Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
Volvo S60 2.4T5 trūkčiojimai ant pilnos apkrovos
|
|
Irmantas855 |
Написано 2015-01-02, 12:48
|
Город: Vilnius Сообщения: 153 Вступил: 2008-09-11 |
Sveiki, turiu problema: ant didelės apkrovos (spaudžiant dugną) ties viduriu (~3000 rpm) juntami dideli trūkčiojimai. Situacija tokia: važiuojame 3, 4 ar nesvarbu kokia pavara, spaudžiam dugną. Ties pačiu piku (minėtos apsukos) mašina kelis kartus sutrūkčioja ir paskui iki redlaino normaliai renka apsukas. Mašinos kompas programuotas, todėl jos pikas ties viduriu, katalizatorius pašalintas. Live duomenys lyg ir geri, turbina neperpučia (su Torque appsu pamatuota, kad pučia ~1 bar (gali būti ir kiek daugiau, nes appsas nereguliuotas).
Iki programavimo buvo bėda - plaukiojančios apsukos (klaidų kodai P0101 ir P2188). Tuo tiklsu išvalyta gazo sklendė, praplauta oro srauto matuoklė, apsukos nebeplaukioja, bet kodai liko, matyt kažkas dar vis blogai (šaltą užkūrus pasukos nesilaiko ties ~2000 kaip įprastai, taip pat ant šaltos pradedant važiuoti ji kiek pridususi). Pamėginau užfiksuoti, kas vyksta užtrūkčiojimų metu. Live vaizdas toks: Užspaudus kuro slėgis kyla, staiga krenta-kyla-krenta, paskui kyla ir normaliai apsukos renkasi iki redlaino (foto tik labai neilgai užspausta dėl eismo apribojimų). Jokių kitų klaidų apart minėtų nėra. Tiesa, dar būna, kad karšta sunkiai kuriasi. 2006 m, motoras B5244T5, mechaninė dežė, dujų nėra. Kuro filtras keistas pries 2000km. Gal turite idėjų, kas galėtų būti dėl šito užtrūkčiojimo??? Редагировал Irmantas855 2015-01-02, 14:23 ----- |
|
|
Johny |
Написано 2015-01-02, 14:29
|
Город: Vilnius Сообщения: 4263 Вступил: 2008-01-06 |
Irmantas855 @ 2015-01-02, 12:48 rašė: Sveiki, turiu problema: ant didelės apkrovos (spaudžiant dugną) ties viduriu (~3000 rpm) juntami dideli trūkčiojimai. Situacija tokia: važiuojame 3, 4 ar nesvarbu kokia pavara, spaudžiam dugną. Ties pačiu piku (minėtos apsukos) mašina kelis kartus sutrūkčioja ir paskui iki redlaino normaliai renka apsukas. Mašinos kompas programuotas, todėl jos pikas ties viduriu, katalizatorius pašalintas. Live duomenys lyg ir geri, turbina neperpučia (su Torque appsu pamatuota, kad pučia ~1 bar (gali būti ir kiek daugiau, nes appsas nereguliuotas). Iki programavimo buvo bėda - plaukiojančios apsukos (klaidų kodai P0101 ir P2188). Tuo tiklsu išvalyta gazo sklendė, praplauta oro srauto matuoklė, apsukos nebeplaukioja, bet kodai liko, matyt kažkas dar vis blogai (šaltą užkūrus pasukos nesilaiko ties ~2000 kaip įprastai, taip pat ant šaltos pradedant važiuoti ji kiek pridususi). Pamėginau užfiksuoti, kas vyksta užtrūkčiojimų metu. Live vaizdas toks: Užspaudus kuro slėgis kyla, staiga krenta-kyla-krenta, paskui kyla ir normaliai apsukos renkasi iki redlaino (foto tik labai neilgai užspausta dėl eismo apribojimų). Jokių kitų klaidų apart minėtų nėra. Tiesa, dar būna, kad karšta sunkiai kuriasi. 2006 m, motoras B5244T5, mechaninė dežė, dujų nėra. Kuro filtras keistas pries 2000km. Gal turite idėjų, kas galėtų būti dėl šito užtrūkčiojimo??? O turbo slegis tuo momentu koks? Sokineja? ----- Volvo V70II d5 (daily) Volvo 940 / 2.3 Turbo 250HP (kolkas) / Estate (FunCar) Pakabos, stabdžių, smulkus variklių remontas, padangų montavimas, suvirinimo darbai https://www.faceb...hnyGarazas ----- Vilnius, 860339105 |
|
|
Irmantas855 |
Написано 2015-01-02, 16:22
|
Город: Vilnius Сообщения: 153 Вступил: 2008-09-11 |
Sito neziurejau, tik logiska, kad mazejant kuro ir slegis atitinkamai turetu sokineti. Bet esu su pajungtais duomenim vaziaves, tai rode, kad max uzpustas slegis buvo 1 bar (aisku, galbut jis turetu buti 1.2, nes ant laisvu dirbant appsas rodo -0.7, o berods su mechaniniu matuojant butu -0.5). Bet tai rodo, kad neoverboostina kokio 1.4-1.5 bar, kad gautu fuel cuta.
----- |
|
|
Irmantas855 |
Написано 2015-01-02, 16:30
|
Город: Vilnius Сообщения: 153 Вступил: 2008-09-11 |
Ai, tu cia matyt is tos puses, kad kuro slegis del turbos gali kristi. Tik galvoju, kad siaip ant laisvu dirbant jis yra apie 300 kpa, tai zemiau teoriskai tuomet neturetu kristi...
----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2015-01-04, 00:18
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Irmantas855 @ 2015-01-02, 18:30 rašė: Ai, tu cia matyt is tos puses, kad kuro slegis del turbos gali kristi. Tik galvoju, kad siaip ant laisvu dirbant jis yra apie 300 kpa, tai zemiau teoriskai tuomet neturetu kristi... Gal fiksuoja momentinius turbo slėgio pikus... Pagal tavo live duomenis nematau, kad kuro slėgis kristų iki 0. Minimum 288 kPa. dėl to trukčioti neturi. Редагировал ArturasJo 2015-01-04, 00:18 ----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
Irmantas855 |
Написано 2015-01-04, 11:56
|
Город: Vilnius Сообщения: 153 Вступил: 2008-09-11 |
Reikes pasiziureti, kas su turba vyksta. Na taip, kuro slegis nekrenta iki 0, bet vis tiek tam tikrose ribose krenta ir juntamas labai ryskus trukciojimas, kuris veliau dingsta.
----- |
|
перескочить в форум: |