Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90
Кто присоединился? 2 Гости
Volvo S60 1,6L benzinas
|
|
Giedrius92kW |
Написано 2016-11-27, 12:08
|
Город: Vilnius Сообщения: 10 Вступил: 2016-11-26 |
Sveiki, dairausi naujo automobilio ir volvo yra prie širdies. Tik dauguma pardavime modelių S60 yra su 2,5L benziniais varikliais - tikri benzino rijikai.
Noriu paklausti apie 1,6L benziną su 110kW varikliu. Dėl kuro sąnaudų, variklio kokybės, greičio-lenkimo užmiestyje. Žodžiu pasakokit viską ką žinot nes apie 1,6L benziną nieko nepavyko surasti. Ačiū ----- Nissan Pathfinder 126 kW ----- |
|
|
Ryccka |
Написано 2016-11-27, 12:39
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
Šiaip apie šituos daug nieko nepasakysiu bet kas optimaliausia šiam modeliui tai 2,0 bendzininiai motorai yra optimalios galios ir sąnaudų. 1,6 tai neteko dar tokiu čiupinėti tik baisu tuo kad gali nepakakti tokio motoriuko šiai mašinai na ji važiuos tiek kad valgys kuro tiek kiek galingesnis ir plius resursas tokio motoro tikrai bus mažesnis.
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2016-11-27, 12:51
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Pilnai sutinku su Ryccka. Yra automobilio masė, kurią reikia išjudinti. Ir tam, kad išjudinti, variklis neturi dirbti kraštutiniais pajėgumais, nes tokiu atveju stipriai trumpėja jo resursas. Benzinas bet kokiu atveju nebus ekonomiškas, o ypatingai mažalitražis sunkioje mašinoje. Imk rimtesni variklį ir dėk dujas. Arba rinkis dyzelį.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Написано 2016-11-27, 13:22
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Dėl sąnaudų nesutikčiau. Jau senokai benzininiai varikliukai su turbinomis tikrai gana ekonomiški. Dėl resurso ir patikimumo čia jau kitas reikalas, tik laikas parodys kiek jie bus ilgaamžiški.
Tarkim šitame puslapyje yra vedami tikri vartotojų duomenys: http://www.spritm...e=110 Čia yra būtent 1.6 110kw varikliukas ir sąnaudos tikrai žmogiškos. Sukimo momento pikas pasiekiamas nuo 1600 sūkių, tad galios lenkimui tam varikliui tikrai neturėtų nepritrūkti. Svarbiausia žiūrėti su nedidele rida, nes resursas tikriausiai nebus toks didelis kaip didelės kubatūros variklių. ----- ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2016-11-27, 13:35
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Manau čia priklauso ką su kuo lyginti ir kiekvienas pagal tai susidaro "ekonomiškumo" sąvoka
~7l/100km benzino, tai tikrai ne tas pats, kas ~7l/100km dyzelio Ties čia galima ir sukimo momentą palyginti bei bendrą važiavimo malonumą Bet kaip ir sakiau, čia kiekvienam savo ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Giedrius92kW |
Написано 2016-11-27, 14:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 10 Вступил: 2016-11-26 |
Edvakas @ 2016-11-27, 13:22 rašė: Dėl sąnaudų nesutikčiau. Jau senokai benzininiai varikliukai su turbinomis tikrai gana ekonomiški. Dėl resurso ir patikimumo čia jau kitas reikalas, tik laikas parodys kiek jie bus ilgaamžiški. Tarkim šitame puslapyje yra vedami tikri vartotojų duomenys: http://www.spritm...e=110 Čia yra būtent 1.6 110kw varikliukas ir sąnaudos tikrai žmogiškos. Sukimo momento pikas pasiekiamas nuo 1600 sūkių, tad galios lenkimui tam varikliui tikrai neturėtų nepritrūkti. Svarbiausia žiūrėti su nedidele rida, nes resursas tikriausiai nebus toks didelis kaip didelės kubatūros variklių. O pasirinkus iki 132kW T4 nėra kuro sąnaudos daug didesnes apie 0,5L daugiau tik, keista Редагировал Giedrius92kW 2016-11-27, 14:11 ----- Nissan Pathfinder 126 kW ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2016-11-27, 14:19
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Logiška, nes variklis galingesnis, reiškia jis greičiau išjudina tokią masę iki pasirinkto greičio. Ir judėti toliau jam reikia mažiau pastangų
Prieš pirkdamas gerai paanalizuok skirtumus. Kuo mažesnis litražas tikrai nereiškia ekonomiškesnį važiavimą. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Giedrius92kW |
Написано 2016-11-27, 19:20
|
Город: Vilnius Сообщения: 10 Вступил: 2016-11-26 |
Galit kažką pakomentuoti apie variklius:
2.0 L 180kW 2.5L 187kW Yra kažkokių dalykų kuriuos vertėtų žinoti? Kuris variantas ilgaamžis ir t.t. ? ----- Nissan Pathfinder 126 kW ----- |
|
|
SPAIKIS |
Написано 2016-11-27, 21:33
|
Город: Kaunas Сообщения: 103 Вступил: 2011-02-23 |
Žinau, kad sunku, bet teks kažkada persiorientuoti ir mums į "mažas kubatūras" Pasižiūrėkit šiuo metu leidžiamų variklių kubatūras XC90 ir klausimų nekils link kur viskas eina...
Ir teks pamiršti tokius resursus kokie buvo, nes nei gamintojui nei vartotojui tokioje vartotojiškoje rinkoje nereikia auto kurios važiuoja po 15 metų ----- Volvo S60 2,4D 2003 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2016-11-27, 21:43
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Gamintojui tikrai neapsimoka, o kodėl vartotojui ne, tai nežinau
Jeigu būtų ekonominė sistema paremta kitais aspektais ir vienas iš tokių smulkių niuansų būtų gamintojo įsipareigojimas padėti savo produkcijos vartotojams atsinaujinti su minimaliai kaštais, tuomet viskas vyktų gerokai kitaip ir tokių forumų liktų minimumas ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Ryccka |
Написано 2016-11-27, 21:51
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
Na tu čia taip sprendi kad lyg nauja mašina pirktum pirma žiūrėti reikia i mašina o po to apsispręsti kuris ilgaamžiškesnis. O dėl sąnaudų tai 2,5 tikai daugiau valgo ką iš karto ir sakiau kad 2,0 motoras yra naujose Volvose pats optimaliausias.
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
Giedrius92kW |
Написано 2016-11-28, 11:22
|
Город: Vilnius Сообщения: 10 Вступил: 2016-11-26 |
Dar prie to pačio paklausiu apie jusų vairuojamus dyzelinius Volvo.
1. Prie kokios ridos pirkot 2. Kiek litru ir kW 3. Ar buvo kokių problemų pan. kuro siurbliai, žvakės, turbinos.... rimtesni gedimai... 4. Kokia yra riba ridos (aišku jei tikrai tokia yra) su kuria dar galima pirkti Volvo dyzelinį Ačiū Редагировал Giedrius92kW 2016-11-28, 11:38 ----- Nissan Pathfinder 126 kW ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2016-11-28, 13:38
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Iš asmeninės:
Pirkti abu V70tukai. Pas 2004 buvo atsukta iki 270k Km, pas maniškį iki 207k Km. Pagal bendrą stovį abu nubėgę >400k Km. Tačiau abu automobiliai puikūs. Jokio alyvos ar aušinimo skysčio suvartojimo. Kuro vidurkis 7-8l braukantis po miestą. Jeigu daugiau po trasą, tai bus atitinkamai mažiau. Abu 2.4l, tik vienas 96kW, kitas 120kW. Turbinos genda retai, kaip ir aukšto slėgio kuro siurbliai. Pakaitinimo žvakių tarnavimo laikas labai priklauso kokio gamintojo sudėtos. Visi prieš tai išvardinti komponentai keičiasi nesudėtingai ir kainos nėra kosminės. O apie kažkokius rimtus gedimus net ir nepapasakosiu, nes nelabai susidūriau. Realiai automobiliai labai patvarūs, bet neužmuštą nupirkti gali tekti paieškoti. Ypatingai dyzelį. 2004tuką radom iš pirmo karto. Maniškio ieškojom beveik metus Редагировал rimcius 2016-11-28, 14:35 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
SPAIKIS |
Написано 2016-11-28, 21:55
|
Город: Kaunas Сообщения: 103 Вступил: 2011-02-23 |
Pagal temos pavadinimą, paminėtus variklius ir kW speju ieško S60 nuo 2010m ?
Tai visai kita karta (nuo 2010) ir lyginti jos su S60I tarpusavyje nežinau ar gaunasi Ne tiek daug dar pas mus jų, paskaityk angliškus forumus. ----- Volvo S60 2,4D 2003 ----- |
|
|
Giedrius92kW |
Написано 2016-11-29, 13:01
|
Город: Vilnius Сообщения: 10 Вступил: 2016-11-26 |
Neturit niekas S60 nuo 2010 metu dyzeliuko ?
----- Nissan Pathfinder 126 kW ----- |
|
|
GedasR |
Написано 2016-11-30, 13:59
|
Город: Kaunas Сообщения: 469 Вступил: 2012-11-05 |
Turiu 2011 D3 varikliu, 120 kw.
----- S60 D3, V50 ----- Volvo Navigacijos DVD su LT žemėlapiais, tik nuo 2006-07..... metų automobiliams. Iš Amerikos rinkos atkeliavusioms nieko nepadėsiu. |
|
|
Giedrius92kW |
Написано 2016-11-30, 17:18
|
Город: Vilnius Сообщения: 10 Вступил: 2016-11-26 |
GedasR @ 2016-11-30, 13:59 rašė: Turiu 2011 D3 varikliu, 120 kw. Kiek jau metu volvui buvo kai pirkai? Kokia rida buvo? Iš kur pirkai, su ridos dokumentais? Kiek nuvažiavai? Kokių gedimų buvo/nebuvo? Pasipasakok, dėkui ----- Nissan Pathfinder 126 kW ----- |
|
|
GedasR |
Написано 2016-12-01, 13:18
|
Город: Kaunas Сообщения: 469 Вступил: 2012-11-05 |
Automobiliu važiuoju 4mėnesius, parsivariau iš Šveicarijos ( Pats kaip sakant savo chodu ), Metai 2011, rida kai važiavau buvo 55000 km, dabar esu pravažiaves 66000 km, apart tepalo keitimo, dar nieko nedariau. Mašina važiuoja LABAI gerai, esu patenkintas 1000 procentų Rida tikra beje, nes žinau kieno mašina ir kas važinėjo ( greičiau sakyčiau nevažinėjo ). Kuro sąnaudų vidurkis 6,3. Visai džiugina. Komplekacija labai nebloga, viskas ko reikia MAN bent jau yra
----- S60 D3, V50 ----- Volvo Navigacijos DVD su LT žemėlapiais, tik nuo 2006-07..... metų automobiliams. Iš Amerikos rinkos atkeliavusioms nieko nepadėsiu. |
|
|
Vyskups |
Написано 2016-12-01, 20:54
|
Город: Vilnius Сообщения: 2762 Вступил: 2008-11-20 |
Mano V70 su D3 (bet ant galo dar 2,0D) arba kitaip 2,0D 100kw MY10.
Šitie varikliai alia nepatikimi. Prie 300 subyra. Pirkau su 272, dabar 307. Keičiau tik tepalus. Tepalai keičiasi 30. DPF pas jas eina iki 2009 vienokie - po to pasikeičia. Sostenoj gavau tokį komentarą, kad po 2009 metų DPF nebeturi kažkokių bėdų ir yra geresnis. Nelabai suprantu kaip veikia pakaitinimo žvakės nes jos neveikia iki -15. Bet kadangi, variklis vedinai neturiu ko kabintis - reiktų gal pasidaryt diagnostiką ir viskas bus aisku. Tiesa, pirkau muštą ir tikrinau ridą, knygą. Pasitvirtino. XC70 mano D5 - bet ji senesnė. Ją naudoju darbui - klampinu į purvą, varau per pusnis, tempiu priekabas ir kitus dalykus. Viskas pakolkas ok. ----- Volvo XC70 III, D5, AT, MY09 Volvo V70 III, 2,0D, MT, MY10. Volvo 2.4D 96kw '02 S60 + chip = D5 + chip - parduota Šalimais garaže Peugeot Boxer - ilgas, didelis, 2,8d, '05 Skoda Octavia Combi 2,0tdi 16v DSG '07 Toyoto corolla 2,0 d-4d '00 www.idola.lt www.voveresnamai.lt https://www.facebook.com/voveresnamai/?fref=ts ----- =FORUMO MODERATORIUS= Nieko nėra tipiškesnio, kaip talentingi žmonės, nepasiekę savo gyvenime jokios sėkmės Jeigu tu nori turėti tai, ko niekad neturėjai - turi padaryti tai, ko niekad nedarei. |
|
перескочить в форум: |