Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 3 | 2025-02-07, 14:40 |
Volvo xc90 3.2 4WD | Vairo mechanizmas | 1 | 2025-01-14, 16:21 |
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
Просмотреть тему -
VOLVO S80 II KLAIDOS
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Klaidų kodai ir pranešimai
Кто присоединился? 1 Гости
volvo s80 II klaidos
|
|
vvytautass |
Написано 2013-01-05, 12:20
|
Город: pasvalys Сообщения: 18 Вступил: 2012-12-23 |
Žodžiu kompas pradėjo mest klaidas:
1 - Filt. ful Pieno Vedere manuale su vertėju išsiverčiau manuele kad tai dėl dalelių filtro užsikimšimo rašo, kad kai jis apie 80 procentų užneštas tada meta šią klaidą. Pavažiavus ilgiau išmeta antrą klaidą 2 - Sistema motore Rich. assistenza Šios kalidos paaiškinimo neradau bet nuojauta kužda, kad tai susiję su pirmąja klaida. Kai išmeta antrają klaidą tada sumažėja variklio galia toks jausmas kad nebeveiktų turbina. išjungus auto palaukus kelias min. ir vėl užvedus kartais tu klaidų nėra ir gali koki 50 km riedėt su normlia trauka kol vel išmeta klaideles. Problemos sprendimas - nuvažiavau i panevežio sosteną ten pajungė prie kompo pratestavo sako kam tu ta auto atvarei viskas tvarkinga. Nu sakau jei esu čia tai ne šiaip sau tada padaviau popierėli su užrašytom klaidom meistras vėl peržiūrėjo sako - radom apie 20 klaidų nežinom kuri čia tikra nuresetinam tipo atvažiuok jei darmes ta sklaidas (susimokėjau 80 lt.) išvažiavus išmiesto iškarto tas klaidas ir išmetė. Nežinau ar bevažiuosiu pas juos. Tai va gal kas susidūrė su panašiom bėdom laukiu patarimų. Nes sostenoje kaip supratau reikia pirštu parodyti klaidą ir tai vistiek bus neveiksminga svarbiausia susimokėt... ----- citroen xantia mazda 323 volvo s80 II ----- |
|
|
victaras |
Написано 2013-01-05, 12:29
|
![]() Город: Kaunas Сообщения: 524 Вступил: 2011-09-09 |
vvytautass @ 2013-01-05, 12:20 rašė: Žodžiu kompas pradėjo mest klaidas: 1 - Filt. ful Pieno Vedere manuale su vertėju išsiverčiau manuele kad tai dėl dalelių filtro užsikimšimo rašo, kad kai jis apie 80 procentų užneštas tada meta šią klaidą. Pavažiavus ilgiau išmeta antrą klaidą 2 - Sistema motore Rich. assistenza Šios kalidos paaiškinimo neradau bet nuojauta kužda, kad tai susiję su pirmąja klaida. Kai išmeta antrają klaidą tada sumažėja variklio galia toks jausmas kad nebeveiktų turbina. išjungus auto palaukus kelias min. ir vėl užvedus kartais tu klaidų nėra ir gali koki 50 km riedėt su normlia trauka kol vel išmeta klaideles. Problemos sprendimas - nuvažiavau i panevežio sosteną ten pajungė prie kompo pratestavo sako kam tu ta auto atvarei viskas tvarkinga. Nu sakau jei esu čia tai ne šiaip sau tada padaviau popierėli su užrašytom klaidom meistras vėl peržiūrėjo sako - radom apie 20 klaidų nežinom kuri čia tikra nuresetinam tipo atvažiuok jei darmes ta sklaidas (susimokėjau 80 lt.) išvažiavus išmiesto iškarto tas klaidas ir išmetė. Nežinau ar bevažiuosiu pas juos. Tai va gal kas susidūrė su panašiom bėdom laukiu patarimų. Nes sostenoje kaip supratau reikia pirštu parodyti klaidą ir tai vistiek bus neveiksminga svarbiausia susimokėt... S80 II buvo beveik tas pats variantas, turėjom tik antrą klaidą, važiavom į sosteną, ten chebra tik akikėm gražiai pamirksėjo ![]() ----- Volvo V40 1.9D daily. Ex Volvo 855 T5, V70 2.5 TDI ----- ![]() Viktoras, 860074081 |
|
|
vitmas |
Написано 2013-01-05, 12:30
|
Город: Vilnius Сообщения: 195 Вступил: 2012-09-23 |
Kokiais atstumais dažniausiai važiuoji? Kada paskutinį kartą važiavai atostrada ilgą laiką? Ir svarbiausia - kokią alyvą pili į variklį? 0w30 A5/B5?
----- V70 II d5 ----- www.partan.eu - naudotos auto dalys |
|
|
vvytautass |
Написано 2013-01-05, 12:46
|
Город: pasvalys Сообщения: 18 Вступил: 2012-12-23 |
vitmas @ 2013-01-05, 12:30 rašė: Kokiais atstumais dažniausiai važiuoji? Kada paskutinį kartą važiavai atostrada ilgą laiką? Ir svarbiausia - kokią alyvą pili į variklį? 0w30 A5/B5? ta mašiną turiu jau 2 savaites greitai bus ji iš italijos. Aš skaičiau forumuos tai kiek radau info daleliu filtras kemšasi tipo dėl to meta pirmąja klaidą. ir pirma svaistas pralėkt trasa didesniu greičiu ta dariau kokis 3-4 kartus kalida dingsta bet ir vėl atsiranda labai greitai po dingimo kokie 2-20km ir jau turi ją. Mašinai keistas tik kuro filtras nes kai tik nusipirkau buvo užšales vasarinis dyzelis iš italų. kitą savaite ruošiuos keist diržus tepalus filtrus ir tt. TA praėjo be problemų sostena kaip ir minėjau nieko nematė viskas gerai. O kokia alyva net neisivaizduoju todėl ir keisiu. ----- citroen xantia mazda 323 volvo s80 II ----- |
|
|
vitmas |
Написано 2013-01-05, 13:15
|
Город: Vilnius Сообщения: 195 Вступил: 2012-09-23 |
Na tuomet prie to pačio išimk ir pravalyk DPF filtrą.
vvytautass @ 2013-01-05, 12:46 rašė: kitą savaite ruošiuos keist diržus tepalus filtrus ir tt. TA praėjo be problemų sostena kaip ir minėjau nieko nematė viskas gerai. O kokia alyva net neisivaizduoju todėl ir keisiu. ----- V70 II d5 ----- www.partan.eu - naudotos auto dalys |
|
|
Edvis |
Написано 2013-01-05, 14:01
|
![]() Город: Vilnius/Šiauliai Сообщения: 25 Вступил: 2012-03-03 |
Kaip tu sakei, kad toks jausmas lyg turbina neveikia, tai reiškia, kad variklis į avarinį režimą įsijungia.
Kai buvo man buvo bėda su dalelių filtru, važiavau į sostena irgi. Bet aš maniau, kad man kažkoks (nepamenu koks) daviklis parėjo. Taip pat išmesdavo klaidą ir varikliui avarinį režimą įjungdavo. Tai sostenoje padare diagnostika, ištrynė klaidas ir pasakė, kad atvažiuočiau kai vėl išmes. Aišku bėda nedingo, išmetė ir vėl, tai kai nuvažiavau antrą kartą pinigų neėme, ištrynė vėl klaidą ir pasakė, kad važiuočiau užmiestyje koki 40km. Na iškart taip ir padariau, grįžau pas juos ir pasakė, kad viskas gerai, išsivalė (ir tada vėl pinigų nereikėjo mokėti). Norėjau pasakyti, kad vertėtų tau nuvažiuoti pas juos, nes pinigų turėtų nebeimti. Tiesiog jie taip apsidraudžia, kad tikrai pamatytų tą klaidą kuri kelia problemą, o ne iškarto pultų kažką tvarkyti, nes jeigu ne tą pakeis/sutvarkys ką reikia negali imti pinigų jie, nes bėda nepašalinta. Na bent jau man tada taip jie sakė ![]() ----- Volvo S80 2.5 TDI '99 ----- |
|
|
vvytautass |
Написано 2013-01-05, 14:14
|
Город: pasvalys Сообщения: 18 Вступил: 2012-12-23 |
Edvis @ 2013-01-05, 14:01 rašė: Kaip tu sakei, kad toks jausmas lyg turbina neveikia, tai reiškia, kad variklis į avarinį režimą įsijungia. Kai buvo man buvo bėda su dalelių filtru, važiavau į sostena irgi. Bet aš maniau, kad man kažkoks (nepamenu koks) daviklis parėjo. Taip pat išmesdavo klaidą ir varikliui avarinį režimą įjungdavo. Tai sostenoje padare diagnostika, ištrynė klaidas ir pasakė, kad atvažiuočiau kai vėl išmes. Aišku bėda nedingo, išmetė ir vėl, tai kai nuvažiavau antrą kartą pinigų neėme, ištrynė vėl klaidą ir pasakė, kad važiuočiau užmiestyje koki 40km. Na iškart taip ir padariau, grįžau pas juos ir pasakė, kad viskas gerai, išsivalė (ir tada vėl pinigų nereikėjo mokėti). radau as internete dar keleta forumu kur aptariama butent tokia pati beda tai ten faktas kad daleliu filtras uzkerpejes ziema jis labai sunkiai regeneruojas nes sunkiau sukyla temperatura ir nesudega tie kakuliai jame vieni cia minejo kad padeda kuro priedai skirti filtro pravalymams tik tipo rugstinio pagrindo yra blogis. kiti sake kad pakanka skylute pragrezt atsizvelgiant i variklio kubatura skylutes diametras parenkamas man pazystamas sake uz 150 lt padarytu ta. dar vienas variantas isvis isimt ta filtra kazkaip drastiskai cia man atrodo tas isemimas nes nu vistik gamintojas ji idejo ne seip sau. Nu pabandysiu i ta sostena da nulekt bet as jau bandes pralekt trasoje ne karta paraso kad viskas ok kalidu nebera pavaziuoji mieste kokis 5 km ir vel uzsikises reiskia nepilnai issivalo toj trasoj ![]() Norėjau pasakyti, kad vertėtų tau nuvažiuoti pas juos, nes pinigų turėtų nebeimti. Tiesiog jie taip apsidraudžia, kad tikrai pamatytų tą klaidą kuri kelia problemą, o ne iškarto pultų kažką tvarkyti, nes jeigu ne tą pakeis/sutvarkys ką reikia negali imti pinigų jie, nes bėda nepašalinta. Na bent jau man tada taip jie sakė ![]() ----- citroen xantia mazda 323 volvo s80 II ----- |
|
|
GedasR |
Написано 2013-01-05, 18:14
|
![]() Город: Kaunas Сообщения: 469 Вступил: 2012-11-05 |
vvytautass @ 2013-01-05, 12:20 rašė: Žodžiu kompas pradėjo mest klaidas: 1 - Filt. ful Pieno Vedere manuale su vertėju išsiverčiau manuele kad tai dėl dalelių filtro užsikimšimo rašo, kad kai jis apie 80 procentų užneštas tada meta šią klaidą. Pavažiavus ilgiau išmeta antrą klaidą 2 - Sistema motore Rich. assistenza Šios kalidos paaiškinimo neradau bet nuojauta kužda, kad tai susiję su pirmąja klaida. Kai išmeta antrają klaidą tada sumažėja variklio galia toks jausmas kad nebeveiktų turbina. išjungus auto palaukus kelias min. ir vėl užvedus kartais tu klaidų nėra ir gali koki 50 km riedėt su normlia trauka kol vel išmeta klaideles. Problemos sprendimas - nuvažiavau i panevežio sosteną ten pajungė prie kompo pratestavo sako kam tu ta auto atvarei viskas tvarkinga. Nu sakau jei esu čia tai ne šiaip sau tada padaviau popierėli su užrašytom klaidom meistras vėl peržiūrėjo sako - radom apie 20 klaidų nežinom kuri čia tikra nuresetinam tipo atvažiuok jei darmes ta sklaidas (susimokėjau 80 lt.) išvažiavus išmiesto iškarto tas klaidas ir išmetė. Nežinau ar bevažiuosiu pas juos. Tai va gal kas susidūrė su panašiom bėdom laukiu patarimų. Nes sostenoje kaip supratau reikia pirštu parodyti klaidą ir tai vistiek bus neveiksminga svarbiausia susimokėt... Galimas daigtas, kad tau jau reikia daryti priverstinį išdeginimą, važiavimas 50 km atstumu laikant daugiau nei 2000 apsukų spėju jau tau nepadės. Todėl reikia jungti kompą ir daryti priverstinį- tik bėda jog reiktų, kad jungtų žmonės kurie TIKRAI supranta ką daro, nes po to netyčia pridarys nesamonių. Kodėl sakau nesamonių, nes pagalvokit patys, kas gali nutikti priverstinai išdeginant, filtras pats įkaista iki 900 laipsnių temperatūros, po apačia vyksta superinei dalykai ![]() ![]() ----- S60 D3, V50 ----- Volvo Navigacijos DVD su LT žemėlapiais, tik nuo 2006-07..... metų automobiliams. Iš Amerikos rinkos atkeliavusioms nieko nepadėsiu. |
|
|
vvytautass |
Написано 2013-01-05, 18:53
|
Город: pasvalys Сообщения: 18 Вступил: 2012-12-23 |
nu va pralekiau treciu begiu koki 20 km ant 3,5 - 4 k apsuku nu uzgeso visos klaidos ryt matysiu po miesta pavazinesiu bus matyt
----- citroen xantia mazda 323 volvo s80 II ----- |
|
|
vitmas |
Написано 2013-01-05, 21:43
|
Город: Vilnius Сообщения: 195 Вступил: 2012-09-23 |
Skylutės, blogos temperatūros, išmetimai, kuro priedai ir t.t. čia turbūt perskaitei supermamos forume?
Yra tik 3 dalykai, kuriais galima spręsti DPF problemas - tvarkinga regeneracija, valymas arba keitimas. Priežiūrai - tinkamos alyvos variklyje naudojimas ir jos keitimas reikiamu metu. vvytautass @ 2013-01-05, 14:14 rašė: radau as internete dar keleta forumu kur aptariama butent tokia pati beda tai ten faktas kad daleliu filtras uzkerpejes ziema jis labai sunkiai regeneruojas nes sunkiau sukyla temperatura ir nesudega tie kakuliai jame vieni cia minejo kad padeda kuro priedai skirti filtro pravalymams tik tipo rugstinio pagrindo yra blogis. kiti sake kad pakanka skylute pragrezt atsizvelgiant i variklio kubatura skylutes diametras parenkamas man pazystamas sake uz 150 lt padarytu ta. dar vienas variantas isvis isimt ta filtra kazkaip drastiskai ----- V70 II d5 ----- www.partan.eu - naudotos auto dalys |
|
|
vvytautass |
Написано 2013-01-05, 22:20
|
Город: pasvalys Сообщения: 18 Вступил: 2012-12-23 |
Supratau nu tai kaip ir minėjau bandysiu tą alyvą filtrus diržus ir tt keist nes ką ten žinai ką tas italas pylė ir kaip prižiūrėjo nors knygoje matos reguliarūs apsilankymai servise. Ir dabar tos klaidos pakolkas nemeta stengsiuos pavažinėti aukštesnėm apsūkom gal tai kiek padės geriau tam filtrui prasivalyti, nes kai pagalvojau gal tikrai mano kaltė - permažas apsukas laikydavau. O grežiot pjaustyt ir kitaip operuot tikrai nesinori, norisi turėt viską taip kaip gamintojas sumastė. Tik va kai apsilankai atstovybėje ir sulauki nieko už pinigus pasako viskas ok tada pats perdaug neismanydmas turi meistrui rodyt kame bėda ir jis pasako a jo rimtaij tu teisus kazkaip ir pasimeti.
p.s. sostenoje nu tarkim ten su kompu gal labai sudėtinga pamatyt tą dalelių filtro užsikimšimą arba variklio įspėjimą dėl remonto, bet buvo dar viena klaida, nuolat mesdavo, kad keleivio pusės saugos diržas neužsegtas - pastoviai kaukdavo. Tai meistras sakė programiškai sutvarkiau dabar klaidos nebemes. Rezultatas - toliau važinėju priseges keleivio pusės diržą nes taip nieko ten nepadarė ![]() ----- citroen xantia mazda 323 volvo s80 II ----- |
|
|
vvytautass |
Написано 2013-01-17, 21:22
|
Город: pasvalys Сообщения: 18 Вступил: 2012-12-23 |
Nu va pakeitė variklio tepalą kaip ir rekomendavo forumiečiai - 0w 30, diržus, guolius buvo nusibaigę, variklio pagalvę - buvo pertrūkusi, filtrus, patikrino žvakes visos gyvos, vienas purkštukas silpniau dirba, bet tas jaučias tik užkūrus keletą sekundžių tai rekomendavo jo neliest ir nebandyt pilt jokiu purkštukų valikių. Variklio darbas tikrai pagerėjo lengvai kuriasi vibracijos nebesijaučia. Pramyniau normaliai užmiestyje dingo dalelių filtro užsikimšimo klaidos ir variklio aptarnavimo klaida nebelenda jau savaite kaip jų nebera tikiuosi, kad daugiau ji ir nebeišlys
![]() Pastebėjau, kad kai smagiai užmini lenkiant ar šiaip pvz bėgėjantis kokiam 3-4 bėgyje ant 3-4t. apsūkų trumpam išmeta baltą debesį tai ir mastau normalu tai ar ne lauke -6 -8 čia gal tik garai, kondensatas ar dar koks velnias, o gal čia tas dalelių filtras dar valosi taip? Nu servise sake šiek tiek pylė aušinimo skysčio bet jei butu pramušta tarpinė manau tas baltas garas eitu pastoviai, o ir variklis kažin ar jau taip ramiai dirbtų? ----- citroen xantia mazda 323 volvo s80 II ----- |
|
перескочить в форум: |
Подобные темы