Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Įvairios tech. diskusijos
Кто присоединился? 1 Гости
Volvo automobiliui tinkami tepalai
|
|
Plikis |
Написано 2015-01-06, 18:05
|
Город: Kaunas Сообщения: 38 Вступил: 2014-06-12 |
Autonemunas @ 2015-01-04, 18:34 rašė: CASTROL 0W30 EDGE FST TITANIUM A5/B5 SAE 0W-30; ACEA A1/B1, A5/B5; API SL; ILSAC GF-2 API SL- tai čia benzininiams varikliams skirta alyva, dyzeliui netinka? Ar aš klystu? jei netiktų,tai nesiūlytų tokiam varikliui 2.4 D5 20_V D5244T8; D5244T13 ----- AUDI A4 ----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2015-01-06, 19:19
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Plikis @ 2015-01-06, 18:05 rašė: Autonemunas @ 2015-01-04, 18:34 rašė: CASTROL 0W30 EDGE FST TITANIUM A5/B5 SAE 0W-30; ACEA A1/B1, A5/B5; API SL; ILSAC GF-2 API SL- tai čia benzininiams varikliams skirta alyva, dyzeliui netinka? Ar aš klystu? jei netiktų,tai nesiūlytų tokiam varikliui 2.4 D5 20_V D5244T8; D5244T13 Tik atkreipkit dėmesį kad čia naujesni varikliai nuo 2005m. ----- ----- |
|
|
Johny |
Написано 2015-01-06, 20:38
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Butent, senesniems varikliams (iki 2005m) priklauso A3/B4.
----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
parashas |
Написано 2015-01-08, 08:52
|
Город: Klaipėda Сообщения: 102 Вступил: 2011-03-13 |
Johny @ 2015-01-06, 20:38 rašė: Butent, senesniems varikliams (iki 2005m) priklauso A3/B4. Ar neklysti? Pas mane pagal VIDA būtent A5/B5 yra rekomenduojama, nors variklis 2003/2004... ----- Volvo S80 2003 2.9 147kw Volvo S40 2001 1.8 90kw (parduota) ----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2015-01-08, 09:56
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
parashas @ 2015-01-08, 08:52 rašė: Johny @ 2015-01-06, 20:38 rašė: Butent, senesniems varikliams (iki 2005m) priklauso A3/B4. Ar neklysti? Pas mane pagal VIDA būtent A5/B5 yra rekomenduojama, nors variklis 2003/2004... O ar tu irgi šneki apie D5 variklį? Jeigu taip, tai norėčiau pamatyti tą ištrauką iš Vidos. ----- ----- |
|
|
parashas |
Написано 2015-01-08, 11:16
|
Город: Klaipėda Сообщения: 102 Вступил: 2011-03-13 |
Aaa... nepastebėjau, kad apie dyzelinius eina kalba..
Aš apie benziną kalbėjau. ----- Volvo S80 2003 2.9 147kw Volvo S40 2001 1.8 90kw (parduota) ----- |
|
|
arvydas67 |
Написано 2015-01-10, 20:57
|
Город: Vilnius Сообщения: 375 Вступил: 2008-04-11 |
Nusipirkau LM 5W30 A3/B4. Manau nuo 0w30 nelabai skirsis - normalioj būsenoj kiek tirštesni, karštoj būklėj identiški. Beje, įvairiose specifikacijose rekomendacijose (tiek gamintojo, tiek alyvos gamintojų, net pačiam manuale) NĖRA kategoriško draudimo ar nurodymo naudoti 0W30 klampumo alyvą. Perskaičiau jų visą krūvą. Perskaičiau įvairias nuomones ir patirtį rusų, ukrainiečių, baltarusių ir latvių forumuose. Todėl ''nesiparinu'' ir važinėsiu su LM 5W30.Turėtam TDI pyliau 6 metus Motec 5W40. Nuvažiavau 126000 km (prieš tai 285000 nuvažiuota Italijoj) - jokių bėdų. Jokio alyvos ''valgymo''. Tokią ir pardaviau. Žinau - šie varikliai (D5) ne TDI - lepesni žymiai, tad tik dėl to susirūpinau ką pilt. Kitu atveju būčiau kaip pylęs taip ir pylęs tą patį Motec-ą... Beje - jį pyliau ir į Opel Vectra 2 DTL, ir į Audi 100 2,3i, Audi 80 B4 2,0i - visų varikliai ''draugavo'' su šiais tepalais, nupylė dešimtis tūkstančių kilometrų ir auto buvo parduotos tik dėl kėbulų stovio, moralinio pasenimo, kitų dalykų, bet ne dėl variklių problemų. Tai va toks mano pastebėjimas. P.S. Vieno dalyko nepamiršdavau - laiku keist, dėt gerus filtrus. Jokių priedų į alyvas niekad nepildavau.
----- VOLVO 850 TDI, VOLVO V70 MK2 D5, dabar - V50 2 D ----- tel.+37068468053 Vilnius |
|
|
Johny |
Написано 2015-01-11, 00:36
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
arvydas67 @ 2015-01-10, 20:57 rašė: Nusipirkau LM 5W30 A3/B4. Manau nuo 0w30 nelabai skirsis - normalioj būsenoj kiek tirštesni, karštoj būklėj identiški. Beje, įvairiose specifikacijose rekomendacijose (tiek gamintojo, tiek alyvos gamintojų, net pačiam manuale) NĖRA kategoriško draudimo ar nurodymo naudoti 0W30 klampumo alyvą. Perskaičiau jų visą krūvą. Perskaičiau įvairias nuomones ir patirtį rusų, ukrainiečių, baltarusių ir latvių forumuose. Todėl ''nesiparinu'' ir važinėsiu su LM 5W30.Turėtam TDI pyliau 6 metus Motec 5W40. Nuvažiavau 126000 km (prieš tai 285000 nuvažiuota Italijoj) - jokių bėdų. Jokio alyvos ''valgymo''. Tokią ir pardaviau. Žinau - šie varikliai (D5) ne TDI - lepesni žymiai, tad tik dėl to susirūpinau ką pilt. Kitu atveju būčiau kaip pylęs taip ir pylęs tą patį Motec-ą... Beje - jį pyliau ir į Opel Vectra 2 DTL, ir į Audi 100 2,3i, Audi 80 B4 2,0i - visų varikliai ''draugavo'' su šiais tepalais, nupylė dešimtis tūkstančių kilometrų ir auto buvo parduotos tik dėl kėbulų stovio, moralinio pasenimo, kitų dalykų, bet ne dėl variklių problemų. Tai va toks mano pastebėjimas. P.S. Vieno dalyko nepamiršdavau - laiku keist, dėt gerus filtrus. Jokių priedų į alyvas niekad nepildavau. Patys Liqui Moly atstovai rekomenduoja tik 0w30 (nes is ju pasakojimu, jau buvo atveju del 5w30 ir 5w40 naudojimo bei problemu su veleneliais, del nepakankamo tepimo). D5 turi toki specifini dalyka - siaurus tepimo kanalus. Todel per juos tirstesnis tepalas blogai cirkuliuoja. ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Edvakas |
Написано 2015-01-11, 15:50
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
arvydas67 @ 2015-01-10, 20:57 rašė: Nusipirkau LM 5W30 A3/B4. Manau nuo 0w30 nelabai skirsis - normalioj būsenoj kiek tirštesni, karštoj būklėj identiški. Beje, įvairiose specifikacijose rekomendacijose (tiek gamintojo, tiek alyvos gamintojų, net pačiam manuale) NĖRA kategoriško draudimo ar nurodymo naudoti 0W30 klampumo alyvą. Perskaičiau jų visą krūvą. Perskaičiau įvairias nuomones ir patirtį rusų, ukrainiečių, baltarusių ir latvių forumuose. Todėl ''nesiparinu'' ir važinėsiu su LM 5W30.Turėtam TDI pyliau 6 metus Motec 5W40. Nuvažiavau 126000 km (prieš tai 285000 nuvažiuota Italijoj) - jokių bėdų. Jokio alyvos ''valgymo''. Tokią ir pardaviau. Žinau - šie varikliai (D5) ne TDI - lepesni žymiai, tad tik dėl to susirūpinau ką pilt. Kitu atveju būčiau kaip pylęs taip ir pylęs tą patį Motec-ą... Beje - jį pyliau ir į Opel Vectra 2 DTL, ir į Audi 100 2,3i, Audi 80 B4 2,0i - visų varikliai ''draugavo'' su šiais tepalais, nupylė dešimtis tūkstančių kilometrų ir auto buvo parduotos tik dėl kėbulų stovio, moralinio pasenimo, kitų dalykų, bet ne dėl variklių problemų. Tai va toks mano pastebėjimas. P.S. Vieno dalyko nepamiršdavau - laiku keist, dėt gerus filtrus. Jokių priedų į alyvas niekad nepildavau. O dėl įdomumo, ar skaičiavai kiek sutaupysi pildamas šiuos tepalus vietoj 0W-30 LM atitikmens? Smalsu ar čia iš taupumo, ar iš principo nepilti ką dauguma pila? ----- ----- |
|
|
arvydas67 |
Написано 2015-01-12, 23:36
|
Город: Vilnius Сообщения: 375 Вступил: 2008-04-11 |
Dėl tirštumo. Užeikit chebra į LM puslapį kur yra alyvos parinkimas ir rasit jog tinka tiek 5W30 tiek 5W40 net... Nepamenu kokios firmos dar tepalą žiūrėjau (iš gerai žinomų gamintojų) bei jų parinkime buvo parašyta dar įdomiau - iki 150000 km rekomenduojamas 0W30, po 150000 km - 5w30 Taigi. Buvo argumentu ir tai, jog mano geras pažįstamas, užsiimantis variklių remontu (tame tarpe man teko pas jį ankstesnių auto variklius tvarkyt) taip pat pasisakė pan.- svarbiausia laiku keist, dėt gerą filtrą, nepirkt neaišku kur ir ką, pilt tik sintetiką nedidesnio klampumo nei 5W40. O dėl A3/B4 skirtumo nuo A5/B5 (nors pirkau A3/B4) man buvo tiesiog pasakyta taip: kuo skiriasi tepimo sistema be DPF ir su DPF? Sakau - identiškos. Na, tai sako tuo viskas ir pasakyta. Dėl kanalų. Visų pirma jie nėra ant tiek maži, kad nepratekėtų 5W30 alyva. Bėda, jo žodžiais - jog retai keičiant alyvą, arba naudojant neaiškios kilmės produktą tie kanalai ''užauga''. Taip atsitinka ir dėl kitų priežąsčių - bloga karterio dujų ventiliacija ir kondensatas (ypač tai aktualu seniems, daug nuvažiavusiems varikliams). Išsakiau ne savo nuomonę - motoristo, pats stengiuosi tiesiog įsiklausyt į visų argumentus ir rekomendacijas, tame tarpe Sostenos atstovų (kiek girdėjau - jų nuomonės irgi įvairios), kitų ilgai vairuojančių VOLVO su D5, pasiskaičiau ir užsienio forumus. Neperšu savo nuomonės ir argumentų. Tiesiog mano pasirinkimas toks. Kaina, beje, taip pat argumentas buvo. Prie to pačio dėl kainų. Skaičiavau kiek žmogus gali išlošt ieškodamas pigesnių alyvų, dalių vidutiniškai. Neatsisakant ar bent neišsižadant visiškai kokybės. Patikėkit - vos ne trečdalį. Ypač dar jog mano visos auto važiavo nemažai. Tada sumelės susidaro per metus nemenkos. Dar ir dėl to jog su barškančiom tarškančiom papuvusiom psichologiškai negaliu važiuot. Tiesa, laiko, kitą syk ir nervų kainuoja... Bet tai kita tema. Galų gale diskusija kaip ir baigta gavos - alyva nupirkta, prisiruošt pakeist tik reikia, nes darbuose užsiknisęs. Sėkmės visiems.
Редагировал arvydas67 2015-01-12, 23:42 ----- VOLVO 850 TDI, VOLVO V70 MK2 D5, dabar - V50 2 D ----- tel.+37068468053 Vilnius |
|
|
Johny |
Написано 2015-01-13, 00:07
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
arvydas67 @ 2015-01-12, 23:36 rašė: Dėl tirštumo. Užeikit chebra į LM puslapį kur yra alyvos parinkimas ir rasit jog tinka tiek 5W30 tiek 5W40 net... Nepamenu kokios firmos dar tepalą žiūrėjau (iš gerai žinomų gamintojų) bei jų parinkime buvo parašyta dar įdomiau - iki 150000 km rekomenduojamas 0W30, po 150000 km - 5w30 Taigi. Buvo argumentu ir tai, jog mano geras pažįstamas, užsiimantis variklių remontu (tame tarpe man teko pas jį ankstesnių auto variklius tvarkyt) taip pat pasisakė pan.- svarbiausia laiku keist, dėt gerą filtrą, nepirkt neaišku kur ir ką, pilt tik sintetiką nedidesnio klampumo nei 5W40. O dėl A3/B4 skirtumo nuo A5/B5 (nors pirkau A3/B4) man buvo tiesiog pasakyta taip: kuo skiriasi tepimo sistema be DPF ir su DPF? Sakau - identiškos. Na, tai sako tuo viskas ir pasakyta. Dėl kanalų. Visų pirma jie nėra ant tiek maži, kad nepratekėtų 5W30 alyva. Bėda, jo žodžiais - jog retai keičiant alyvą, arba naudojant neaiškios kilmės produktą tie kanalai ''užauga''. Taip atsitinka ir dėl kitų priežąsčių - bloga karterio dujų ventiliacija ir kondensatas (ypač tai aktualu seniems, daug nuvažiavusiems varikliams). Išsakiau ne savo nuomonę - motoristo, pats stengiuosi tiesiog įsiklausyt į visų argumentus ir rekomendacijas, tame tarpe Sostenos atstovų (kiek girdėjau - jų nuomonės irgi įvairios), kitų ilgai vairuojančių VOLVO su D5, pasiskaičiau ir užsienio forumus. Neperšu savo nuomonės ir argumentų. Tiesiog mano pasirinkimas toks. Kaina, beje, taip pat argumentas buvo. Prie to pačio dėl kainų. Skaičiavau kiek žmogus gali išlošt ieškodamas pigesnių alyvų, dalių vidutiniškai. Neatsisakant ar bent neišsižadant visiškai kokybės. Patikėkit - vos ne trečdalį. Ypač dar jog mano visos auto važiavo nemažai. Tada sumelės susidaro per metus nemenkos. Dar ir dėl to jog su barškančiom tarškančiom papuvusiom psichologiškai negaliu važiuot. Tiesa, laiko, kitą syk ir nervų kainuoja... Bet tai kita tema. Galų gale diskusija kaip ir baigta gavos - alyva nupirkta, prisiruošt pakeist tik reikia, nes darbuose užsiknisęs. Sėkmės visiems. Jei netingi, paskambink i Autopsa. Vadybininkai tau pasakys, jog LM kataloge visiski grybai prirasineti (cia po katalogo atnaujinimo siais metais ivyko). Ir kalbu netik apie D5 varikli, nes ne tik Volvoms keiciu tepalus. Kas del kitu gamintoju - daznas gamintojas negaminantis 0w30 (arba tokiu specifikaciju kokiu reikia) tepalu iraso, jog tinka ir 5w30 ir 5w40 (juk neparasysi: mes negaminam 0w30, pirkit kito gamintojo). Kas liecia tepimo kanalus uzsitersima: o tu tikras kad tavo tepimo kanalai neuzsinese ir panasiai? Kaip pvz galiu papasakot, kas buna karteryje ir tepimo kanaluose varikliu, kuriuose naudojo pvz labai isreklamuotus Shell tepalus (masina pirkta nuo 0 lietuvoje ir tepalai keisti kas 15k km (gamintojo rekomendacija 20k km)). Kose teko is karterio, bloko sieneliu su menteles pagalba krapstyt. Buvo panasus bajeris ir su Mobil. Bet pasakoju ne tam, kad pasakot. Noriu pabrezt, kad su laiku tie kanalai uzauga ir tirstesnio tepalo naudojimas situacijos nepagerina ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Edvakas |
Написано 2015-01-13, 08:22
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Tai vis dėlto koks yra kainos skirtumas tarp 5W-30 ir 0W-30 per vieną keitimą?
----- ----- |
|
|
Autonemunas |
Написано 2015-01-13, 14:27
|
Город: Kaunas Сообщения: 62 Вступил: 2014-10-11 |
Kokių gamintojų tepalo 0w30 A3/B4 galima gauti Lietuvoje?
----- TDI ----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2015-01-13, 15:08
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Autonemunas @ 2015-01-13, 14:27 rašė: Kokių gamintojų tepalo 0w30 A3/B4 galima gauti Lietuvoje? Elf, Total, LM, Meguin ir dar kažkoks buvo... O čia dar netyčia radau į D5 a3/B4 temą: http://www.nordoi...ytis/ Редагировал Edvakas 2015-01-13, 15:09 ----- ----- |
|
|
SPAIKIS |
Написано 2015-01-13, 15:37
|
Город: Kaunas Сообщения: 103 Вступил: 2011-02-23 |
Edvakas @ 2015-01-13, 15:08 rašė: Autonemunas @ 2015-01-13, 14:27 rašė: Kokių gamintojų tepalo 0w30 A3/B4 galima gauti Lietuvoje? Elf, Total, LM, Meguin ir dar kažkoks buvo... O čia dar netyčia radau į D5 a3/B4 temą: http://www.nordoi...ytis/ o čia gi mano užklausa jiems radai na tai gerai, pasitarnaus šis ats ir kitiems ----- Volvo S60 2,4D 2003 ----- |
|
|
Autonemunas |
Написано 2015-01-13, 16:38
|
Город: Kaunas Сообщения: 62 Вступил: 2014-10-11 |
Edvakas @ 2015-01-13, 15:08 rašė: Autonemunas @ 2015-01-13, 14:27 rašė: Kokių gamintojų tepalo 0w30 A3/B4 galima gauti Lietuvoje? Elf, Total, LM, Meguin ir dar kažkoks buvo... O čia dar netyčia radau į D5 a3/B4 temą: http://www.nordoi...ytis/ Įdomu, koks yra poreikis tokiam tepalui... ----- TDI ----- |
|
|
Johny |
Написано 2015-01-13, 17:31
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Autonemunas @ 2015-01-13, 16:38 rašė: Edvakas @ 2015-01-13, 15:08 rašė: Autonemunas @ 2015-01-13, 14:27 rašė: Kokių gamintojų tepalo 0w30 A3/B4 galima gauti Lietuvoje? Elf, Total, LM, Meguin ir dar kažkoks buvo... O čia dar netyčia radau į D5 a3/B4 temą: http://www.nordoi...ytis/ Įdomu, koks yra poreikis tokiam tepalui... Volvo D5, SAAB 1.9tid ir dar kazkuriems Volvo benzininiams varikliams. ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
airwalk |
Написано 2015-02-02, 00:48
|
Город: Siauliai Сообщения: 35 Вступил: 2012-11-12 |
XC90 `03 D5 120kw man meistras supyle 10W40 , kategoriskai teigdamas kad cia 12 metu masina ir tokiai pilt 0w30 yra absurdas, pilnai pakanka 10W40 . Perskaiciau tema ir galvoju ar pilti is naujo 0W30 A3/B4 ?
p.s. MANUALE paskaiciau isvis kad -20/+30 temperaturoj tinkamiausias 5W-30 tepalas. Tai kaip cia yra Редагировал airwalk 2015-02-02, 01:02 ----- Volvo S80 2.9 `99 AT Volvo XC90 D5 `03 AT ----- |
|
|
andzeja |
Написано 2015-02-02, 08:37
|
Город: Vilnius Сообщения: 512 Вступил: 2012-07-20 |
Daugiau nevažiuok pas tą "meistrą". Būtinai pilk 0w30, o jei gaila pinigų, tai nors 5w30.
----- opel zafira B 2006 1.9 88 kw ex. volvo v70 II D5 120 kw ex. audi a6(c4) 2.5 TDI 85 kw ----- |
|
|
airwalk |
Написано 2015-02-02, 11:27
|
Город: Siauliai Сообщения: 35 Вступил: 2012-11-12 |
andzeja @ 2015-02-02, 08:37 rašė: Daugiau nevažiuok pas tą "meistrą". Būtinai pilk 0w30, o jei gaila pinigų, tai nors 5w30. Butinai tada pakeisiu, tikriausiai ir variklis tyliau prades dirbt. Tik galvoju kaip kitiem zmonem su tuo 0W30 pvz ar karsta vasara su tepimu ir prasisunkimu neatsiranda problemu ? Nes manual dar yra prierasas jei oras siekia 30 karscio tai geriau naudot 10W30. Tai ar nebus musu Lietuvelei optimalus tik 5W30 Редагировал airwalk 2015-02-02, 11:37 ----- Volvo S80 2.9 `99 AT Volvo XC90 D5 `03 AT ----- |
|
перескочить в форум: |