Тема | Форум | Отв. | Последнее сообщение |
---|---|---|---|
Problemos su mechanine pavarų dėže (Volvo V70) | Transmisija | 17 | 2024-09-20, 23:45 |
Volvo V60 motorsysteem service vereist | Klaidų kodai ir pranešimai | 2 | 2024-09-03, 11:24 |
Volvo v70 kylančios apsukos. | Volvo V70-III, S60-II, V60, S80-II, XC60, XC70-II/90-II | 1 | 2024-06-06, 21:41 |
volvo 3,2 MISFIRe | Elektra | 1 | 2024-05-31, 10:59 |
perku volvo 3.2 gyva variklį | Perku | 1 | 2024-05-31, 10:15 |
AutoVikingai.lt - Volvo ir Saab - švediškų automobilių klubas ir forumas | Technika | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | Variklis
Кто присоединился? 1 Гости
Volvo XC90 Summum 2013m sistemingai dingsta trauka
|
|
SStasius |
Написано 2023-07-13, 16:12
|
Город: Vilnius Сообщения: 4 Вступил: 2023-01-06 |
Sveiki,
VOLVO XC90 Summum 2013m. Esant karštam varikliui po sustojimo išjungus degimą ilgiau kai 10 min ir užvedus tankiai dingsta trauka- vizualiai matosi, kad nustoja vaikščioti turbinos aktuatorius. Vėl išjungus variklį ir palaukus apie 2min (pakol po vairu pasigirsta rėlės ciktelėjimas) auto vėl važiuoja gerai, trauka yra (vizualiai matosi kad aktuatorius vaikšto). Trauka nepranyksta iki kito sustojimo nepriklausomai nuo to kiek ilgai ir kokiu režimu važiuojama. Sustojus viskas sistemiškai kartojasi. Ryte kai variklis pilnai šaltas tankiausiai iš pat pradžių viskas gerai. Toks įspūdis, kad pereinama į variklio galios apribojimą dėl kažkokių tai priežastčių. Jokių vizualių klaidų nėra. VIDA rodo, P0299 klaidą (per mažas turbinos slėgis, ir logiška, nes tuo metu geometrija nevaldoma). Taip pat kartais su VIDA matoma, kad nėra ryšio su BCM (stabdžių) moduliu. T-Map daviklkis pakeistas, turbinos Aktuatorius mechaniškai nesusidėvėjęs (buvo atidarytas apžiūrai). Keliskart apsilankyta Volvo servise, bet kaip tyčia tuo momentu viskas gerai –Rekomenduoja keisti turbiną kartu su aktuatoriumi, tačiau negaranduoja ar padės, o tokio bandymo kaina apie 2000E. Nesinori tikėti kad čia kažkos turbinos mechaninis ar elektrinis brokas nes jeigu taip tai gedimas pasireikštų chaotiškai ir neprognozuojamai. Dabartinėje situacijoje aišku, kad jei pradėjus važiuoti nėra traukos tai tereikia sustoti užgesinti variklį, dvi minutes palaukti ir toliau važiuojam iki sekančio variklio užgesinimo normaliai. Lygtai būtų kažkas užprogramuota. Tai jau gerokai įgriso. Galbūt kas nors turi minčių Kaip galima nustatyti priežastį? ----- Volvo XC90 2013m, Subaru Forester 2007m ----- |
|
|
Edvakas |
Написано 2023-07-14, 08:53
|
Город: Vilnius Сообщения: 2224 Вступил: 2010-04-23 |
O tikrai su VIDA diagnostika daryta? Nes P0299 nėra Vidos klaidos kodas.
----- ----- |
|
|
SStasius |
Написано 2023-07-14, 10:55
|
Город: Vilnius Сообщения: 4 Вступил: 2023-01-06 |
Edvakas @ 2023-07-14, 08:53 rašė: O tikrai su VIDA diagnostika daryta? Nes P0299 nėra Vidos klaidos kodas. Taip tikrai, bet teisingai pastebėjoje, kad netiksliai užrašytas klaidos kodas, nes operatyviam patikrinimui dar turiu BT adapteriuką per kurį galima nuskaityti klaidas ir daviklių reikšmes (tame tarpe ir turbinos slėgį) per android telefoną. Pridedu screenschoot kuriame dabartiniu momentu aktuali būtent ši ECM-P029900 klaida. https://drive.goo...aring ----- Volvo XC90 2013m, Subaru Forester 2007m ----- |
|
|
Ryccka |
Написано 2023-07-20, 22:37
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
Turbina labai paprasta patikrinti aseles klibejimas ir atjungus kojele nuo auktuatoriaus palankstyk ja ir ziurek ar ji juda pilna amplitude.
Bet is tavo pasakojimo suprantu kad problema elektronikoje nes mechanine problema atsirastu ir nedingtu po gesinimu kurimu. Keisk aktuatoriu jai Volvo servise brangu yra naudotu aktuatoriu. ----- Volvo XC70 ----- |
|
|
SStasius |
Написано 2023-07-25, 08:51
|
Город: Vilnius Сообщения: 4 Вступил: 2023-01-06 |
Ryccka @ 2023-07-20, 22:37 rašė: Turbina labai paprasta patikrinti aseles klibejimas ir atjungus kojele nuo auktuatoriaus palankstyk ja ir ziurek ar ji juda pilna amplitude. Bet is tavo pasakojimo suprantu kad problema elektronikoje nes mechanine problema atsirastu ir nedingtu po gesinimu kurimu. Keisk aktuatoriu jai Volvo servise brangu yra naudotu aktuatoriu. Pradiniame pranešime tiesiog pamiršau paminėti, kad aktuatorių keičiau nauju būtent iš šio pardavėjo: https://www.aliba....html Išoriškai ir iš vidaus jis 100 procentų toks pats, jokių skirtumų nei žymėjime nei elektronikoje. Tačiau įdėjus į vietą jis visiškai nevaldo turbinos nei prie jokių sąlygų - stovi pradinėje vietoje ir nekruta, nežiūrint to, kad adaptacija su VIDA padaryta. Be to, jį įdėjus po kurio laiko dar atsiranda klaida: https://drive.goo...aring ir pranešimas: https://drive.goo...aring Įstačius atgal senajį viskas atsistato kaip iš pradžių. Jeigu kas turit dėvėtą, kurį galima būtų pabandyti, tai tikrai nupirkčiau jei veiktų. Редагировал SStasius 2023-07-25, 10:15 ----- Volvo XC90 2013m, Subaru Forester 2007m ----- |
|
|
Ryccka |
Написано 2023-07-30, 22:06
|
Город: Vilnius Сообщения: 687 Вступил: 2011-07-20 |
Kinietiški išradimai
----- Volvo XC70 ----- |
|
|
SStasius |
Написано 2023-08-03, 11:07
|
Город: Vilnius Сообщения: 4 Вступил: 2023-01-06 |
Ši tema toliau vystoma čia:
https://www.swede...9338/ ----- Volvo XC90 2013m, Subaru Forester 2007m ----- |
|
перескочить в форум: |