Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | AutoVikingai.lt | AutoVikingai | Klubo narių ir forumiečių automobiliai
Кто присоединился? 1 Гости
Volvo 760 Turbo
|
|
rimcius |
Написано 2019-07-05, 08:58
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Kantrybės
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
760Turbo |
Написано 2019-07-24, 15:13
|
Город: Šiauliai Сообщения: 105 Вступил: 2015-05-12 |
Na kagi, ilgai lauktas update po daugiau nei menesi trukusiu darbu pries 10 dienu sekmingai uzkurta pasinervavus gera diena, tada suskubta visko surinkineti, jau prasukti pirmi 300km, viskas veikia, baigiu pasileist visas norimas funkcijas, kompas superinis, neradau to ko negaleciau valdyti daugiausia laiko paprase elektros darbai, tai visos kompo pravodkes gamyba, salono pravodkes salinimas su org kompais, kompo funkciju prijungimas prie skydelio ir tt.. savadarbis Fuel railas, Saugikline ir begale kitu darbu, kazkiek foto is darbu
ir finalui kaip cia nepabandyti to Launcho DD po keliu sav tikiuosi busiu baiges susimapinti plius minus ir busiu jau su e85 bake, tada turbut bus laikas ir i dyno uzsukti ----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-07-24, 19:53
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
In monsters we trust
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
portfailas |
Написано 2019-07-25, 07:37
|
Город: Plungė Сообщения: 19 Вступил: 2014-03-12 |
Superinis projektas
----- Volvo S80 2001m 2,4 125kw - EX Volvo V70 2008m 3,2 175kw ----- |
|
|
760Turbo |
Написано 2019-11-04, 22:39
|
Город: Šiauliai Сообщения: 105 Вступил: 2015-05-12 |
Taigi praejo keli menesiukai, masina pilnai sumapinta vis atsiradus laikui, isgaudyti bugai ir tt. gal velokai, bet buvau pasiemes Performance Box'a prasimatavimui isibegejimu, tai spalis jau buvo saltokas ir sukibimo nekazka, bet kazka pavyko uzfiksuoti 0-100 ir 1/8 bei 1/4, sniurais..
pasalus orams Cath canas pradejo dirbti darba atsakingai, ir rinko vandeni nuo E85 labai rimtai uzdeta dar kepure ant karstos kriaukles, tai temp po kapotu labai numuso ir pora kart buvau ant dyno, viena kart su maziau apkrovos, o antra kart pagniauzem labiau, tai kolkas bus tiek, nes A valikas nebedirba, reikia kazko rimciau, boostas pagal rpm pasaugant standartini varikli: 3500rpm - 1bar, 4000rpm - 1.2bar, nuo 5000rpm- 1.45bar reziume 330HP 470NM, mapinta gatveje, dyno tik pamatuota. purksukai faktiskai dugnas 875cc siemens dekos su e85 varo 90% DC siuo metu, tai pavasariui reikes keisti i kazka rimtesnio + valika,, o dabar winter mode r16 ir laukiam ziemos ! Редагировал 760Turbo 2019-11-04, 23:24 ----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-11-04, 23:58
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Va čia tai rimtas benzininis "oro siurblys"
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
760Turbo |
Написано 2020-03-06, 16:13
|
Город: Šiauliai Сообщения: 105 Вступил: 2015-05-12 |
Na kagi laikas papildyti tema, o nutike buvo gan daug
ziema kaip ir priklauso darbu metas kazka norint pasidaryti, bet daug planu nebuvo, viskas veike ok, benzas bake, boostas pamazintas is neturejimo kas veikt susireguliavau stipru launcha, 1,3+ bar, nu ir saudem kur tik sugalvojom.. D bet viena diena prisisaudziau gal kazkiek persistengiau, bet veLiau apie tai iskrito gabalas tarpines, vanduo visas pro bloka kaip per ciaupa ir gesinam Isardziau, pazvengiau, viskas tvarkoi apart tarpine, gerai pramatuojam plokstuma, tai nieko gero kvieciames zmogu kur prie vietos nuskuta bloka kad nereiktu kelt variklio, nuslifuoja blokas paruostas, bet prie to pacio sugalvojau kad pats metas padaryto modu galvai, tai uzsiemiau sy karta rimtai.. ganetinai stipriai isportinta pasitelkus svedu rekomendacijas, perdarytos degimo kameros, pamazintas CR iki 9 . Nes ismatavus galvos auksti jin jau nuslifuota nepilna milimetra ir man CR turejo buti kokie 9,6-9,8 is FCP engineering pririnktos dvigubos spyruokles nuo tam tikro BMW, pasigaminau retainerius kad eitu sudeti dvigubas spyruokles, nes norejau pasukti varikli drasiai 7000+ rpm. Taigis galva turim padaryta isciustita ir paruosta suktis 7000+ rpm. Kaip sandarinam galva ??? galvojom galvojom, gal vel saut stock tarpine, nes dabar tikrai laikys nes blokas nuslifuotas, nes buvo tragiska plokstuma, ir kaip ir aisku del ko nupute bet pasitarus su keliais zmonem, nuspresta padaryt gerai, kad laikytu n boosto, isbandyt ko lt dar ant B230 niekas nebande Kraunam Oringus ! palaukiam savaite ir pagamino diedules paprasom kad iskirstu tarpine Taigis kodel oringai ? situo variantu oringas yra astriu plokstumu, ir verziant susminga i galva, o ant bloko tik pasideda, ir jie sandarina kompresija. o tarpine be streso atlieka tik vandens ir tepalo sandarinimo funkcija be jokio streso ok, renkam ir meldziames kad butu geros tolerancijos tarpines storio ir oringu aukscio proporcija, kad priverzus galva oringam susmigus prisispaustu ir tarpine P.S taip pat idetas ir kitas valikas ) ok ir iskart uzbegu dar viena posta kad nuspresta pasigamint reguliuojama zvaigzde, tai pats ir pasigaminau kaip ir visas dalis po kapotu na siam kartui tiek, laukiam pavasario, laukiam E85 sezono, ir laukiam dyno, suksim kraniuka siais metais daugiau ! Редагировал 760Turbo 2020-03-06, 16:30 ----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-03-06, 17:28
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Jau net nebesuprantu ką skaitau
Kas čia per projektas, kas čia per sprendimai Čia kaip kokiam bankyrui duoti raketų mokslą pavartyti Bet užskaitau. Patinka neordinarūs sprendimai Редагировал rimcius 2020-03-06, 17:28 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
760Turbo |
Написано 2020-04-15, 07:09
|
Город: Šiauliai Сообщения: 105 Вступил: 2015-05-12 |
na ka, pavasaris, ratukai uzdeti, E85 bake, pasimapinom viena vakara low boosta, ziurim video
p.s. po galvos modu su tokiu pat boostu kaip praita rudeni 100-200kmh minus 2 sekundes po koronos pasuksim kraniuka daugiau ! &lc=UgzC-X0hPaMnBtCHGet4AaABAg ----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-04-15, 09:07
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Geras video
Laikas ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Suvalkietis |
Написано 2020-04-16, 18:51
|
Город: Kaunas Сообщения: 37 Вступил: 2017-03-21 |
Jobštvojrogės
Suvalkijoj tik kai kiaulaitę pjauna, tokią ugnį kuria ir tai sunkiai. Редагировал Suvalkietis 2020-04-16, 18:52 ----- Volvo S60, T5 ----- |
|
|
diawollo |
Написано 2020-04-17, 16:36
|
Город: Panevezys Сообщения: 190 Вступил: 2012-09-16 |
----- s60 d5 2003 ----- |
|
|
760Turbo |
Написано 2020-05-16, 01:10
|
Город: Šiauliai Сообщения: 105 Вступил: 2015-05-12 |
na ka karantinas i pabaiga turbut, bet darbu padaryta buvo daug, toliau keliau boosta, isidejau BackPresure davikli i kolektoriu ir prasidejo linksmybes..
pasimate kad jau karsta turbos dalis/sparnuote permaza, o pusti norisi daugiau.. ok turiu HX40 Holseta pasidejas kokius 3 metus lentynoj,kurio kazkaip negalvojau kad prireiks, nes nu hx40 jau gan didele turba kaip 4cyl.. 60mm isiurbimas, 64 sparnuote housingas 13 kubu, hmm, ok imam salin 54mm/58mm 11kubu, ir dedam HX40 ! uzdedam pakuriam , aisku viskas ok, veikia normaliai, uzdarom kapota, ogi neuzdarom kapoto, nebeuzsidarooo iskeliam kapoto gala 1 cm, du guminiu kuju atmusam kapota, ir bus ok, nes nuuu nera ka daryt, skyles tai nepjausi na ir aisku, vel mapinimai, spolina zinoma leciau, bet ziauriai patiko, viskas pasislinko toliau i rpm, atsirado daugiau tractiono, maziau nusukineja ratus, per pora dienu apsiprantam ir pradedam tartis del dyno, nes nu jau reikia prasisukti, paziureti kas nuo rudens 330hp 475nm pasikeite su 1.5bar ir stock buvusia galva susimapinau gatveje iki tokio jau juokas juokais High boosto kaip standartiniam blokui.. jo.. 1.8bar su hx40...... fuck vaziuoja ziauriai.. jau k27 su 1.45bar vaziavo normaliai kaip praitam video ideja,bet sita jau kiti reikalai vsio atlekiam i dyno, planas pabandyti susirasti tinkama apkrova ir papust keleta sukimu su skirtimgu boost ir pasisukinet valika, nes viskas daryta gatveje, is subines ir logu, ir tikslas maximum pabandyt persokt 400 arkliuku kaip bebutu, suksim kol bus ok sukam,viskas kaip ir sklandziai apart permazos apkrovos, laukiam, dyno kompas loadina, loadina, matosi pirmi skaiciai, matau kad bus virs 300kw , sypsena jau veide, ir kagi, 410hp 540nm su 1.45bar boosto is pirmo bandymo kreive kaip labai good kaip mapinta gatveje pacio aisku to tikejaus bet su daugiau busto perziurim loga,matau kad apkrova padarem per maza per maza, uzpucia permazai, visoje kreiveje truksta ~0.25bar,atrodo dar daug galetume paspausti bet matau kad kaistam del org radiatoriaus,ir nusprendziu nekankint motoro su 100+ temperaturom su sakykim Low Boostu, kai lauktu uzvaziavimai su 1.8bar &feature= praejo dyno, tau kad arkliai prie 5800. taip reikia rimtesnio valiko... ok yra variantas, lupasm is karavano KL racing T2 valika ir bandom kas gausis su juo dar isidedam normalu FPR, nes su senu vargas, nedirbo kaip priklauso.... na zinoma vel permapint vel zvaigzde reguliuot, ieskot aukso viduriuko, ir bandysim kazkaip papust normaliai, kaip ten sako, atmosferke skaitosi iki 2bar, nuo 2bar jau turbo.. To be continued... Редагировал 760Turbo 2020-05-16, 01:21 ----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-05-16, 09:02
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Va tau ir "pensininko" automobilis
Arklio tiek, kiek laukuose Mustangų nerasi Редагировал rimcius 2020-05-16, 09:02 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
iozhikas |
Написано 2020-05-18, 15:49
|
Город: klaipeda ) dabar u.k ) Сообщения: 885 Вступил: 2012-01-24 |
Tokia turbo ir duslika gali nupusti
----- volvo s80 se lux (summum) d5 2007 auto ----- VOLVO for life |
|
|
760Turbo |
Написано 2021-04-24, 00:15
|
Город: Šiauliai Сообщения: 105 Вступил: 2015-05-12 |
Hmmmm, praejo beveik metai taip, vel daug visko ivyko, pirma tai po paskutiniu postu nutiko taip
Ty vaziavau ramiai uzmiestyje ir islindo svaistiklis likau nesuprates, bet isardes motora pamaciau kad visi svaistikliai buvo linke ganetinai stipriai, tai parodo kad su niutonais buvau persistenges neveltui prie 1.45 bar buvo 410hp ir 540nm, bet esme kad po dyno puciau ir 1.8bar kury laika tai ten turbut buvo koks 480hp ir 600+nm,tai gal ir pavargo sonkauliai viskas ok,neliudim,gi standartas. vasara susiradau kita bloka LV, Donis perleido visa rmk komplekta bloko,tai taip ir praejo puse metu su namo statybom ir volvu pievuteje poto nusprendziau daryti nauja kebula grazu svaru,taip pat is Donio, buvusi automata. mintis nebedaryti daily, iskart rinkt normaliai ismetant nevykusius mazgus.. pradedam nuo tilto: kadangi masina orientuota dragui tai jamam Ford 8.8 tiltus gamybai ir pradedam trumpinima kai sutrumpinom,pradedam tilto paruosima draginei custom vaziuoklei pagaminus tilta su bracketais, vel apmastymai del silpnu mazgu pavaru deze, turim gera m90, tai parduodam kol gera ir nusprendziau kad imsiu va bank, svajoju apie BMW E92 M3 DCT 7 begiu automata, jo atrodo kosmosas https://youtu.be/... surandam ta kosmosa UK ir gabenam i LT taip darbu bus daug,gamint adapteri dezei,adapteri pirminiam,nes sankabos nera pas ja pliusas tas kad turimas Maxxecu pilnai valdo sia deze, ty bmw M deze su kulysa kuri veikia kaip sekvencika +\- arba ant vairo su lapatnikais tai planas vasara dar pailset,bet rudeni pradet viska rinkti i kruva ir pavasariui paleisti turbit pirma lietuvoj DCT swapa Редагировал 760Turbo 2021-04-24, 09:02 ----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2021-04-24, 09:19
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
O kas planuose pakaitinio variklio klausimu?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
760Turbo |
Написано 2021-04-24, 14:46
|
Город: Šiauliai Сообщения: 105 Вступил: 2015-05-12 |
na susirinkti nebe standartini bloka ir tiek galva sveika, tai blokas maziausia beda
----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2021-04-24, 21:26
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Tai vat ir smalsu, ką viduriams naudosi
Lauksim update ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
760Turbo |
Написано 2023-09-23, 22:27
|
Город: Šiauliai Сообщения: 105 Вступил: 2015-05-12 |
Atejo laikas kazka parasyti,praejo 2.5 metu.. taip kad pasiemat popkornu
Kazkiek laiko vel vyksta sujudimas volvo fronte.jis vyko visada, po biskuti atrandant laiko.Pradzioj gal apie dragui ruosiama 740, tai buvo nupirktas DCT dezes pirminio veleno adapteris volvo smagreciui pagaminau adapteri variklio-dezes sujungimui,pagaminau priekine plokste ant ko stoves variklis,taip variklis pagalviu netures ir stoves ant vadinamu “motor plate” , ir taip standartines vandens pompos priekyje nebebus. Toliau ilgai galvota ka darysime su varkliu, koks jis bus, kokius stumus imti ir tt ,ir visiskai netiketai pasikeite planas,ir gerai kad neskubejau susipirkti daliu anksciau, nes viena diena draugas imeta skelbima is Latvijos , graziai atrodancia volvo 740, paziuriu, wow, paziuriu o cia dar ir GLT 16v versija, ir su man labai palankiu gedimu,kalanti variklio apacia. kaip zinome b234f apacia yra silpna ir nesamoninga del balansyru ir isorinio tepalo siurblio sukamo dirzu,tai vistiek reiketu swapint B230 bloka. tai nieko nelaukes susisiekiu su latviu,ir kita diena is ankstaus ryto mes jau kelyje i LV, nes kaip tik buvau be masinos jau is koki 15metru sodybos kieme pamacius ta volvo pasakom garsiai ka imsim negalvoje,nes atrodo tikrai gerai. apziurim 5min ir kraunam ant tralo, tai va taip netiketai atsirado vel busima daily volvo 740.Po to po keliu dienu taip sutapo kad atostogaujam latvijos pajury,ir iskrenta sklebimas latvio kad parduoda 16v galvos swap, tai man mintyse iskarto kad reikia imt,bus draginei 740 galva padoresne, tai viska suderinus, kol atostogavom pora dienu,latvis isarde motora, pasiemem dar ir stumoklius, bei retus zenkliukus savo daily 740 kuriu ant jos truko tai va taip per savaite is oro atairado 2x 16v ir planai pasikeicia kardinaliai iskart ieskau kaltienos draginei,nes jau zinau kad turiu 16v galva, tai draugai is siauliu FCP-engineering suorganizuoja ZRP I Beam svaistiklius bei Wiseco stumoklius,Athena oring galvos tarpine,acl indeklus.. is svedijos parsisiumciam block Girdle ir tt.. Poto islindus geram variantui keiciam ir padangu dydi i rimtesni, ty is 26x10 sliku i 29x11,atrodo ziauriai… Taip kaip visada isivaizdavau purmiau nupirkti dabartiniai velgi ratlankiai nebetinka, del per mazo plocio,ieskom ant ko uzmausim, ir paimam situos grazuolius, galas 10 coliu, priekis 4.5 -tikra drag setupa. beje tiltas su galine vaziuokle irgi pagaminti, realei reikia vezti kebula virinti lankus ir tada jau pradeti surinkineti viska. ok apie dragine tiek,gryztam prie daily.. Nnt zolyno isardZiau motora, turejau kaip tik atliekama b230bloka, tai ji ir panaudojau b230 16v hibridui kurio is gamyklos nielada nebuvo ir LT niekas dar nedare, tai bloka tvarkingai surenku org dalimis, sudedu storiausius 13mm org svaistiklius,zinoma viskas nudazyta, poto suprantu kad senas traversas nebetinka kitokiam blokui,tenka imti kita traversa,zinoma nusmeliuota nudazyta viskas, pakeistos stabdziu disku apsaugos,nauja sankaba,duslintuvas downpipe,kuro sistema, siurblys rimtas i baka, ir daug visko,nes planas TA eiti be jokiu rupinimosi ir bijojimu. laiko atsiradus per menesi ar 2 viskas padaroma,zinoma ant zolyno. ok lekam i TA,jej pavyks tai ir i regitra uzsuksiu, tai kaip nekeista viskas truko greitai sklandziai,visiskai be jokiu trukumu, palinkejo gero elsplotavimo ir lekam i regitra, ten zinoma paprasom numeriu kokiu reikia ir viskas,mes legalus . vazinejau su sypsena, tik labai nedziugino LH jetronic ecu darbas, ypac kai 16v srauto matuokle 3coliai orginaliai, ju gauti faktiskai neimanoma uz zemiska kaina, o dar i baka isidejau Walbro 450lph siurbli is savo senosios daily, tai afr nestebino,sureguliuoti dorai nejo,tai ka… gi lentynoj guli 3metus MaxxEcu kompas is senos volvo, ok perkam laidus,sy karta rimtus,plonus motorsport is xtra racing, tada bosch babinas is audi,550cc bosch purskalai su mintim kad rudeni ar ziema bus turbo. poto visi nauji davikliai bosch: iat,clt, knock, nes nenoriu vargt geriau iskart viska gerai padaryti, ir pradejau pinti kasas vakarais,tikiuosi per savaite uzbaigti ir sekanciu postu turetu buti first start ant MaxxEcun Race kompo contentas turetu atsirasti dazniau, nes jau bus daily, tai bus veiksmo ----- engine modification and tuning 89' Volvo 760 2.3 B230ft - For fun 268Hp 89' Volvo 740 2.3 B230f+60mm - Daily 410Hp 540nm++ ----- |
|
перескочить в форум: |