Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo & Saab Tuning / Styling | Išorės stylingas
Кто присоединился? 1 Гости
Volvo V70 II aukštinimas
|
|
rimcius |
Написано 2018-08-25, 14:49
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Į priekį sudėti Powerflex PFA 100-14 reguliavimo varžtai. Atreguliuotas -1,3 laipsnio išvirtimas:
Galui suvirintos suvedimo svirtys ir atiduotos milteliniam padengimui: ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Snoofix |
Написано 2018-08-26, 22:10
|
Город: Molėtai Сообщения: 80 Вступил: 2015-07-09 |
Ten kažkoks skaitmeninis gulsčiukas ant rato disko? ir su juo pats išvirtimą pasidarai? Na ar kuo skiriasi posūkiuose stabilumas kai dar taip į galą papildomas svirtis įdėjai?
----- Volvo V70 2,4 103 Benzinas Bi - fuel (buvęs CNG dabar LPG) ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2018-08-26, 23:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Snoofix @ 2018-08-26, 22:10 rašė: Ten kažkoks skaitmeninis gulsčiukas ant rato disko? ir su juo pats išvirtimą pasidarai? Na ar kuo skiriasi posūkiuose stabilumas kai dar taip į galą papildomas svirtis įdėjai? Jo, magnetinis gulsčiukas staklių stalams, pjūklams išstatinėti. Jo pagalba galima pasitikrinti rato išvirtimą darbinėj padėty jeigu paviršius ant kurio darai yra daugmaž lygus. Bet vis tiek po visų modifikacijų varysiu ant stendo suvesdinėti. Svirtys dar dažomos, tad nepakomentuosiu. Kaip tik ryt bandysiu susidėti prafrezuotas šakes į galą ir pažiūrėsiu kiek išvirtimo gaunasi realybėje. Priekyje skirtumas jau pasijuto ypatingai posūkiuose. Gal tai dalis Placebo, bet pastebėjau, kad galiu drąsiau įšokti į posūkį ir lengviau gaudyti slydimą. Ateityje papildomai dėsiu "rastafkes". Greičiausiai 15mm storio tiek prieky, tiek gale, kad praplėsti važiavimo bazę, kas taip pat pridės šiek tiek stabilumo posūkiuose, o taip pat neleis brauktis padangai į posparnį Редагировал rimcius 2018-08-26, 23:17 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2018-08-27, 20:32
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Tai gi:
6mm išfrezavimas davė pokyti išvirtimui iš +0,5 laipsnio į -1,5 laipsnio. Manau visai solidu. Tai pat diržais pavyko sutempus pasidaryti galo suvedimą, kad daugmaž būtų lygiagretu kėbului. Lauksim svirčių ir važiuosim daryti pilnos geometrijos. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2018-08-29, 14:41
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Svirtys nuteptos. Šiandien montuosiu. Jeigu viskas ok - ryt ryte ant stendo.
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2018-08-29, 17:52
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Proceso eigoje:
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
ovido |
Написано 2018-11-25, 15:58
|
Город: Kaunas Сообщения: 71 Вступил: 2017-01-17 |
Tesinys bus?
----- V70, XC70, V70 AWD(xc70facelift) ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2018-11-25, 19:10
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Viskas veikia gražiai. Kas sekė mano postus, žino, kad nesenai susidėjau 15mm rastafkes visiems ratams. Kol kas viskuo labai patenkintas. Iki šiol drožiu leisgyves vasarines padangas (kodėl - neklauskit), tad tik ant ledo nesu stabilus. Bet posūkiuose ant šlapio asfalto galima ženkliai agresyviau važiuoti
Daugiau mažai ką galiu pridurti. Jeigu kam kas aktualu - klausiam ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
ovido |
Написано 2018-11-26, 07:57
|
Город: Kaunas Сообщения: 71 Вступил: 2017-01-17 |
Na as savo v70 awd koplektuoju dalis liftui - keletas klausimu. I prieki savos spyruokles su xc70 amortikais cia kaip ir viskas ok - pakils. Galas - jeigu deti ant spyruokles istekinta "saiba", o isvirtimui xc70 sake ir trauke? Niekas nelygino ju?
----- V70, XC70, V70 AWD(xc70facelift) ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2018-11-26, 09:04
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Asmeniškai nelyginau, nes nebuvo aktualu. Manau reiktų tiesiog apsilankyti kokiame nors šrote ir pasižiūrėti kas prie ko. Beje, o kodėl priekyje keiti amortiką, o ne spyruoklę?
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
ovido |
Написано 2018-11-26, 12:15
|
Город: Kaunas Сообщения: 71 Вступил: 2017-01-17 |
Kazkaip jau jie link mirties, o turiu dar gerus nuo xc 70. Del palyginimo reiks abu saviskius v ir xc susivaryti i garaza ir viska permatuoti ir palyginti, tik vis nesutampa kad abu namie butu vienu metu, sakau gal kas lygino. Dar del galiniu amortiku stoko prailginimo - kaip suprantu nereikia?
----- V70, XC70, V70 AWD(xc70facelift) ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2018-11-26, 17:21
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Aš kelias poveržles dėjau. Daugiau nieko. Kaip bus pas tave - pamatysi praktikoje
----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
ovido |
Написано 2019-01-24, 08:27
|
Город: Kaunas Сообщения: 71 Вступил: 2017-01-17 |
Liko volvo v70 galiniu spyruokliu ivores. Tokios kokios pirmam puslapi, nudazytos juoda spalva, net nebuvo uzdetos, kadangi paekpaerimentavus su savo v70 awd sudeta visa vaziuokle nuo xc70. Gal kas nori isigyti - kaina pradziai 80 (tiek kiek kainavo tekinimas), jei kas gerai deresis mazu ir nuolaida padarysim.
----- V70, XC70, V70 AWD(xc70facelift) ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2019-02-27, 18:47
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Buvo taip:
O nuvarius suvedimui, rasta taip: Sufeilinęs Powerflex PFA100-14 atlaikė ~12k Km. ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
rimcius |
Написано 2020-08-03, 19:59
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Po nepilnų 90k Km atėjo laikas keisti priekinių amortikų atramines gumas. Prie to paties pastebėtas vienos iš spyruoklių lūžis (dėkui Johny už akylumą). Ir kadangi Ryccka pasiūlė priekyje susidėti XC90 spyruokles, nes standesnės ir nelūžta, tad iš antro karto (visumoje atpjovus visą apviją gavosi ~170mm aukštis nuo ratlankio krašto iki sparno) ir gerokai standesnis važiavimas. Tikėtina, jog stabilumas taip pat pasijus, nes priekis gerokai "surimtėjo". Prie to paties: Bilstein B6 iki šiol dirba nepriekaištingai ir nepanašu, jog prarado savo savybes.
P.s. pirmoj nuotraukoj skirtumas tarp prieš tai buvusios XC70 spyruoklės ir XC90. Antroje: visa apvija patrumpinta XC90 spyruoklė. Редагировал rimcius 2020-08-03, 20:13 ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
|
Ryccka |
Написано 2020-08-03, 23:24
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
yra tokiu kurie visa stoike xc90 susidejo aisku and xc70 bet dar žmogui mažai buvo tai po stakanu pora tarpiniu po 1cm storio sukiso klirensas xc90 pralenkė stipriai
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
rimcius |
Написано 2020-08-05, 15:34
|
Город: Vilnius Сообщения: 2346 Вступил: 2014-02-15 |
Manau ir aš tokiu keliu eičiau, jeigu būtų AWD
O dabar kai tik priekiu varomas, kuris nesubalansuotai sunkus ir posūkiuose slidžiam/šlapiam kely elgiasi kaip nori, tai užtenka ir kelių cm Ir po XC90 spyruoklių sudėjimo jaučiamas pseudo-taburetės įspūdis. Tarp Civic, kurį kažkada drožiau ir Volvo Nojaus laivo Dar vis sunku patikėti, kad tai tas pats automobilis. Nelygumus visai kitaip priima, stabdymas visiškai kitoks, posūkiuose išvis diena ir naktis net ir su plikom padangom. Kol kas TIKRAI palieku kaip yra ----- Polestar eVolvolution V70 D5 (2002) - SM fly, ATB diff, custom exhaust, hybrid GTB2260 @ 1,9bar peak ----- Drive to love it. Love to drive it. |
|
перескочить в форум: |