 rašė: Siurbliuką pakeisti tikrai super paprasta. Originalų Bosch'a ėmiau iš Eolto. Tuomet mokėjau ~120Lt, kai Detauta pasiūlė už 120€ Kodas: 0392020034 http://www.autodi...20034 Sakyčiau baisiai pigiai mokėjai )) Dabar kainos žiūriu biški labai sukilę... ----- Volvo S60 D5 2002m. ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2016-01-08, 17:12
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Galima laukti 30% nuolaidos akcijos
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Nokeshas |
Написано 2016-01-08, 17:15
|
Город: Utena - Vilnius Сообщения: 116 Вступил: 2012-09-17 |
rimcius @ 2016-01-08, 17:12 rašė: Galima laukti 30% nuolaidos akcijos Kada bus ta akcija gal žinai? ----- Volvo S60 D5 2002m. ----- |
|
|
snukeris |
Написано 2016-01-08, 17:23
|
Город: Visaginas Сообщения: 13 Вступил: 2016-01-07 |
Parvaziavau iš darbo antifrizas nebegrižta iš sistemos į išsiplėtimo bokelį atsukus kamštį( bet dinges ne visas). Keista ,kad parvaževus nebeveike šildytuvas, mašina irgi nebešila daugiau vienos padalos... Panašu kad liga progresuoja....
----- Volvo S60 D5 2002m ----- |
|
|
snukeris |
Написано 2016-01-08, 17:36
|
Город: Visaginas Сообщения: 13 Вступил: 2016-01-07 |
Gal galite pasufleruoti(geriausia brėžinukas ar foto) kur tas temperatūros daviklis stovi ir kaip atrodo,reiks pasitikrint.
----- Volvo S60 D5 2002m ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2016-01-08, 17:45
|
Город: Vilnius Сообщения: 2347 Вступил: 2014-02-15 |
Čia yra visa istorija:
http://www.autovi...72633 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Nokeshas |
Написано 2016-01-08, 18:26
|
Город: Utena - Vilnius Сообщения: 116 Вступил: 2012-09-17 |
snukeris @ 2016-01-08, 17:23 rašė: Parvaziavau iš darbo antifrizas nebegrižta iš sistemos į išsiplėtimo bokelį atsukus kamštį( bet dinges ne visas). Keista ,kad parvaževus nebeveike šildytuvas, mašina irgi nebešila daugiau vienos padalos... Panašu kad liga progresuoja.... Kiek km iš darbo važiuoji? Man apie 5 km miestu, tai prie namu buvo stabiliai beveik 2,5 padalos. Nebandei su užkurtu motoru prasukt plėtimosi bakelio kamščio? Pas mane buvo dabar taip: Parvažiavau ir prasukau dangtelį ir pradėjo kelt į viršų antifrizą, tada užsukau kai jau pilnas buvo, ir pakaitinau mašiną iki darbinės temp, kažkiek prarijo vėl, bet prasukus slėgis yra ir kelia toliau viršun... pradedu galvot, kad kažkur yra nepraeinamumas, nes taip neturėtų būti, juk turėtų nusiorint, bet kažkaip nenusiorina... ----- Volvo S60 D5 2002m. ----- |
|
|
snukeris |
Написано 2016-01-08, 19:49
|
Город: Visaginas Сообщения: 13 Вступил: 2016-01-07 |
Važiuoju irgi apie 5km. Su veikiančiu šildytuvu,sušildavo iki darbinės temperaturos per tą laiką kol nuvažiuoji. Katik teko pavažiuoti ilgesni atstuma, tai dabar tokia situacija- autonominis neveikia,atsisako pasileisti visiškai. Užtat išsiplėtimo bokelyje antifrizo lygis pastovus, nėra aukšto slėgio. Pravažiavau 40km, lygis nepakito. Tik bėda kad mašina nešila. Užmiesti pakylą gal 3 padalas ir tai nuvažiavus kokius 10km ,mieste krenta iki 2,5. Pečiukas pučia vos šilta ora.... sustojus,varyklis momentaliai atšala iki ąpadalos... Turit kas minčių? Kiek mano smegenys neša,tai ir be autonominio turėtų auto ramiai sušilti iki darbinės temp.
----- Volvo S60 D5 2002m ----- |
|
|
SPAIKIS |
Написано 2016-01-08, 21:31
|
Город: Kaunas Сообщения: 103 Вступил: 2011-02-23 |
Aisku reiktu pasitikslinti pas broli, bet kiek pamenu pas ji tas slegio padidejimas sitemoje issisprende kai pakeite Ardico korpusa. Gal tai tik sutapimas, o gal tikrai del mikro itrukimu autonominam (bet kad korpusa keite kitu tai faktas).
Savaitagli pabandysiu pasitikslinti. ----- Volvo S60 2,4D 2003 ----- |
|
|
Nokeshas |
Написано 2016-01-11, 10:08
|
Город: Utena - Vilnius Сообщения: 116 Вступил: 2012-09-17 |
SPAIKIS @ 2016-01-08, 21:31 rašė: Aisku reiktu pasitikslinti pas broli, bet kiek pamenu pas ji tas slegio padidejimas sitemoje issisprende kai pakeite Ardico korpusa. Gal tai tik sutapimas, o gal tikrai del mikro itrukimu autonominam (bet kad korpusa keite kitu tai faktas). Savaitagli pabandysiu pasitikslinti. Sveikas, ar pasitikslinai? ----- Volvo S60 D5 2002m. ----- |
|
|
snukeris |
Написано 2016-01-11, 11:15
|
Город: Visaginas Сообщения: 13 Вступил: 2016-01-07 |
Pas mane tai reikalai tokie: kaip minėjau šildytuvas numirė, antifrizas nebešokinėjo, mašina nešilo. Tai galvoju,kad neveikia termostatas, o iki tol jo neveikimą nuslėpdavo autonominis,kuris ir sušildydavo antifrizą iki darbinės temperatūros. Tada nuvažiavau pasidaryti diagnostiką, VIDA parodė klaidą šildytuvui CEM-5F4F. Ją ištrinus šildytuvas atsigavo Nes jau buvo įtarimų ,kad gal pradegusi kamera ar kažkas panašaus. Realiai ta klaida jokios priežasties nenusakė, tik tai kad šildytuvui nepavyko daug kartų pasileisti. Su atsigavusiu autonominiu, grįžo ir antifrizo šokiai. Žmogus daręs diagnostiką irgi prasitarė, kad neseniai XC90 buvo,su tokiais pačiais simptomais, bet nieko nustatyti irgi nepavyko. Kolkas daug įdėjų neturiu, pradžiai užsakiau naują termostatą ir išsiplėtimo bokelio kamštį. Žiųrėsiu ar kažkas pasikeis.
----- Volvo S60 D5 2002m ----- |
|
перескочить в форум: |