Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Transmisija
Кто присоединился? 1 Гости
Volvo S60 2000m. klaidos ECM-530 ir TCM-0023
|
|
Volviakas |
Написано 2020-11-19, 10:15
|
Город: Vilnius Сообщения: 6 Вступил: 2019-02-08 |
Vida rodo klaidas:
1. "ECM-530 DTC in transmission control module (TCM) - Faulty signal" 2. "TCM-0023 Engine speed (RPM) sensor signal missing". Dėl šių klaidų pasikeičiau alkūninio veleno daviklį (RPM switch) ir pavaros padėties daviklį (PNP switch). Davikliai nauji, ne iš savartynų. Galbūt kažką neteisingai remontavau, bet klaidos nedingsta Gal turit kokių nors minčių, patarimų? Редагировал Volviakas 2020-11-19, 10:15 ----- Volvo S80, 2,4 benz., automatas, 103kW, 2004m. ----- |
|
|
avj |
Написано 2020-11-19, 19:48
|
Город: Telšiai Сообщения: 54 Вступил: 2014-10-26 |
Tai su automobiliu viskas gerai, tik šiaip radęs galbūt senas Vidos klaidas keitei daviklius
----- 03' V70 D5 / 10' V70 2.4D ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-11-20, 08:28
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
avj @ 2020-11-19, 19:48 rašė: Tai su automobiliu viskas gerai, tik šiaip radęs galbūt senas Vidos klaidas keitei daviklius Bet žmogus rašo, kad klaidos išliko po daviklių keitimo Nebent klaidų neištrynė po detalių keitimo ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Edvakas |
Написано 2020-11-20, 08:41
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Automatas? Google randa, kad tokios bėdos būna su automato problemomis.
Bet aišku pirmasis klausimas išlieka svarbiausias ar yra simptomai ir ar po keitimo, tikrai buvo ištrintos klaidos. ----- ----- |
|
|
Volviakas |
Написано 2020-11-23, 12:28
|
Город: Vilnius Сообщения: 6 Вступил: 2019-02-08 |
Nu, Gerbiamieji, žinoma, kad klaidas tryniau tiek prieš, tiek ir po daviklių keitimų. Be to, ir dėžės alyvos skaitiklį nuresetinau ne vieną kartą (nes keičiau tepalus 3309)...
Kas dėl "simptomų", tai būna, kad be problemų nuvažiuoju 150-200km, bet būna, kad klaidas į spidometrą išmeta jau po 10km. Klaidų išmetimas sutampa su dėžės avarinio darbo įjungimu (veikia, berods, vien tik 4 pavara) ir, be to, (kartais būna, kartais ne) skydelyje nustoja rodyti pavaros raidę - vietoje "D" atsiranda brūkšnys. Pasistudijavau Vidos rodomą info apie šių klaidų priežastį - planuou iš šroto pasiimti patį TCM. Šiuo metu elektros kontaktų "atnaujintoju" nupurškiau visų daviklių jungtis-"fiškes", taip pat ECM ir TCM blokų jungtis-kontaktus... Esminių pagerėjimų nepasimatė Pagooglinęs radau, kad šių klaidų priežastys pačios įvairiausios - Omerekoj šias klaidas išsprendė ... stop signalo daviklio pakeitimas, kuris kniso smegenis kruizo kontrolei, kuri, savo ruožtu, kniso smegenis ECMui, o šis galiausiai - TCMui. Dabar testuojuosi važinėdamas be kruizo... Gal paaiškės, kad iš tikrųjų stabdžių signalo daviklis ir kruizas neturi stabilaus kontakto?.. ... Trumpiau tariant, gal turite nuomonių-patarimų dėl naudoto TCM įdėjimo - ar tai įmanoma, ar galima tik naujus TCM keisti? Taip pat klausimas, ar iš viso tai gali būti TCM modulio klaida, nes, atrodytų, jeigu sugedęs pats TCM, tai neveikiantis modulis klaidas turėtų mesti iš karto ir nuolatos?.. Dabar gi gaunasi, kad tai veikia, tai neveikia... Редагировал Volviakas 2020-11-24, 11:03 ----- Volvo S80, 2,4 benz., automatas, 103kW, 2004m. ----- |
|
|
Volviakas |
Написано 2020-12-17, 12:55
|
Город: Vilnius Сообщения: 6 Вступил: 2019-02-08 |
Naujienos tokios, kad paprašiau elektriko pakeisti laidą nuo alkūninio veleno daviklio (RPM) iki modulio (laidai buvo "pavargę", nors akivaizdžių nutrūkimų nebuvo).
Dar kartą nunulinau dėžės tepalų keitimo skaitiklį. Taip pat atnaujinau TCM adaptaciją, kad modulis pradėtų dirbti ir rinkti duomenis iš naujo. Dėžės darbas nepriekaištingas, klaidos kol kas negrįžo. ----- Volvo S80, 2,4 benz., automatas, 103kW, 2004m. ----- |
|
перескочить в форум: |