Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
Volvo S60 D5 Degina tepalą.
|
|
ditation |
Написано 2015-10-26, 18:32
|
Город: Vilnius, Alytus Сообщения: 3 Вступил: 2015-10-25 |
Sveiki. Turiu Volvo S60 2002m. D5. Pasikeiciau neseniai tepalus, pravaževau ~2500km. Kai tik supyliau tepalus, ten reikalavo 6,5 L pagal katalogą, buvo ant žymeklio daugiau nei pusė normos (Keturi tie iksiukai ir dar pusė. Nuvaževus tuos ~2500km. dabar liko tik trys iksiukai (maziau nei pusė normos). Variklis švarus, jokių tepalo žymių nėra. Variklis dirba gražiai, nedūmina, viskas kaip ir normaliai manau. Tik kai nusipirkau keičiau interkūlerio radiatorių, nes buvo supuvęs ir pastebėjau kad jis buvo visas tepaluotas. Gal dėl turbinos? Ar kas galėtų būt?
----- Volvo S60 2002m. 2,4 D5 ----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2015-10-26, 19:07
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Kokie tepalai?
Maniškė pradėjus naudoti Total 0W-30, gana stipriai rija tepalus. Bandysiu grįžti prie Castrol arba LM ir tada žiūrėsiu ar situacija pasitaisys. ----- ----- |
|
|
ditation |
Написано 2015-10-26, 19:18
|
Город: Vilnius, Alytus Сообщения: 3 Вступил: 2015-10-25 |
Supyliau Total 5w30. Parduotuvėje sakė, kad pagal katalogą toki eina būtent į mano auto. Tik tepalų gamintoją renkiesi pats. Na nežinau net, pasiūlė Total nepilstomų iš bakelio
----- Volvo S60 2002m. 2,4 D5 ----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2015-10-26, 19:24
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
Panašu, kad priežastis gali būti dėl to pačio.
Tik pas mane pradeda deginti virš 10k km, matyt praranda savo savybes. Dėl 5w-30, 5w-40 ar 0w-30 tai atskira diskusija, pridiskutuota jau labai daug ir čia kiekvieno reikalas. Volvo liepia pilti būtent 0w-30, bet žinoma neužkala variklis ir supylus kitus tepalus. Редагировал Edvakas 2015-10-26, 19:26 ----- ----- |
|
|
ditation |
Написано 2015-10-27, 19:42
|
Город: Vilnius, Alytus Сообщения: 3 Вступил: 2015-10-25 |
Na man parduotuvėj pažiūrėjo pagal katalogą kaip jie sakė atseit toki būtent į šitą modelį. Tikiuosi nieko baisaus nenutiks varikliui iki kito keitimo, ar patartumėt jau dabar pasikeisti i 0w30? Kitą kartą bandysiu 0w30 supilti
----- Volvo S60 2002m. 2,4 D5 ----- |
|
|
ArturasJo |
Написано 2015-10-27, 21:46
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Dėl 0W30 tikrai nieko nenutiks.
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
RaimisB |
Написано 2015-10-27, 21:51
|
Город: Vilnius Сообщения: 356 Вступил: 2013-02-26 |
apie tepalus, (D5 136kW, rida tikra 270k km)) kol iki sio pavasario Castrol pyliau, per 15k km nereikdavo papildyti, sugunde su LM, tik pakeitus tepalus i kelione Prancuzijon, I Vokieciu pabaiga, uzsidege Fill oil level, (pamyniau 160km/h, bet ne pirmakart) atsarga 1l turiu supyliau, ramiau vaziavau, iki namu pakako. iki keitimo dar pora litru suseriau. vasaros gale, po 15k pakeiciau vel i LM, po 2k km 1l prarijo. iskart LM lauk, supyliau Castrol, po 2k km sanaudos tospat, Pakalbejau su Sostena, pasake, kad klientuo su Neste buvo taip, pradejo daug ryt, i Castrol grizus sumazejo sanaudos iki min. Beja, dar labai garsiai kompensatoriai pradejo dirbt, pries 20k km (iki LM alyvos) dirbo kaip laikrodukas, kiek pasiaikinau, ziedai prikepa, na sako 136kw variklis serga tom ligom. matyt tks draskyt iki ziedu, galiu spet, kad LM padejo, vargiai cia sutapimas. Ir dar, tuo pat metu i V50 1,6D 2005 metu rida tikra 330k km is Castrol i LM perejom, ten taip pat labai prarijimas tepalo atsirado. Ar cia sutapimas? visko gali buti, bet mano isvada daugiau nekspermentuot su alyvom, per brangu.
----- ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6 Defender 90, Defender 110. ----- RaimisB XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race V60 Plug In '15 D6 |
|
|
RaimisB |
Написано 2015-10-27, 21:54
|
Город: Vilnius Сообщения: 356 Вступил: 2013-02-26 |
Beja, dar turejau istorija 850 GLT 125kW rida apie 340k km su KronOil buvo pradeje ryti alyva iki 1l 1000km, pradejau Shell pilt, sumazejo kelis kartus po poros alyvos keitimu.
----- ex850GLT; exV70TDI; ex V50 1,6D; XC70 D5, V60 PlugIn D6 Defender 90, Defender 110. ----- RaimisB XC70 '06 D5 136kW, AT, Ocean Race V60 Plug In '15 D6 |
|
|
ArturasJo |
Написано 2015-10-27, 22:06
|
Klubo narys Город: Kaunas Сообщения: 3808 Вступил: 2010-01-05 |
Aš vienąkart surizikavau dapilti apie 300 g Statoil alyvos - taip pat spartus alyvos valgymas prasidėjo. Nesu tikras ar tai tik sutapimas, bet teko paankstinti keitimą.
----- Volvo XC70 D5 Auto '06 Volvo 480 S 2,0 Mech '93 Volvo 240 B230F Auto '87 Volvo 480 ES 1,7 Mech '91 Volvo 740 B234F Mech '88 Volvo 740 B200E Mech '89 ----- "Cars are driven by people. The guiding principle behind everything we make at Volvo therefore is, and must remain, Safety." Assar Gabrielsson. A Volvo founder. 1927 |
|
|
rimcius |
Написано 2015-10-27, 23:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Kaip ir minėjau vienoje iš temų, taip pat naudoju Neste City Pro A5/B5 0W-30. Prieš tai naudojau Mobil1 New Life A3/B4 0W-40 ir ryjimo skirtumas su Neste didesnis, bet... Nekreipiau į tai dėmesio, tai kategoriškai pareikšti negaliu. Prieš >1k Km keičiau alyvas. Kol kas viskas normoje. Stebėsiu kas bus toliau. Beje, pas mane panašu, kad dar ir pro alkūninio veleno riebokšlį praleidžia, nes akivaizdus alyvos pagausėjimas tame reginione ant korpuso.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
перескочить в форум: |