Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo S40/V40 | Kėbulas / Salonas
Кто присоединился? 2 Гости
Volvo V40 2004' kairės faros išėmimas
|
|
Explas |
Написано 2012-01-01, 23:26
|
Город: Kaunas Сообщения: 168 Вступил: 2011-10-29 |
Kaip isimti priekine fara, kai prie varztu nelabai eina prieiti?
Kiek girdejau, kad reikia bamperi nuimti (ar tikrai butina?) Редагировал Čiopa 2012-01-02, 11:57 ----- V40 1.9D 2004" ----- |
|
|
Ryccka |
Написано 2012-01-02, 11:54
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
Bamperi nuimti butina, uztektu jai tik farai nuimti ir priekyje po moldingu esancius varztus atleisti bei viena trikapeli-itempeja atleidus iskabinti, turetu uztekti vietos priejimui.
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
Donce |
Написано 2012-01-03, 14:05
|
Город: UK/Ukmerge Сообщения: 488 Вступил: 2007-10-20 |
Visu pirma - reikes duobes.
Nuimi apatine variklio apsauga, kad galetum prieiti prie bamperio varztu vidineje puseje is apacios. Yra 2 varztai priekyje madaug 7cm vienas nuo kito. Paprastai ju nepamatysi - reikes pasisviesti. Berods 14mm galvos. Ir analogiski kitoje puseje. Jei isimti nori tik 1 fara, uzteks atsukti 2 varztus toje puseje ir dar 1 varzta isorineje puseje prie rato. Ziurek i posparni. 1 varztas turetu sutvirtinti sparna su bamperiu. Su kryzminiu atsuktuvu is virsaus atsuki (atleidi) 1 varzta, kuris prilaiko posuki prie faros. Isimi posuki ir turi priejima prie 3ju soniniu faros varztu. Likusius 2 varztus atsuki naudodamas lenktus raktus arba lankscia jungti. kai visi varztai atsukti, siek tiek atitrauki 5-8cm bamperi i prieki ir viskas. Visiskai nuimt jo nereikia, nes tada tektu atjunginet priesrukines ir t.t. Bet kokiu atveju reikes irankiu. Редагировал Donce 2012-01-03, 14:07 ----- S40 T4 1998 vis dar rieda Honda Accord MK8 2009 2.2i-dtec remap Honda CRV MK3 2010 2.2cdti remap XC90 D5 '08 R-Design Manual Black Metalic 215bhp Remap/DPF/EGR Off - parduota ----- |
|
|
Explas |
Написано 2012-01-23, 02:39
|
Город: Kaunas Сообщения: 168 Вступил: 2011-10-29 |
Donce @ 2012-01-03, 14:05 rašė: Visu pirma - reikes duobes. Nuimi apatine variklio apsauga, kad galetum prieiti prie bamperio varztu vidineje puseje is apacios. Yra 2 varztai priekyje madaug 7cm vienas nuo kito. Paprastai ju nepamatysi - reikes pasisviesti. Berods 14mm galvos. Ir analogiski kitoje puseje. Jei isimti nori tik 1 fara, uzteks atsukti 2 varztus toje puseje ir dar 1 varzta isorineje puseje prie rato. Ziurek i posparni. 1 varztas turetu sutvirtinti sparna su bamperiu. Su kryzminiu atsuktuvu is virsaus atsuki (atleidi) 1 varzta, kuris prilaiko posuki prie faros. Isimi posuki ir turi priejima prie 3ju soniniu faros varztu. Likusius 2 varztus atsuki naudodamas lenktus raktus arba lankscia jungti. kai visi varztai atsukti, siek tiek atitrauki 5-8cm bamperi i prieki ir viskas. Visiskai nuimt jo nereikia, nes tada tektu atjunginet priesrukines ir t.t. Bet kokiu atveju reikes irankiu. Dekui uz issamius atsakymus, faros stiklas pakeistas, tik atrodo, kad rasoja, na bet cia veliau aiskinsimes ----- V40 1.9D 2004" ----- |
|
перескочить в форум: |